Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D41a30v60i80d 93A63d75l43e18r

24. 6. 2014 10:51

To jste pojal dobře, pane Kroupo. R^

No nedivte se, taky vás někdy můžu pochválit. Je to srandovní a hned ta první budka, most a myši se mi líbí. Čarodějnice taky, jen se nabízí srovnání s některými diskutérkami, tak raději mlčím... :-)

2 0
možnosti

M24i27l46a13n 61N53o19v71ý

24. 6. 2014 10:30

Ani bych se nedivil, kdyby se časem ukázalo, že falešný pan Petřík na facebooku je paní Mojžíšová - včera jsem nahlédl na stránku fb blogy iDnes a nestačil se divit. Skutečně "doporučuji". I ten stalking slabších (Ludmila) by seděl. Smutné.:-(

2 1
možnosti
Foto

Docela milé R^ Z fotek se mi nejvíc líbí vlčí máky.

3 0
možnosti
Foto

J46a10n54a 58M34a29j64o86v18á

24. 6. 2014 10:25

Mně most, ale uznávám ,že to může být tím, že na tajemných mostech v podivných místech obecně ujíždím.

2 0
možnosti

Mě je tedy nedobře, jak jste zničili diskuzi pod naprosto pohodovým fotoblogem.

5 0
možnosti
Foto

Vladimíre, karma R^

5 0
možnosti

Pro pana Kroupu, našeho Mistra Vladimíra:

Je mi moc líto, Mistře, že vám místní paranoičky Adla s Luďkou zaplevelily jinak pohodovou diskusi. Je to i má chyba, neměl jsem na ně reagovat.Tímto se vám mými ústy náš kroupologický ústav omlouvá. Takový politováníhodný omyl se stane maximálně jednou.... třikrát za deset ....diskusí. R^

3 0
možnosti

Já bych zase rád požádal paní Mojžíšovou, aby přestala neustále vyhrožovat právníky Člověka v tísni. V té organizaci jsem půltřetího roku pracoval, s právníky byl v každodenním kontaktu a vím, co by asi tamní právníci řešili na tom, že si nějaká slípka neumí zabezpečit Facebook. Je to trapné a znevažuje to pověst organizace, kterou mám rád a která si takovouhle prezentaci rozhodně nezaslouží.

5 0
možnosti

M42i20l12a94n 81N87o37v95ý

23. 6. 2014 21:55

Děvčata, někdo na školení o facebookové bezpečnosti? Přijímám obvykle žačky 15+, ale udělám dnes výjimku - 35+ mají slevu, kterou si odpracují. Samo že s polštářem na hlavě. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Vladimíre, já to vidím na Posázavskou stezku. Hádám správně?

Pokud ano, dávám karmu.

Pokud ne, dávám R^

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak, stezka z Kamenného Přívozu do Petrova u Prahy;-)R^

1 0
možnosti
Foto

No Vladimíre budete nám chybět, ale na druhou stranu...reportáž ze záhrobí...zo by bylo určitě nejmíň na titulku.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám