Diskuse

Harpyje…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nějak mne to neuchvátilo. Takové klouzání po povrchu....

0 0
možnosti

To je tak blbý, až je to hezký. Kolikrát si jeden řekne uvedené, má-li dobrou náladu a vnímavost či citlivost k bizarnostem je pak možná omluvitelná. Škoda, že u vašeho díla toto příliš nefunguje. To je zkrátka zásadně blbý.

Pozn. - Zásadně znamená přípustnost výjimek, víme?

4 0
možnosti

A mě se líbí, jak je to smontované do sebe, přijde mě, že to je napsané na dva zátahy a odeslané k zveřejnění. Šroubovice tam jsou opravdu jak z učebnice a snaha o vytvoření složitých souvětí je taky ukázková. Ono je tam toho k rozboru určitě víc, nechtěl bych takový text dostat v postupovém testu u zápočtu.....;-D

3 0
možnosti
Foto

Podívejte, Vladimíre, jsem se svým názorem spíše osamocen, jak jsem se teď dozvěděl na katedře, ale mně to dneska nepřijde blbý. Taková akorát dlouhá hororová oddychovka, která je sice narvaná spoustou klišé, ale to nemusí nutně vadit.

Jsou tam sice mnohé vaše pověstné šroubovice ("Pozemek rodiny Petersonových, jak se jmenovali rodiče obou dívek..." - rodiče obou dívek se nejmenovali Pozemek rodiny Petersonových a tu vysvětlovací vložku (stejně jako mnoho jiných) tam rvete zbytečně), nesmyslů (Mickeymaus, periodická tabulka), ale budiž.

Co je mi ovšem záhada, je ten "mladší asistent". To je evidentní doslovný a tudíž chybný pokus o překlad "junior assistant", jinak řečeno kalk. Junior assistant se takhle do češtiny nepřekládá a kdyby to nebyl pokus o překlad, nebylo by tam to nesmyslné "mladší" asistent. Takže za tím čuju google překladač a vaši následnou kroupizaci textu. Nebo jaké je vysvětlení pro "mladšího asistenta"?

5 0
možnosti
Foto

Někde jsem četl, že se asistenti dělí na mladší a starší. A text je od prvního písmene až po poslední tečku můj, žádná zlodějna:-)

0 0
možnosti
Foto

Neustále jsem byl doprošován, abych sem dal nějaký svůj recept, nějaké to vaření, pečení atd. Tak jsem vám naservíroval pečenou Susan, tak si nestěžujte;-D

2 0
možnosti

Ten "Mickeymaus" - neměl jste na mysli spíše Mickey Mouse?

1 0
možnosti

Třeba na měl na mysli MicroMause, což byl německý lehký tank 

PzKpfw 38H735 :-)

1 0
možnosti

;-DR^Nádhera, Vladimíre, je tam prakticky všechno....spád, napětí, násilí, krev, psycho, erotika...a ten závěr..."A tak škrtla zapalovačem Zippo…...." Nemohu prostě nevzpomenout Slavomíra, a cituji "Krásný až suprový"

4 0
možnosti

Je to senzační, jdu dát dodatečnou karmu. Hodně mi to připomíná takové ty prímové kriminálky na Primě, tuším, že autorkou je tato dáma: http://www.csfd.cz/tvurce/95812-rosamunde-pilcher/

2 0
možnosti

Pane jo! Vzala jsem si počítač pod deku a četla to s baterkou v ústech, pravou ruku na myši, levou zarytou do peřiny. Tak napínavé to bylo. R^

3 0
možnosti

A nevyvolalo to u Vás husinu? :-)

1 0
možnosti

"Cítila bolest v každém konečku prstů u svých rukou a nohou, které však už neměla." Už se těším na diskuzi.

2 0
možnosti
Foto

Když ono tohle skutečně může nastat, pokud vám něco uříznou.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám