Diskuse

Pohoda v ZOO...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Po dlouhé době fakt v pohodě, Vladimíre...zvlášť závěrečná modrá zdravice se mi líbí. Já mám na pandu docela kliku, vždycky se předvádí. Škoda, že se vám do objektivu ještě nevecpala surikata...;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, Surikaty se válely a chrápaly. Ani jedna nebyla na stráži. Kam ten svět spěje...?:-)

0 0
možnosti
Foto

Hroší zadek. A taky ten plazík (leguán?) - ten je.R^

0 0
možnosti
Foto

Nějaká taková potfora to bude. Dost se divím, že mi ta jeho fotka vyšla, bylo mezi námi totiž sklo, stejně jako u toho pralesního psa:-)

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší je hned ta první, Slávek s rodinou umí vyjádřit svůj názor i beze slov:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Já mám pocit, že Slávek byl zrovna ve vodě, ale jinak to sedí;-)R^

0 0
možnosti

Pandu červenou vidím vždycky, když tam jsem, hopskaj tam a dováděj.:-)

Za mě je super hroší zadek a nejlepší (fotograficky) je kasuár v listí.

1 0
možnosti
Foto

Já ji tam fakt viděl snad poprvé. Kasuár se krásně schovával, asi se bál, že tam přijde pan Kuthan...:-)

0 0
možnosti

Karma za žirafu! ;)

0 0
možnosti
Foto

A já myslel, že za bratrance Kabira...;-)

0 0
možnosti

Nevím, v zoo má fotograf dost možností, jak pořídit atraktivní snímky. Také se návštěva zahrady doporučuje začátečníkům, kteří se chtějí učit fotografovat zvířata. Tady jsou některé obrázky zakryté listím nebo zábradlím, některé jsou neostré, až z toho bolí oči. Možná je to foťákem. A také jste asi neměl tolik času. Nic ve zlém.

0 0
možnosti
Foto

Ujišťuju vás, že jak zvířata v listí (kasuár), tak v zábradlí (Bongo) jsem spáchal úmyslně. To víte, vám se rovnat nemůžu, tak si hraju s listím a fošnama:-)

0 0
možnosti

Dnes som dal karmu aj ja. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dívám se do nebe, a hledám, kam šel Bůh, když není doma...;-);-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS