Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milenci v duze... R^ O Prague Pride tu dnes píše i Norman Eisen, ale vy to, Vladimíre, s tím polibkem máte přece jenom takové procítěnější. Karma za lyrický coming out.

0 0
možnosti

Chtěl jsem vám dát karmu, Vladimíre a napsat, jaký jste vymyslel skvost.....ale když on je to, promiňte, takový blábol. Nic si z toho však nedělejte, nejspíš jsem jen tuto vaši mileneckou legrandu nepochopil. Však neklesejte na mysli, jednou i já procitnu;-)

Modrá je naděje, a nevěřím, že skoupá na slovo je.

1 0
možnosti

Není to blábol. Hezký to je. A nosný prvek je duha, to jste nepoznal, Františku?! 8-o

0 0
možnosti

Vladimíre, vy jste hotová duhová víla!

Pijáci absintu mají zase zelenou vílu. R^

4 0
možnosti
Foto

Lála si zřejmě ráno zase špatně napočítal prášky a teď tančí čardáš na duze a lítá "až tam kde měsíc se houpá". Nevím, co bere, ale začíná mě to celkem zajímat. :-)R^

4 0
možnosti

Lucy in the Sky with Diamonds

LSD? :-)

3 0
možnosti
Foto

Nedělejte si z Vladimíra legraci, ještě to vezme vážně a bude ten svůj výtvor ukazovat lidem. :-)

2 0
možnosti

Do romantického hávu přioděný příběh sadistického kanibala a jeho submisivní dívky. Hraje to všemi barvami, zřejmě jako modřiny na těle té nešťastnice. Pochopil jsem správně?

6 0
možnosti

Musí to být skvělý pocit, dokázat pochopit, co básník chce říci...;-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS