Diskuse

O mlčení…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Karma R^ Tohle chci vytesat na můj náhrobek. Pláču dojetím, omlouvám se, tak nashle... ;-(

0 0
možnosti
SC

Jako vždy hezké a hluboké:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Přísně vzato, Vladimíre, poslední večeře, co jiný bude jíst, vlastně není poslední večeře. Poslední večeře může být jenom ta, kterou sníte vy, protože ta, kterou nesníte, není vaše večeře, a proto není vaše poslední... Jestli mi teda rozumíte...

4 0
možnosti
PP

Platí uvedené, pane kolego i případě, že by si jeden dal k večeři, třebas i poslední "jelena, který má o tolik menší parohy, než mají losi, co z jejich kýt jedl tak dobré uzené plátky masa."?

4 0
možnosti
FF

Já vím, Vladimíre, jsem kulturní barbar....ale já prostě potřebuji, aby mi to dávalo aspoň drobný smysl...

Vždy se snažím báseň srdcem projíti, abych plakal smutkem zahlcen, citem plynul v dobrém či zlém, nebo usměvem byl pohnán ke hrám veselým.

Pořád mi to přijde, že ač pár veršů se mi zalíbí, hned další kazí jejich děj....jako by vás napadlo pár vzletných slov a vy je prostě pospojoval.

Ale jinak paráda, pěkné až suprové, jak by řekl...no však vy víte,Vladimíre. Už jsem se obával, že se z těch deprimujících zpráv nezotavíte.;-)

5 0
možnosti
PP

Provedl jsem slibovaný rozbor básně s následujícím výsledkem - dyť to nemá za mák smyslu. 

Váš postřeh je přesný, pane Františku. Maestro zaslechne tu slůvko, tu zajímavé a pro něj neznáme slovní spojení, vezme Herkules a poslepuje to dohromady, halabala, bez ladu a skladu a myslí si, že stvořil báseň. Abych byl konkrétní. Druhá sloka - "Z cizího krev a cizí srdce v dlani ..." je známkou, po mém soudu, utrpení někoho jiného, nikoli mého (no jo - trpím, když to čtu, ale to sem netahejme). Proč pak potřebuji právě já pomoc andělů? Stejně na mě kašlou, zrovna chrněj v pekelném řevu.

5 0
možnosti
MS

PS: Takhle se mi líbíte, Mistře Kroupo! R^

Putin a Bartošová jsou pro děcka.

6 0
možnosti
Foto

Tak ono Putinem nás Vladimír již předzásobil - a já se nebojím napsat štědře předzásobil - a Bartošovou už taky dal, a to z poziče "člověka, který o tom něco ví", takže jen ať básní.

5 0
možnosti
MS

O bečení...

Souhvězdí Panny se souhvězdím Berana

bečící stádo je na pastvě od rána

Poslední večeře - tráva a tráva

konkurovat může jim snad jenom kráva

7 0
možnosti
MS

Z cizího krev, jehně ulovil jestřáp

je z pekla slyšet bečení

A bača?

Spí

Ten je neochrání.

(dovolil jsem si zakomponovat nosný prvek, který jsem citelně postrádal)

8 0
možnosti
Foto

Mně se to náhodou líbí! ;-)

4 0
možnosti
Foto

Díky, ale určitě jen náhodou:-)

1 0
možnosti
PP

Pane Kroupo, rozbor si uděláme později, teď chvátám k vám s onačejší záležitostí. Zaznamenal jsem pozvánku od doc. Konvičky na konferenci? Podotýkám tajnou konferenci. Asi po vás budou chtít nějaký ten příspěvek, možná to budete moderovat, kdo ví. Každopádně na to jukněte - http://martinkonvicka.blog.idnes.cz/c/408546/Komando-v-mesite-Letna-a-devotnost-islamofilu-Cas-cinu.html

5 0
možnosti
Foto

Vladimír tam bude mít taneční vystoupení.

7 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám