Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já to tušil, Maestro, že tu smyčcem netaháte poprvé. Chvilka hledání a ... cink! Texty zaslouží důkladnou komparaci. Třeba se toho někdo ujme. Vaše první houslová sonáta ZDE: http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/351345/Kdyz-housle-placou.html

3 0
možnosti

R^ Dostavte se ke mně do kanceláře, pane kolego. Kolokvium ani nemusíte absolvovat, akademický titul mám pro vás přichystaný v šuplíku.

1 0
možnosti

Nebyly by lepší dudy ? :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si dala ranní chvilku poezie a nějak mi došla slova, i když ve srovnání se sousedkou - kazišukem je to slabý odvar ;-D

Až se Mistrovi podaří vysvobodit macka ze zipu, mohl by o něm napsat další báseň, zde je malá inspirace od Arthura Rimbauda:

Když snědl jsem své snění ke chlebu

a když jsem vypil dvacet třicet džbánků,

chystám se na malou potřebu.

A milý jako bůh ve svatostánku, močím do výše a kupředu se souhlasem slunečnic a vánků.

5 0
možnosti

A hele, milá kolegyně zde. Zdravím a vítám vás. Už je vám lépe, jak vidno. ;-)

4 0
možnosti

K86a85r10e62l 90B12o33č61e52k

28. 2. 2014 19:32

Při nadpise jsem se otřásl vzpomínkou na... ale řekl jsem si, že musím být odvážný a že tam se jednalo o ženu, dosti zralou, tohle jistě nebude o ní. Nebylo. Děkuji, že jste se vrátil k poetice.  Nejsem si jist, co tím vším básník chtěl říct, ale to nevadí. Budu si myslet, že to bylo vyjádření Mistrovo k tomu, že miluje hudbu i ženy. Na tom přece není nic špatného.;-):-P

6 0
možnosti

jako obvykle, příliš krátké na to, aby to mělo nějaký smysl

3 0
možnosti
Foto

Ještě ho ponoukejte, chlape!

3 0
možnosti

F78i55l81i56p 79F45u34c92h10s

28. 2. 2014 18:38

Nádherné, pane Vladimíre. Je vidět, že jste nesmírně citlivý a vnímavý člověk. Váš obrat "oblečená jen do vlasů" je úžasný. Klobouk dolů před Vaší obrazotvorností. R^

Mějte krásný a pohodový víkend. F.F.

7 0
možnosti

Kvituji správné použití termínu "obrazotvornost" místo často, avšak zcela chybně používaného - "představivost". R^

1 0
možnosti

P34e84t26r 46P72e67t16r27o86v

28. 2. 2014 17:01

Tady se básní a tydlety věci,  ale ... Kam se poděla pověstná Mistrova trojtečka, ptám se já. To opravdu nikomu nechybí?

6 0
možnosti

K95a16r98e80l 91B64o22č33e45k

28. 2. 2014 19:43

změna je život, řekl si, ale vlasů, vlasů, těch se nevzdám

6 0
možnosti

Vladane, Vladane....Vladimír se tu snaží o co nejkrásnější v pocitů probuzení druhých…tklivě hraje na strunku....a vy sem hodíte takový drsný úder do šlapáku...cožpak nemáte kouska citu v sobě?

3 0
možnosti

Víte, Františku, já jsem dnes trochu přehodnotil tu jeho tklivost. Stačilo se podívat ke dvoum rusofilním a rudým grázlům, se kterými si Kroupa notuje. petřík a štrajt.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám