Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M50a53r34e29k 66Š11k22o35d17a

19. 2. 2014 19:13

Tak jsem hlasoval do ankety a zase si dovolím citovat: "Co by bylo, kdyby bylo. A to by bylo, aby nebylo...", to je myšlenka. K tomu močení za pípu a musíte vyhrát minimálně dvě kategorie.

2 0
možnosti

Za svou kariéru pijana prolezl jsem teda všechny možný lokály, včetně těch nejzaflusanějších pajzlů, ale ani v tom nejhorším jsem nezažil, že by se chodilo "za pípu potajmu močit". Poněkud mne uklidňuje, že tyto vaše nápady zjevně nacházejí uplatnění pouze ve vaší mysli, protože kdybyste někdy do hospody skutečně přišel, zjistil byste, že za pípou obvykle někdo stojí, takže nejspíš by si vás dost rychle všimli. Ale choutky máte věru prapodivné.

5 0
možnosti
Foto

v kleče pak za pípou potajmu močit ;-D;-D;-D. Vladimíre zase? Zase ten, co jste si ho skřípnul, zase to obhajování, že jste nedělal,to, co si ostatní myslí, že jste dělal a vy přitom jenom ČURAL !!! Karma jak hrom !!!!!!

4 0
možnosti

P89e84t91r 62P20e67t27r41o80v

19. 2. 2014 11:15

Trenér Hlinka byl bezprostředně po návratu zlatých hochů z Nagana dotazován na své pocity, což je jedna z kruciálních otázek českých sportovních novinářů. S několika promile v krvi zamumlal, že "těch pocitů tam byla spousta." Stejně to mám i já, Mistře s vašimi texty. Taky spousta, celá přehršel, možná až plná náruč pocitů.

Jste umělec! A vynikající až suprový! (Citace bez dovolení vypůjčeny od pánů Žídka a Kurandy). Mé hlasy v blogískové anketě vám právem náleží.

4 0
možnosti

Evidentně to všechno o čem "básníte" těm hospodskejm páprdům závidíte Rv

1 0
možnosti

Již jsem odhlasoval. R^[>-] Vladimíre, jste želízko v ohni ve třech kategoriích, dále jsem musel hlasovat pro pannu Hubeňákovou, protože v kategorii Objev není p. Matějka, ačkoliv jsem ho nominoval (to si vyřídím jinde).

0 0
možnosti
Foto

Slavomíre, je vidět, že se vyznáte! Já a pan Kroupa, to je prostě kvalita!

2 0
možnosti

8-o Takhle si vystřílet munici už dva roky před dalším ročníkem Sereďské lyry, to je nerozum! 8-o

3 0
možnosti

Nezáviďte, pane. Kdo umí, ten umí. Vladimír má jistě básní i prózy dost a dost. A suprové!

0 0
možnosti
Foto

Básnička jako vždy ubohá, nicméně to nechme stranou. Vladimíre, jděte někdy do tý hospody. Vyžvaníte se tam jako každej normální člověk a nebudete to muset složitě sepisovat na blogísek. Uvidíte, je to fajn relax.

6 0
možnosti

Ubohá? Jako vždy? Pane, a co jste složil vy za báseň? Proč ho navádíte k návštěvám hospod? Vy jste se zde kdysi chlubil, že jste Vladimírův kamarád, ale to se mi už delší dobu nějak nezdá! ;-O

1 0
možnosti

Samozřejmě karma, opět vynikající až suprové.

Ovšem nerozumím tomuto: "povnímat moudra, zdí záchodu" - proč je tam čárka? nemělo to být "povnímat moudra zdí záchodů" ? či snad "povnímat moudra zdi záchodu", aby se nám o rýmovalo s tím "důchodu"? 

Toto mi nedává smysl, ovšem jak říkám, z narativního hlediska a celkové výstavby veršů jsem nadšen! R^

4 0
možnosti
Foto

Verš pokračuje a naznačuje, že Vladimír rád šmíruje;) Jen považte - povnímat moudra, zdí záchodů poslouchat starce....

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám