Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Sranda. Článek i diskuze s paní Rollovou;) Pěkně jste to

1 0
možnosti
Foto

napsal...ach ty chytré telefony, blbě se mi na něm ťuká a pak může lehce dojít k dezinterpretaci;)

1 0
možnosti

Ach jo, já játra děsně nerad, takže pro mě by to bylo utrpení, kdybych se vrátil z nákupu a místo masa měl játra. Ale váš příběh je zábavný. Bureš měl po srandě. Aspoň na jeden víkend. A  tak jsem přečetl, přeloloval stránky, doroloval se k Rollový, uf. Svíčková že byla běžně k dostání? Kde? Jistě že záleží na tom, kde kdo žil, ale kvalitní libové maso nebylo zrovna běžná věc u řezníka. Jogurt si pamatuji takový ve sklenici, hustý, na dně plavalo jakési rádobyovoce. Zelenina byla, ovoce taky, ale nebyl výběr. A samo vládl nákup pod pultem. Monika Rollová asi žila v tom obchodě, kde se točila žencká za pultem?

5 0
možnosti

Také jsem trefil jelena mezi parohy peckou z višně.;-)

2 0
možnosti

A pak mu tam vyrostl stromek, já vím. :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Dovoluji si oznámit, že zítra ráno vydám jasné stanovisko k problematice manželského sexu...;-);-D

1 0
možnosti

To je dobře, nominační kolo se uzavírá již v neděli! R^

4 0
možnosti
Foto

Tak nejdřív se mi udělalo šoufl při představě estébákových jater na vašem stole, a pk jsem se pobavila...;-DR^

0 0
možnosti

karma,sice vesele napsané ale doba úděsná .Taky jsme znali v ulici svého Bureše ale ten neškodil v řeznictví ale vždy nam zatrhl dolarový příslib do Jugošky.Ale bestie usmival na nás zdravil první.....no už je to pryč,teda skorem protože v parlamentu máme Bureše a Falmera.

1 0
možnosti

Tak za to ovšem nemohl Bureš, příslib do Jugošky jste si zatrhli sami, neb tam jste měli žádat o nikoliv dolarový ale dinárový příslib, takže to logicky někdo vyřadil i bez Bureše:-)

0 0
možnosti

Úplně jsem si vybavil Malého Bobše, když dostal párek! Karma.

7 0
možnosti
Foto

To si nepamatuju, ale jistě musel být šťastný, jako Kroupa nad játry...:-)

0 0
možnosti

Že bychom se dočkali a dnešní text je pozvánkou na páteční recepís? Pojďte do nás, pane Vladimire, bývala to pěkná tradice. Obnovme ji, přimlouvám se.

5 0
možnosti
Foto

Já taky, já taky! R^ Játra snad Vladimír doposud před zraky užaslého obecenstva nepřipravoval, ne? Vybavuju si jenom ta drůbeží v rizotu nebo tak něco.

5 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám