Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nedotknutelná

kdyby směly moje tlapy, šmátrat tam, kde končí šaty,

měl bych vášně plný dlaně, ukončil tvůj pohled laně;-D

....sem se z toho básnění tak rozněžnil, že si jdu raději otevřít lahváče;-) viva la poesia

4 0
možnosti

nemáte nejmenší tušení, Vladimíre, jak jste mne pobavil .-))))))) ... můj pes nechápavě zírá, jak se tu nahlas směji R^R^R^

2 0
možnosti
HBM

Pane Kroupo, snad se na mě nenaštvete, ale co třeba takhle:

Dotknout se tebe, je jako chtít se dotknouthvězdy

ztracené v modréperleti

nahé a vzdálené              

 Lásko, jsi ode mě přescelé nebe.

 A přitom by stačilo takmálo…    …natáhnout ruku, modř z Tebe stáhnout a zašeptat otázku  Proč jsi jen dálkou       Perlo vesmírná?  Dotknout se Tebe, je jako chtít se dotknouthvězdy

1 1
možnosti
LB

Vida, dneska se nedotýkáme vlasů. Vlasy zcela chybí. Jen nebe tebe zebe:-P

0 0
možnosti
FF

Mně to přijde Vladimíre, takové jakoby bez smyslu, jen máchání se ve slovech, která by spolu mohla dávat rým, prostě to se rýmuje, tak to tam šoupnu....ale jinak dobrý, já vím, nemám pořád ten klíč;-)

4 5
možnosti
JS

Jak se opovažujete, Františku!;-O

6 0
možnosti
FF

F83i21l50i67p 32F73u36c63h87s

30. 5. 2013 11:11

Dobré. Za mě karma, pane Vladimíre.R^

Hezký den. F.F.

7 0
možnosti
Foto

No, abych to zasvěceně a odborně zhodnotil. Dnes se jedná o jeden z vašich nejzdařilejších kusů. Až na jednu výjimku se to rýmuje tak nějak normálně, dalo by se to i recitovat bez nějakých zádrhelů - v podstatě fajn. Sice nevim, proč máte ve svym věku potřebu psát podobný básně, ale to je váš byznys.

Nicméně povedl se vám k závěru husarský kousek. Zahalená - vzdálená. Dvě slova, která mají shodných posledních pět písmen a stejně se nerýmují. To bych nevymyslel, ani kdybych chtěl R^

8 0
možnosti
OF

zahalená-zhulená... by bylo lepší, ne ?:-(

0 5
možnosti
OF

„Szczur i kot” – bajka o zarozumialstwie

„Mnie tu kadzą” – rzekł hardzie do swego rodzeństwa

Siedząc szczur na ołtarzu podczas nabożeństwa,

Wtem, gdy się dymem kadzidł zbytecznych zakrztusił –

Wpadł kot z boku na niego, porwał i udusił.

3 6
možnosti
Foto

Poskočte si, a promněte si oči. Tady jsme v Česku...

2 4
možnosti
FS
FS

Nevím, proč mi někdo dává mínusy, když někomu něco pochválím. To jste tu tak nepřející? (jsem tady nový ale všiml jsem si toho už včera)

4 7
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám