Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R71o39m10a91n 83D35o83b81r91ý

27. 5. 2013 17:03

Tina - Přijdu si pro tebe

Vladimír - Šel bych...však nesmím...

Svaz blogerů - přijdeme na sraz

Teda, tady se pořád někam chodí nebo nechodí a člověk je z toho celý...tumpachový. Hmm, to bude nějaká láska k mořské panně. Šel by, ale nesmí, ví, že by zemřel, ale kdyby mohl, tak by šel a byl by živ z řas, teda mořských, to dává smysl. No, dobrý!;-D

4 1
možnosti
Foto

Vláďo, chystáte se vlastně taky na ten srazík? VR^V

6 0
možnosti

poezie? no bať ještě že tomu nerozumím

4 0
možnosti

Ale je to pecka, co? R^

8 0
možnosti

No ale Vladimire - uznejte, že k takové krásné básničce aby se náramně hodil knedlik, co? ;-D

6 1
možnosti

Jani, až v pátek, neumím trávit rychleji ;-D

2 5
možnosti

"Tvá ňadra dechem hýčkat"..mi v první chvíli připomnělo dýchání z úst do úst. S úvodním odstavcem nesouhlasím, láska není zákeřná ani náhodou a dle mě ani stejná a přitom jiná.

Jinak ta poslední sloka docela dobrá, Vladimíre. Jen se pořád nemohu zbavit dojmu, že všechny básničky píšete s chladnou hlavou...nevím, jestli mi rozumíte....ale prostě Vám to nějak nevěřím;-)

3 3
možnosti
Foto

Nechtějte vidět verše, které mě napadají s horkou hlavou... ;-D  To byste teprve nevěřil. A mýlíte se, vlastně ve všem, co jste napsal. Opět nemáte klíč... ;-)

2 4
možnosti
Foto

Já bych ani tak moc chodit nechtěla...ale musím!! To je ten poslední měsíc:-P

6 1
možnosti
Foto

"Snad budoucnost, snad ona se mě zeptá, zda mohl jsem chtít víc.

 A mohl jsem chtít víc?"

.

"To jsem se vás zapomněla zeptat, pane Knotek, jestli máte sklep.

A máte sklep?"

9 0
možnosti

Hele, Vy sklepe, kde lítáte? My tady sedíme už od půl devátý ;-D

2 6
možnosti

Vladimire, už se mi to přestává líbit - to chování vašeho amerického zaměstnavatele. Hergot, to už si dneska ani nesmí WT vedoucí skladník dojít v klidu za láskou? To tam nemáte odbory? ;-O

9 2
možnosti
Foto

Setřela jsem slzu;-( Nesmíš tak člověka dojímat hned poránu;-D

5 0
možnosti

No tak to je ranní pohlazeníV. Chlape něžná, proč vy se vždycky necháte vyprovokovat? Kašlete na to, buďte chlapácky něžný a zamilovaný a dělejte si věci po svém. 

Láska všeobecně, je jediná věc, která je důležitá. Nic jiného nemá v podstatě smysl. Karma, chlape, karmaR^R^:-).

2 7
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS