Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Báseň na hemoroidy, to je neotřelé téma...:-)R^

3 0
možnosti

;-D B-že!!! Trochu brutální. Asi máte ten klíč, svatý grál! R^

2 0
možnosti

Vladimire, přicházím pozdě a zdržena hmyzem Járou Kundthanem, ale každopádně karma jako Karma! Nádhera! A teď si to jdu přečíst. R^

11 1
možnosti

Dolejc ti píšu, ať se na toho Kuthana vykašleš. Nestojí nám to za to. Ale dobře si pamatuju, jak si mi ukazovala, jak nahlásil Bokšaye, Rossi a Čtvrtka. Už to neřeš, je to pod tvoji úroveň. Spíš se divím, že po něm nikdo doklady nechce. Zatím? ;-)

8 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D zdejší odborná literárně teoretická diskuze opravdu nemá chybu. Český člověk je velmi kreativní ve všech oblastech, včetně té jazykové ;-D;-D;-D

3 3
možnosti

A co teprve, když dojde na gramatiku...:-)

0 13
možnosti

No ...... dobrý, no.

Jen bych měl pro začátek připomínku ke slovnímu spojení "bolíš mě" .... (mám sem napsat, co to významově je? :o))

_-1-_

4 0
možnosti

Ještě bych si dovolil... Promiňte (sorry), mě to úplně rozhicovalo...

Bolíš mě vůní i doteky

úsměvem co, mi schází

zakletá do vln, do řeky

tam, co se scházíme nazí

8 0
možnosti

Neeeee!!!

Bolíš mě vůní i doteky

úsměvem, co mi schází

zakletá do vln, do řeky

tam, kde se scházíme nazí

Tak je to správně.

7 0
možnosti

Právě mě napadla taková drobná, přátelská rada...

Vladimíre, což takhle napsat:

"ach, bože…

…ať mi nebe pomože…"

Vyhnuli bychom se tak těmi rýpaly vyčítaných anglicismům.

8 0
možnosti

vyčítaných anglicismůch by bylo ještě lepší... :-)

9 0
možnosti

Podle diskuse jsem zjistil, že k básni je někde nějaký klíč. Takže se chci Vladimíre zeptat přímo. Jaký šifrovací stroj používáte? Tohle by nedala ani Enigma

9 0
možnosti

Ten klíč mám tady já. Je to obyčejná třináctka na utahování řetězu motorové pily.

Kde bychom bez Vladimíra byli.

A jak smutně bychom žili.

9 0
možnosti

:-)Vladimíre, sice na mě moc nereagujete, ale jak už jsem kdysi řekl, jste takový Piccasso mezi básníky....mám však jednu malou technickou, trošku nechápu že, "Schovanou mám tě pod víčky, jak za oknem krásné stromy"...přeci, jak můžou být za oknem schované stromy, když je vidí kdekdo....Ale jinak je mi jasný, je to vaše báseň,možná z vašich upřímných pocitů, čemuž ale bohužel zas tak moc nevěřím....jen zas vy musíte pochopit, že jste ji tu dal všanc..a měla by umět promluvit, a to bez jakéhokoliv klíče. Jinak nechápu, proč tu vlastně básníte...;-)

2 0
možnosti

Vladimír básní proto, že básní. :-)

6 1
možnosti

Připadá mi to, jako byste popisoval odeznívající ischias. ;-D

12 0
možnosti

tak mne napadlo Vlado. Nenadesel ten pravy cas, abys zazadal adminy, aby te opet zaradily mezi VIP blogery?

10 0
možnosti

Já jsem už o to zažádal dávno, za náš Svaz diskutérů, tak nějak kolektivně, no. B-hužel jsem ještě od redakce neobdržel odpověď.

12 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám