Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

16. 5. 2012 12:42
Vláďa dnes nic, pojďme si připomenout nějaké ty jeho kousky

"Toď můj názor. A já si taky dovolím pod otázku - Máš děti ? Jak jim vysvětlíš,že v tom automatu se neprodávají žvejky,ale potřeby pro tu trosku co se opodál válí po zemi ? Tady mě tedy selskej rozum nestačí. Nevím jak ty , ale žiju teď v Praze. Vrátil jsem se od někud a myslel jsem,že lidi jdou dopředu. Zjistil jsem ,že ne ."

.

http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=610786&page=6

.

A odkud se to ten Vláďa asi vrátil? :-)

3 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

16. 5. 2012 12:47
Vláďa o kriticích a Nedvědech

"...mám opačný názor než ty. Jestliže někdo kritizuje něco co sám nedokáže, nejde o kritika,ale kybice. To platí jak ve hře na kytaru, tak jinde v životě. A kritizovat Nedvěda za hru na kytaru ? Hrál jsi někdy? Já jo a ať už s texty Nedvěda souhlasím či nikoliv ( jako člověka ho rád nemám, ale umí zpívat o životě a to oceňuju) toho že umí hrát na kytaru a cosi dokáže písněmi říct si nelze než cenit."

.

Otázku oprávněnosti kritiky vyřešil už Havlíček-Borovský, a to zcela opačně než Kroupa-Jarovský, kybic se píše kibic, ale čert to vem - já třeba do teď nevěděl, jaký něžný vztah má Vladimír k velkolepé tvorbě bří Nvědů... V:-)

4 0
možnosti
RTPND

Roger Two, Punks Not Death

16. 5. 2012 11:00
Dobrý den, pane Kroupo.

Nemám moc času na Vaše blogy, bohužel ani na ty Vaše zdejší ratlíky. Zaujaly mne však 2 věci.

1) Zlepšení Vašich fotek. V tomto Vám fandím.

2) kroupologický odboj. Vezmu-li v potaz, že každý správný kroupolog má alespoň 5 nicků, bude nás na druhé straně barikády víc. :-) Je načase založit katedru: pište na rogertwo@seznam.cz

0 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

16. 5. 2012 11:06
Re: Dobrý den, pane Kroupo.

no jo...veřejně prospěšné práce jsou časově náročné. Měla ses líp učit, inženýrko :-/

3 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

16. 5. 2012 10:02
akutní prosba

Pane Kroupo, všude někdo brebentí o krabicích, podlahách a dráthech, my, členové a příznivci kroupologického diskusního svazu, bychomse také rádi přidali k debatám, abychom nestáli stranou - jenomže jak bychom mohli, když jste se k tématu ještě nevyjádřil? ;-(

3 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

16. 5. 2012 11:00
Re: akutní prosba

asi má intezivní pocity hlubokého ponoru.... poslední dobou se mu totiž umělecky příliž nedařilo:-/

1 0
možnosti
MK

motýl kamikaze

16. 5. 2012 1:51
děkanko,

hlídejte si to trošku, vždyť co to je za diskuzi tohleto. ;-O

1 0
možnosti
IW

Ištván Winnetou

15. 5. 2012 23:44
Ze vzpomínek veterána z Afghá

Vzpomínám si, že jsem měl tehdy nad Kadaní podobný pocit jako tady v Afghá. Chtělo se mně roztáhnout ruce a letět…Myslím, že podobný pocit musí mít námořník, když se vrací na moře a je jen on, hvězdy a moře. Člověku se chce zařvat - ,, jóóó…!“ Tak intenzivní pocit svého vlastního,, já“ můžete mít jen vysoko v horách, nízko na moři, nebo hluboko v poušti. Kdysi jsem měl podobný pocit i nedaleko Kréty na ostrově Santoriny. Stál jsem tehdy na kraji města, na útesu

vysoko nad mořskou hladinou. Zdálo se mně, jako bych viděl

i zakřivení země....  kam se hrabe Šejkspír

3 0
možnosti
MK

motýl kamikaze

16. 5. 2012 0:35
Re: Ze vzpomínek veterána z Afghá

jé, to je dojemné, jé. "já". ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti
U

udernikudrik

15. 5. 2012 22:25
90% zdejších

je naprosto zralých;-DR^

0 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

16. 5. 2012 6:54
Re: 90% zdejších

Kroupa po večerce. ;-D

3 0
možnosti
KZM

Konrád z Marburku

15. 5. 2012 21:28
To nemá slov

To je totální rozpad osobnosti

3 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

15. 5. 2012 21:31
Re: To nemá slov

Kdo z lékařů má ale čas na takový časosběrný dokument? Chorobopis on line je k dispozici pouze na katedře.

3 0
možnosti
D

Dita_1

15. 5. 2012 21:15
Mistr nikde?

Měla bych pro něj takový skromný návrh: v příštím článku místo afghánské věnovat jeskyni Platónově. Už tady dlouho nebylo žádné pořádné filosofováníčko.

4 0
možnosti
D

Dita_1

15. 5. 2012 21:17
Re: Mistr nikde?

A protože jsem  veskrze milá a příjemná osoba, dokonce Mistrovi poradím, že do svého příštího opusu může zařadit i "hobkající stíny zajíců".

1 0
možnosti
MK

motýl kamikaze

15. 5. 2012 20:50
gde

je nějakej slang nebo co? CH-47 Chinook. drsný až chlapácký příběh a najednou CH-47 Chinook jak z cedule půjčovny helikoptér. :-/

0 0
možnosti
PKP

Profesor Kikina Parker

15. 5. 2012 20:57
Re: gde

hm

0 0
možnosti
PCZK

Pic Club za kopějku

15. 5. 2012 20:49
Kroupa, jdete se s temi blafy bodnout

O Afgha vite prdlajs, znate o tom pouze z netu, novin, knizek jinych autoru a ze snu.

Vezmete svoji legalne drzenou krochnu, bezte za po zuby vyzbrojenym, namachrovanym Frantou Matejkou, namistrovanym kmetem-pistolnikem Paulcinskym nebo ozbrojenym hospodskym Voksajem a rozdejte si to mezi sebou, treba v jeskyni. Pif, paf, bum prask!

3 0
možnosti
D

Dita_1

15. 5. 2012 21:11
Re: Kroupa, jdete se s temi blafy bodnout

A pak že se neozbroují především exoti :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám