Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Profesor Kikina Parker

14. 5. 2012 10:33
new blog

aneb tepeme do nehtových studií ;-D

1 0
možnosti

Dita_1

14. 5. 2012 10:25
Tak jsem...

Tak jsem po velkém sukcesu s exkursem do válečných dějin Československa opět začala číst blog pana Kroupy a řeknu Vám, stojí to za to. Pane Kroupo, Váš talent vyjádřit jednoduchou myšlenku tak složitě, že se v ní pomalu ztratíte i Vy sám, ve spojení s naprosto krkolomnými a nelogickými obraty a zoufalým tápáním v syntagmatice, to se jen tak nevidí. Nemáte doufám větší spisovatelské ambice, že ne?

4 0
možnosti

echo.3.

14. 5. 2012 21:29
Re: Tak jsem...

:o))

Jemu Afghaaaaa..., je jako droga.

1 0
možnosti

skodaabzeichen

14. 5. 2012 8:32
Jste tomu zase dali.....

Je pondělí 8.30, tak se jdu podívat co Vladimír vyplodil a on vypustil "Zlatou trubku" v sobotu. A jak koukám, tak jste mu prádlo vyprali dokonale, takže bude pár dní utrum.

1 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

14. 5. 2012 7:55
.

"Neznám snad horší pocit než když jeden stojí napůl ven z kovové rakve, všem napospas." - a kde jste k tomu pocitu přišel zrovna vy? Otevřely se vám dveře od koupelny, když jste lezl z vany?

4 0
možnosti

nevhodné vlákno

14. 5. 2012 8:27
Re: .

Vypadá to, že příběh silně souvisí s omluvou a změnily se jen kulisy. Pravděpodobně se s autorem převrátil bagr.

2 0
možnosti

Gwendolyn :)

13. 5. 2012 22:56
???

"V době, kdy zemřela moje máma, to jest v roce 2010, kdy jsem měl chuť na cigáro, jsem už nekouřil. V době, kdy jsem s kamarádem Petrem kouřil a měl na sobě maskáče, jsem kouřil - to bylo o cca 10 let dříve. A v době, kdy se natáčelo s Willisem, to jest v roce 2000, jsem kouřil ještě taky. Nevím, co na tom je k nepochopení."

..Normalni clovek by rekl, ze pred 12 lety jeste kouril, ted uz nekouri. Nebo ze skoncil s kourenim v tom a tom roce.

Ne Mistr. Ten to zamota do historicke kroupovety.

2 0
možnosti

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 5. 2012 22:58
Re: ???

jenomže s Willisem to bylo v roce 2002 i když Vláďa tvrdí, že o rok dřív a to už nekouřil....ale jen připaloval:-)

1 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

13. 5. 2012 22:22
aha,

takže nakonec se to "pracovně" jmenovalo Zlatá trubka :-) JIstě by to šlo dokázat původním scénářem, kdyby ho ovšem jako na potvoru nesežral pes. A Spalovač mrtvol se "původně pracovně" jmenoval O Koblížkovi, zatímco Slavnosti sněženek nesly pracovní název Kerský masakr motorovou pilou.

3 0
možnosti

Konrád z Marburku

13. 5. 2012 18:42
Na konci týdne je třeba zhodnocení

Vladimír hrál Zlatou trubku ve filmu Vřelé pozdravy z Prahy. Podle zjištěných informací měl vynikající oběd a 50 korun na hodinu. Když zapaloval Willisovi byl v maskáčích a s kamarádem. Zde opět o potvrzení Vladimírova coming out , jako se to stalo před pár měsíci s Ćejkou. Zásadní informace je, že přestal kouřit v době kdy nekouřil a měl dedečga, co bojoval s jehlou na barigádě, protože byl krejčí. Tou samou jehlou pak zašíval zraněné barigádníky. zaroveň víme, že Vladimír měl dnes k obědu kuře s knedlíkem a okurkovým salátem s česnekem. O provensálu se nemluvilo, ale v kuloárech se šeptá, že tam byl také. To, že Vladimír to má nahnuté všude se zmínil v tomto posledním článku. Ale abych jen nekritizoval, tak pochvaluji Vladimíra za roli novin které kouří.

2 0
možnosti

isabell

13. 5. 2012 18:46
Re: Na konci týdne je třeba zhodnocení

;-D ;-D

0 0
možnosti

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 5. 2012 17:53
Nerad to dělám, ale Hartova válka není z roku 2000

proč ty nám Vláďo musíš imrvére lhát?  Hartova válka  Hart's War  Drama USA / Česko, 2002, 125 min

tolik strohá fakta.

1 0
možnosti

Robin Ood legenda Sherwoodu

13. 5. 2012 17:58
Re: Nerad to dělám, ale Hartova válka není z roku 2000

... "A v době, kdy se natáčelo s Willisem, to jest v roce 2000, jsem kouřil "

1 0
možnosti

Petr, bývalý kamarád Vladimíra

13. 5. 2012 16:30
Kroupa si vymýšlel a lhal vždycky a proto neměl kamarády

já jsem byl asi jediný, ale už bych mu ruku nepodal. Stydím se, že jsem se s takovým individuem někdy kamarádil. Kdybych ho potkal, plivnul bych mu do ksichtu. To jen abyste věděli, s kým se tady bavíte.

3 0
možnosti

nevhodné vlákno

13. 5. 2012 17:08
Re: Kroupa si vymýšlel a lhal vždycky a proto neměl kamarády

8-o8-o8-o

;-D

0 0
možnosti

Bucharovic

13. 5. 2012 16:04
.

Ten díl se pokud vím pracovně jmenoval - Zlatá trubka z Prahy. Jde v něm právě o zlatou trumpetu. Měl jsem ten název zafixovaný v paměti od natáčení, a tak jsem ho mylně uvedl i v diskusi. Nicméně to není důvod, abyste mě tady nazývali lhářem, s tím, že jsem v seriálu nehrál, protože pokud to někdo tvrdí, tak lže on. Víc se s vámi o tom nebudu pouštět do debaty, chytáte za slovíčka a hledáte si jen záminky jak mě urazit. Jste horší než malé děti.

0 0
možnosti

bota v lejnu,však noha čistá

13. 5. 2012 16:09
Re: .

Pokud by se ten díl měl jmenovat "Zlatá trubka z Prahy", nemohl byste v něm hrát nic menšího, než hlavní a zároveň titulní roli:-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám