Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bota v lejnu,však noha čistá

16. 4. 2012 17:33
No tak jsem si sed

přímo na "ní", na židličku 8-o

Po poslechu "trubek" (nebo jen jedné pražské trubky?) mi hned vyjelo v hlavě troubení opilého Smrťáčka z Dařbujána a Pandrholy. No, Lálo, musím říct, že on byl proti vám showman a bavič širokého publika se svým funebr maršem:-P

Dávat TOTO na blog a divit se, že se k vám lidi stahují se zasmát, to už muselo být hodně drahé a předlouhé vedení, kterým disponujete;-)

3 0
možnosti

Pangasius z delty Mekongu

16. 4. 2012 19:17
Re: No tak jsem si sed

Ten člověk musel ztratit i tu poslední špetku soudnosti, co se mu ještě schovávala někde v blátě na podrážce kanady...

3 0
možnosti

istvan kada

16. 4. 2012 14:00
Nikdy jsem nezažil větší uchylárnu.

Vydávat něco tak diletantského, bezcenného za vyjímečnou schopnost, tak to dokáže jen člověk, který by měl být okamžitě převezen na doživotí do blázince.

Klobouk dolů před člověkem, který vyhecoval jednoduchého Vláďu k takovému trapasu. ;-D I když Vláďa skočí na cokoli.

2 0
možnosti

Bucharovic

17. 4. 2012 10:21
Re: Nikdy jsem nezažil větší uchylárnu.

Tak, teď ještě byste mi mohl sdělit, kde přesně uvádím, že jde o mou ,,výjimečnou" schopnost, a bude to komplet:-)

0 0
možnosti

U Matějků se smějeme

16. 4. 2012 1:02
Uz ste zkousel "piskat kudlu"?

:-)

2 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

15. 4. 2012 21:01
Vladimíre,

vy si tady pískáte a prdíte na hubu a zatím vám uteklo další foto matinée, tentokrát na téma kontrasty :-/ Přitom stačilo od někoho půjčit kvalitní fotky, dát vedle nich ty vaše vlastní a to by byl takovej kontrast, že by tady celýmu iDnesu poklesly linie čelistí proklatě nízko. Mohl jste mít vítězství za hubičku.

6 0
možnosti

Kroupodoro

15. 4. 2012 23:38
Re: Vladimíre,

I tak je vítěz! ;-)

2 0
možnosti

p.alič

15. 4. 2012 16:19
Jako

bych to neříkal. NIkdy to nevydrží.

2 0
možnosti

s.m.

15. 4. 2012 19:12
Re: Jako

však by to byla škoda;-DR^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

15. 4. 2012 15:33
Neke?:)

Ty jsi zapomněl zakázat anebo změna rozhodnutí? :-)

1 0
možnosti

Robin Ood legenda Sherwoodu

15. 4. 2012 17:43
Re: Neke?:)

diskuse byla otevřena k pozoruhodným uměleckým výkonům. Na základě připomínek může umělec příště docílit ještě většího uměleckého dojmu. Já jsem toho na příklad pln.....

1 0
možnosti

Nick_Lang

14. 4. 2012 12:04
Pane Bože -

- do čehos to duši dal...

3 0
možnosti

skodaabzeichen

14. 4. 2012 6:38
Jsem maximálně spokojen.

Jsem si kliknul na všechny Audia najednou a byl to neskutečný zážitek. A budu to dělat každé ráno, pevně věřím, že mě úsměv nezmizí minimálně do oběda.

3 0
možnosti

Kroupodoro

14. 4. 2012 8:33
Re: Jsem maximálně spokojen.

dokonalá kakofonie ;-D

2 0
možnosti

Bucharovic

14. 4. 2012 0:09
Tak jsem si přečetl...

co tu od odpoledne přibylo, a musím říct, že jsem se málem počural smíchy. Tak je to alespoň vyrovnaný - já se chechtal - vy jste se chechtali. Musím říct, že nejvíc se mi líbil příspěvek, sorry, nevím čí byl, ale byl o tom, že bych já trumpetil a pískal, Vikina by prskal a AAP by byla za živou rumbakouli. Musím uznat, že tenhle příspěvek mě dostal doslova do kolen;-D. Vážně přemýšlím, co nahraju příště, aby z vás tady padali takový krásný blbiny. No, já už něco vymyslím. Jdu si konečně otevřít lahváč a svalit se k TV.

0 0
možnosti

Kroupodoro

14. 4. 2012 0:27
Re: Tak jsem si přečetl...

Ten příspěvek byl můj. Hezký slaměNNý víkend. Hoďte to instruktážní video.

1 0
možnosti

Tomás de Torquemada a jeho tým

13. 4. 2012 21:24
Jen projíždím

nebyl ti Ota?

2 0
možnosti

Kroupodoro

13. 4. 2012 22:06
Re: Jen projíždím

Ota mu nebyl, takže opět do svých dlaní.

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám