Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

skodaabzeichen

20. 2. 2012 15:11
Nevím, co řešíte...

Tak počkat, na té fotce to není Dana Scullyová resp. Gilian Anderson na výletě v Řecku v roce 1993???

1 0
možnosti

Bucharovic

21. 2. 2012 14:46
Re: Nevím, co řešíte...

Na té jedné (předkloňené) fotce je moje žena na výletě v Delfách a na té druhé s nohou přes nohu  je také moje žena, tentokrát  tuším v Kartágu. Takových Scullyových je...:-)

0 0
možnosti

notabene9

20. 2. 2012 13:52
Řekl bych ..

mnoho povyku pro nic a celkem stylizační slabota..

0 0
možnosti

Vjačeslav Kotenočkin

19. 2. 2012 20:06
No toto - Lála a brachiální násilí?

;-D

3 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

19. 2. 2012 20:53
Re: No toto - Lála a brachiální násilí?

mu ňák asi bouchly saze, soldátovi

3 0
možnosti

AlesPresler

19. 2. 2012 17:49
Tak nakonec to vypadá,

že jsem tu Darinu na tenhle blog vyvěsil já. Mistr dole v diskuzi prská jak králík, vyhrožuje vším možným, a tak. Ozbrojil jsem se AK 47, kolem pobíhají dobrmani a všichni jste svědci Mistrových výhrůžek. Já za sebe mohu jenom říci, že muž s koženou brašnou neprojde a proti rudlu jsem zřídil protitankové zákopy. Do toho, internetový bojovníku Vláďo!!!

3 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

19. 2. 2012 18:38
Re: Tak nakonec to vypadá,

to je komik ;-D Von tady udělá celý rodině z vostudy kabát, funí tady "verše" o lízání o píše o "hezkých dnech", a pak tady bude dupat jak králík :-) Tyhle chvilky s Kroupou mám nejradši. Proto stojí zato studovat ušlechtilou disciplínu kroupologii. Nejspíš si tyhle jeho slizký cancy přečetla tchýně se Zrzkou, Vláďa za trest nedostal po obědě moučník, tak si přišel rozkřiknout aspoň sem R^

3 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

18. 2. 2012 21:49
já bych řekl že dneska dobrý

:-)

3 0
možnosti

Bucharovic

18. 2. 2012 22:00
Re: já bych řekl že dneska dobrý

Ď;-)

0 0
možnosti

Ištván Winnetou

18. 2. 2012 20:11
Te potest flectere me, sed numquam resiliunt

..aneb... ohnout mně můžete, ale nikdy mne nezlomíte... To se dá klidně zařadit mezi klasické citáty :-)

4 0
možnosti

Ištván Winnetou

18. 2. 2012 20:13
Re: Te potest flectere me, sed numquam resiliunt

hned vedle....Post coitum omne animal triste...:-)

4 0
možnosti

_-1-_

18. 2. 2012 19:22
Zajímaly by mne tvé pohnutky .....

..... proč tady neustále uvádíš a prozrazuješ další detaily o své rodině, o svých nejbližších.

Ta fotka je zcela nevinná, ..... ale ty moc dobře víš, jak jsi tady provařenej a že diskutéři budou hledat sebemenší závady či nesrovnalosti, aby si z tvých nejbližších dělali vtipnou legraci - viz racek na zadku a někdy byli i hrubší - na postavě někde něco chybí a jinde zase přebývá.

Určitě se najdou i hrubiáni! ...... Tak se tě Vláďo ptám. Proč programově vystavuješ své nejbližší předpokládané dehonestaci? Co to je za sebemrskačství? To nemáš dost jiných témat?

2 0
možnosti

maxipes Fík

18. 2. 2012 19:48
Re: Zajímaly by mne tvé pohnutky .....

Vladimír prostě potřebuje pozornost. Jakoukoliv. Jde za tím i přes vlastní mrtvoly. A zástupy lidí už mu naznačovaly, co naznačovaly, přímo ukazovaly, kde je chyba, a on nedbá a nedbá a stále kroupuje. No, ale sranda to je, to se zas musí nechat.

5 0
možnosti

Děkanka Katedry Kroupologické

18. 2. 2012 19:20
Kroupologové, prosím o konzultaci

"Tak co, milé ženy, už Vám stoupl krevní tlak na hodnotu sto dvacet na pěst? :-)))"

..

Zde Mistr opět krutě vtipkoval. Ovšem vysvětlí mi zdatný Kroupolog, co myslel sto dvacet na pěst? Buď je tam záměrně pěst a je to prvek krupného humoru nebo je to překlep a Mistr má pocit, že tlak 120 - 5 jest nějak vysoký? Já už ničemu nerozumím. Odevzdám diplom z Kroupologie ještě tento víkend a jdu znovu studovat....

2 0
možnosti

_-1-_

18. 2. 2012 19:30
Re: Kroupologové, prosím o konzultaci

Mé vysvětlení je to, že mu za slovem "dvacet" chybí čárka ........... pak by slovo "pěst" mělo být dalším levelem a toužebným submisivním přáním autora. (to, že místo slova sto dvacet mělo být správně nejméně sto čtyřicet přecházím a přičítám to rozrušení autora).

0 0
možnosti

Lobo - obchodník s mozky

18. 2. 2012 19:09
Někdo tady psal,

že by si Vladimír zasloužil místo v exotopedii. Ne že by mě to občas taky nenapadlo. Jenže pak vždycky podívám na článek Exota s velkým "E" a říkám si, že ten Kroupa je ještě v podstatě celkem normální:-P

0 0
možnosti

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

18. 2. 2012 21:36
Re: Někdo tady psal,

Matějka?

0 0
možnosti

Děkanka Katedry Kroupologické

18. 2. 2012 19:09
Já mám doma babu se zrzavými vlasy

a to je pojem pravé krásy

Kam se hrabou blondýnky a brunety,

zrz je nej a to vím na tutti

2 0
možnosti

Děkanka Katedry Kroupologické

18. 2. 2012 19:10
Re: Já mám doma babu se zrzavými vlasy

bytosti divné však jsou ženky

neumějí se zabavit,

řekněte mi, pánové, zda jste viděli

ženu lepit letadlo nebo sbírat známky

2 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám