Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KASNTH

kladivo a srp, naroste ti hrb

1. 7. 2011 21:23
Poslyšte

p.Kroupa, já se kvůli Vám asi picnu.;-DJe tohlecto vůbec normální?

Kam na to chodíte?

0 0
možnosti
KB

Jacquei Skocdopoleova-Smith

1. 7. 2011 16:54
Smarjaa lidi, todlecto se uz fak neda...

Sto baku tomu, kdo ho odstreli prvni !!! Slibuju ;-O

0 0
možnosti
LH

Hyacinth Bucket

1. 7. 2011 17:02
Re: Smarjaa lidi, todlecto se uz fak neda...

Mila Zhaki, palne zbrane nevlastnim, ale zaplatite mi, kdyz ho napalim kyblem do xichtu?

To neprezije...slibuju! ;-D

0 0
možnosti
TSBC

torn sphincter...by black censor

1. 7. 2011 11:13
jezis, to je zase nervak

tipy o cem to bude? pokud tedy neco bude a vladimir se nerozhodne potrapit fanousky

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

1. 7. 2011 12:33
Re: jezis, to je zase nervak

No jo, ale co když nic nebude??? Co když prostě Vladimír vzdal psaní a šel ze skladu rovnou k vodě chytat pangase na zítřejší oběd...

0 0
možnosti
PU

Pulp Fiction

1. 7. 2011 10:40
Já myslím Vladimíre,

že Vás by stačilo zabít jen jednou ;-D

0 0
možnosti
F

fleec

1. 7. 2011 10:49
Re: Já myslím Vladimíre,

..myslím, že Vladimír se prokazuje několika životy;-)....a propó, Vladimíre, poraďte nějakou fajnšmekr zálivku do zeleninového salátu...:-)

0 0
možnosti
DB

Dexterův bubínek

1. 7. 2011 9:49
?

Člověče, proč vy se s tím vlastně lopotíte, když z toho vždycky vyleze taková těžkopádnost?  A mám dotaz, vzhledem k té ich-formě přímo na vás - proč vás vlastně nezabila? Vyvodil jsem si správně, že jakmile hrdinu (vás) spatřila, okamžitě podlehla jeho kouzlu a šla s ním souložit? 8-o

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

1. 7. 2011 10:00
Re: ?

A vy byste snad nepodlehl, kdybyste potkal na střeše pana Vladimíra? Dyť se podivejte na ten kukuč, úplný Delon! To jsou mi dotazy ;-O

0 0
možnosti

skodaabzeichen

1. 7. 2011 7:18
A dnes nic???

Je pátek, pátek, pátek...... to jsem zvědav co se na nás přivalí.

0 0
možnosti
ŽVD

Žena v domácnosti

30. 6. 2011 18:48
Mám jednu otázku

kdo je to teroristický radikál? já se s tímhle pojmem ještě nesetkala.

1 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

30. 6. 2011 19:17
Re: Mám jednu otázku

to bude terorista tak radikální, že bude terorizovat i samotné teroristy. Něco jako tajný agent tak moc tajný, že o tom ani sám neví.

0 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

30. 6. 2011 18:21
Hmm, zlovestne ticho, ktere mozna bude preruseno tukanim

na jeho klavesnici, jeho rukama a bude obhajoba toho, ktery dokazal toho tolik a na ktereho oni nemaji?

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

30. 6. 2011 20:59
Re: Hmm, zlovestne ticho, ktere mozna bude preruseno tukanim

Taky mě napadlo, jestli Mistr nevyrazil někam ven - děti dneska nafasovaly vízo, takže Kroupani nakoupili žvejkačky, buráky, ovonu, pomo, limo, nápoje šumivé, perlivé, s bublinkami i bez a hurá na dovču, o jaký si AAP může nechat jenom zdát :-/ Jak se řeší podobné situace? Nejsem kroupologem dost dlouho na to, abych to zažil, to se studují archivní kroupanálie a debatuje u Vás na wendydnes? Ale zas že by se ani nerozloučil...  :-/

0 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

30. 6. 2011 18:15
Vazeni, procetla jsem si diskusi tady i u toho tezkeho uletu

Pan VK opet dokazal, ze na neho nema nikdo, co se tyce servilnosti, kdyz obhajoval toho, ktery dokazal neco, na co jini nemaji. Ano, opravdu dokazal neco, na co jini nemaji. Stal se adminem na Idnes a skamaradil se s nejvetsim bezpaternikem.

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

30. 6. 2011 18:08
já to furt tak nějak tušil...

...že vlastně Kroupu a Vikinu znám už od osmdesátých let, konečně jsem dohledal obrázek z rodinného alba http://casualtygamer.com/wp-content/uploads/2008/11/golden-axe21-400x314.jpg

0 0
možnosti
TD

Tomio Dejmibura

30. 6. 2011 18:16
Re: já to furt tak nějak tušil...

ANO, to je ono. Jeden Macho a jden s pytlem.:-P;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám