Diskuse

Den první…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Z

zatloukal

23. 12. 2010 7:48
opravdu mi přijde,

že žijete v nějakém bludu, vysněném světě, kde hrajete hlavní roli. překrýváte to rádoby bodrostí a chlapáctvím, ale tím asi jen zakrýváte svůj obyčejný život. některý články dobrý, ale tohle je zase zhovadilost

0 0
možnosti
C

cojanato

22. 12. 2010 15:22
Den první.....

jsem jenom pouhým  trollem ?8-o.....

Den druhý?;-D.....Vláďo, chci bý bodyguáááárdem !....

Přijde ten den.

0 0
možnosti
KSD

krokodýlův smrdutý dech

22. 12. 2010 16:02
Re: Den první.....

Ja, ja... Es komm der Tag...

Já nic, to ta germánská krev, co je jí tu najednou tak nějak všude plno...

0 0
možnosti
S

sladhbv

21. 12. 2010 21:18
jak

se pozná troll: nesouhlasí, nebo nechválí autory geniálních článků.:-(

0 0
možnosti
HMC

Hrabě Monte Christo

21. 12. 2010 18:14
Rozkaz je jasný.... muž s koženou brašnou nesmí projet...

tohoto úkolu by se náš neohrožený soldát jistě zhostil se ctí.... :-)

0 0
možnosti
F

fleec

21. 12. 2010 16:10
Víte, pane Kroupo...

..ti trollové mají aspoň smysl pro legraci...a nijak vás neuráží, aspoň ne nijak zákeřně, odrovnáváte se celkem spolehlivě sám......myslím, že dost lidí se tu u vás i upřímně baví, aniž by to bylo na vás myšleno nějak zle....není potřeba jim sdělovat, že si mají uválet jakékoliv válečky a...však víte.....celkem rád jsem vás četl, ale asi až teď se mi otevřely oči...nicméně, chodit sem budu, právě pro tu legraci...jo, nedělám si iluze, že vás můj názor zajímá...prostě mi to jen nedalo.;-)

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

21. 12. 2010 16:13
Re: Víte, pane Kroupo...

Ohledně ,,válečků"a  pana pafffky vím, co dělám (píšu). Pokud ,,ke mně" opravdu už nějaký čas chodíte, tak byste měl vědět o co go... Nu, co dodat? Snad jen - příjemnou zábavu...:-)

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

21. 12. 2010 14:30
.

To, že si tady pár trollů cintá sliny, mě absolutně nevadí. Pro mě je důležitý, že jsem se právě dozvěděl, že v nakladatelském plánu Našeho vojska pro rok 2011, bude moje další knížka. Kdo je zvědavý na ,,můj" Afghánistán, bude v ní mít možnost se o něm dočíst. Tak a klidně trollujte dál, dětičky;-D

0 0
možnosti
W

wakan.

21. 12. 2010 14:39
Re: .

"cintat si sliny" - to jste vymyslel sam?

0 0
možnosti
F

fleec

21. 12. 2010 14:18
Mám malinko...

..obavy...co přijde v den druhý..8-o

0 0
možnosti
OZ

pafffka.dostal.ban

21. 12. 2010 14:24
Re: Mám malinko...

V den druhý autor neprojde psychotesty, zruší výpověď ve skladu a zase nakopne rudl.

0 0
možnosti
VTAJK

Vaska Trubačev a jeho kamarádi

21. 12. 2010 12:55
jak věděl už primář Sova:

Kroupologie má tu nádhernou vlastnost, že člověka nejen léčí, ale z gruntu

mění...

0 0
možnosti
U

unBAN(g)able

21. 12. 2010 13:01
Re: jak věděl už primář Sova:

:-)R^ Ale... Teď jste mne trochu vyděsil, člověče. Radši toho kroupu přestanu studovat. Zu grunt. Ab sofort. (germánská krev holt, no) :-)

0 0
možnosti
W

wakan.

21. 12. 2010 12:12
...

Dalsi nenaplneny sen velkeho skladnika. Co takhle prestat psat a zacit se sebou neco delat?

0 0
možnosti
F

fleec

21. 12. 2010 11:56
Pane Kroupo,

...je ale smutný, pro co všechno se inteligentní lidé dokáží propůjčit, že?

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

21. 12. 2010 12:06
Re: Pane Kroupo,

Smutné je, že je potřeba práce právě takových inteligentních lidí v takových oborech a že na světě jeden závidí druhému natolik, že se lidé na špici bez osobní ochrany neobejdou...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám