Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Semper_1

16. 7. 2010 1:15
(mini) Diverimento detektívní I/ REPETE

Tak já nevim lidi...Poprvý v životě jsem čet´ detektifku. Ale povim Vám, vůbec tomu nehovim. A to sem to čet třikrát a druhou půlku šestkrát. N´ák nemůžu zavostřit, nebo co. Ale tady lidi někerý - a študovaný - řikaj, že už v třetině tohodlenc krváku vědíli, jak to šecko dopadne a že to udělal ten Čándler. A já nic. Sem, blbej ?

To dyž já sem sloužívával u falangy, tak sme měli největší problémy se žvejkáním na veřejným prostranstvích a s vodhazováním vajglů. A ted´ co ? Lidi choděj se šroubovákem v nose, ženckou vod chlapa nepozná.Kuchaj se jak králíci, mord je něco jako kapesní krádež. A ted eště ty dróógy. Protože holt tendle svět de do pekla, ále opavdickýho. Tůdle sem potkal jednoho elementa, jak šukal po našem městečku. Tak sem si ho perlustroval, páč měl brejle. A řiká:" Nesnáším tydlecty jižanský fašouny, černoprdelnický. Chci aby moje stará mohla rozhodovat o svým břichu". Tak mu povidám " hele, synku, s tim si nedělej starost.

0 0
možnosti

Semper_1

16. 7. 2010 1:16
(mini) Diverimento detektívní II/ REPETE

"Tvoje stará nejen že bude moct rozhodovat vo svým břichu...ale až ti bude vosumdesát rozhodne i vo Tobě. Budou tomu řikat třeba humanytární rozloučení s neefektííifnim lidským zdrojem. A bude ti při tom hrát smyčcovek kvartet. Tak už si ted´ dávej pozor, co podepisuješ." A to platí pro Vás pro všechny....

Taklenc nějak Vladimíre pište,moralizujte trochu....

;-):-)

0 0
možnosti

RBE_CZI

15. 7. 2010 13:24
Už to mám!

Pane Kroupa, Vy budete vydávat Rodokaps, že?

0 0
možnosti

Jacquei Skocdopoleova-Smith

15. 7. 2010 7:19
Napinavy pribeh, Mr Kroupa.

Libi se mi Vas osobity styl, kterym pisete. Nemohu ja dockat se pokracovani.

Je to ale coincidence (prominte, nemohu si ted rychle vzpomenout ceske slovo), ale zrovna o ten sloup jsem se take tak lezerne opirala, jako Vy na te photografii. Je tam krasne, pod atenskou Acropolis. Vy jste asi take cestovatel, jako ja.

Z mestecka Inverness u jezera Loch Ness, Scotland, Vas (jakoz i Vase commentators) zdravi srdecne: Jacquei.

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 7. 2010 7:59
Re: Napinavy pribeh, Mr Kroupa.

Ne, ne, už jsem si vzpomněl, odkud ta fotka, na které se opírám o sloup je. Není to z Athén z Akropole, kde jsem také asi dvakrát - třikrát byl, ale z Říma, z Forum Romanum. Jinak také zdravím do ScotlandR^;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

wakan.

15. 7. 2010 3:49
....

to cumeni na drat bude, ze falesnej hrac je sam vypravec?

0 0
možnosti

V.K

15. 7. 2010 4:08
Re: ....

Od kdy se ve skladu čučí na drát?;-D

0 0
možnosti

Wendolene+

15. 7. 2010 0:17
Nedalo se to docist

ale tato veta

"Podle toho co říkal, na něj někdo ušil parádní boudu a on do tý jámy

spadnul, jako kostka ledu do horkýho kafe."

by se mela pouzivat k kurzech tvurciho psani jako odstrasujici priklad.

0 0
možnosti

Semper_1

15. 7. 2010 0:21
Re: Nedalo se to docist

R^;-D;-D

0 0
možnosti

coj@nato.3

15. 7. 2010 0:08
Na blbinky, to Vás užije........

Vladimíre, co takhle začít raději zase vačit ?;-D......

To vám šlo evidentně líp.

0 0
možnosti

markyz.Gero

15. 7. 2010 0:33
Re: Na blbinky, to Vás užije........

ehmm vačice mi unikly?

0 0
možnosti

big daddy - overhauled

14. 7. 2010 23:34
jo

nechtěl byste místo dalšího dílu nebo co, vydat radši nultý, popřípadě mínus první atd.? abyste jako vysvětlil o čem byl ten 1. Pro nás nechápavé, přirozeně, protože my, nechápaví, nechápeme ani 1. kapitolu 8-o

0 0
možnosti

markyz.Gero

14. 7. 2010 23:39
Re: jo

začněte od pohádek tam je ještě jednodušší dějová linka

0 0
možnosti

Semper_1

14. 7. 2010 22:26
Tak já nevim lidi...

Poprvý v životě jsem čet´ detektifku, ale  povim Vám, vůbec tomu nehovim. A to sem to čet třikrát a druhou půlku šestkrát. N´ák nemůžu zavostřit, nebo co. Ale tady lidi někerý - a  študovaný - řikaj, že už  v třetině tohodlenc krváku vědíli, jak to šecko dopadne a že to udělal ten Čándler. A já nic. Sem, blbej ?

To dyž já dem sloužíval, tak sme měli největší problémy se žvejkáním na veřejným prostranstvích a s vodhazováním vajglů. A ted´ co ? Lidi choděj se šroubovákem v nose, ženckou vod chlapa nepozná.Kuchaj se jak králíci, mord je něco jako kapesní krádež. A ted eště ty dróógy.  Protože holt tendle svět de do pekla, ááále vopavdickýho. Tůdle sem potkal jednoho elementa, jak šukal po našem městečku. Tak sem si ho perlustroval, páč měl brejle. A řiká:" Nesnáším tydlecty jižanský fašouny, černoprdelnický. Chci aby moje stará mohla rozhodovat o svým břichu". Tak mu povidám " hele, synku, s tim si nedělej starost.Tvoje stará  nejen že bude moct rozhodovat vo svým břichu...

0 0
možnosti

Semper_1

14. 7. 2010 22:36
Re: Tak já nevim lidi...

ale až ti bude vosumdesát rozhodne i vo tobě.

Řikaj tomu... tentononc... humanytární rozloučení a neefektivnim zdrojem. nebo strojem, ted nevim. Tak už si tedkyn dávej poyor, co podepisuješ.

:-/;-):-) Poj++ej  svět ! A ten edýtor jakbysmet.

0 0
možnosti

Bucharovic

14. 7. 2010 21:14
.

Díky a komu se tahle moje nová blbinka líbí, tak na něj zítra, v 8h40min čeká pokračování. A komu se to nelíbí, tak to na něj čeká taky...:-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Semper_1

14. 7. 2010 22:41
Re: .

dyž já tomu šerife nehovim, moch byste  k tomu  přifařit  poznámkovej aparát.  To jako osoby a obsazení, tak sem to myslel ááále nemušíte .;-D;-)

0 0
možnosti

//rossi.blog.idnes.cz/

14. 7. 2010 20:05
Inspirace stylem

Raymonda Chandlera, Dashiela Hametta, Jamese H. Chase, horší provedení.... Zbytečně moc jednoduchých vulgarismů ("přefíkn..t", "pích.t"), které to degradují. (nejsem puritánka, podotýkám) :-)

0 0
možnosti

markyz.Gero

14. 7. 2010 20:37
Re: Inspirace stylem

nakonec všechno je už v Bibli takže vše ostatní je jen inspirace

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS