Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paula

16. 6. 2010 7:00
***

To byl ale blbej sen ....

A abych nebyla nařčena z nějakých nepravostí, je to citát  z  klasika : Moliere - Zdravý nemocný.

0 0
možnosti

SantaKlaun3

14. 6. 2010 14:16
.

To je zajímavé, taky se mi dnes zdálo o sopce. Že jsem byl v nějakém šíleném podzemí, kam jsem se dostal výtahem jakousi šachtou. Dole byly podzemní osvětlené sály a nějaký člověk mě tam pak provázel. Ukazoval mi jednotlivé prostory, kde byly zásobrny jídla, knihovny a archivy s veškerými vědomostmi lidstva apod. No a nakonec mi řekl, že to budovali zbytečně, protože celý komplex leží pod domněle vyhaslou sopkou, která má ale vybuchnout a vše zničit. Pak sen skončil, ale dobrá schíza, ne?:-)

0 0
možnosti

iruka

14. 6. 2010 8:53
...

Vláďo, to byl jeden z těch mokrejch snů, viď, jak je máš tak rád...

0 0
možnosti

paffffffka

14. 6. 2010 8:52
Tohle umí jenom Vláďa !

"Najednou byl den, slunce vidět nebylo, ale přeci se zdálo světla dost,

abychom viděli, co najednou bylo, a neviděli, co ještě den před tím

bývalo…" :-)

0 0
možnosti

Vlad III. Tepes

14. 6. 2010 9:54
Re: Tohle umí jenom Vláďa !

Protoze "Vláďa má velkou hlavu...." a "nosí ve svém srdci příběh černej jako krtci...";-D

0 0
možnosti

E.T. volá: Jyrko, domů!

14. 6. 2010 7:39
Vladimíre, něco se vám ztratilo.

To, co jste psal dnes v šest ráno. A nebylo to hezké. ;-D

0 0
možnosti

papaya.

13. 6. 2010 22:44
být vámi tak tady sny moc nepopisuju

jsou tu i tací, kteří znají C.G. Junga... a rozcupují vás na hadry :-))

0 0
možnosti

pifffka

13. 6. 2010 22:58
Re: být vámi tak tady sny moc nepopisuju

Tací ano ale pan Vladimír asi ne. Pan Vladimír je typ člověka: je jedno, že je to blbost, hlavně že se o tom mluví. Když blb, tak největší. A myslím, že se mu to daří.

0 0
možnosti

Vlad III. Tepes

13. 6. 2010 20:57
achjo...

tak vono se vam nejdriv zda o zahajeni nuklearni(jaderne, atomove vyberte si termin, ktery vite co znamena) valky a pak z toho udelate vybuch vooooobrovsky sopky. Co bude priste? Budou prset sledi? Nebo se samovzniti starosta Varsavy? Vy u toho samozrejme uuuplnou nahodou budete, ve snu jak jinak. 

Moment...mam videni...stripek budoucnosti...vas blog, neumim presne urcit cas...odhaduju to na rok cca 2011...vidim uryvek...a pak se mi moji ctenari zdalo, ze jsem se pos... probudil jsem se zpoceny jak vrata od chliva a oddechl si...byl to jenom sen, blesklo mi hlavou. Po male chvili mi ale doslo, ze to sen nebyl, ze to byla skutecnost...8-o

0 0
možnosti

cojanato

13. 6. 2010 20:55
"Začátek konce"…..mistra.

....."Konec všeho co jsme znali…"

....."A potom přišel hluk"......

....."Neskutečné dunění".......

.

Znal jsem nějakého Kroupu, mistra !R^

0 0
možnosti

kolovrat

13. 6. 2010 21:42
Re: "Začátek konce"…..mistra.

Jestli jsi to udělal ty . . ., co ty na to.

0 0
možnosti

(_o-o_)

13. 6. 2010 20:08
To dělá ten rum .....

.... před spaním se to nesmí přehánět.

0 0
možnosti

pifffka

13. 6. 2010 18:02
A teď už to snad konečně přijde.

Jako Jaroslav Vrchlicý - Balada o hovně, tak Vladimír Kroupa - Blog o .........

0 0
možnosti

Vlad III. Tepes

14. 6. 2010 9:48
Re: A teď už to snad konečně přijde.

bohuzel ta balada je zde nepublikovatelna nebot stejne jako Kocou Mikes obsahuje rasýzmus ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS