Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lola-cz

12. 11. 2009 20:28
A potěšte

Kroupovou...  http://www.youtube.com/watch?v=kWNL0pBmgFs  - a ať vám to sakra věří!!! !!;-)

0 0
možnosti

kars

13. 11. 2009 8:27
Re: A potěšte

???

0 0
možnosti

lola-cz

12. 11. 2009 20:15
Konečně

jste si dal říct  ;-D

0 0
možnosti

kars

11. 11. 2009 23:09
Taky mě to rozladilo...

Kousek Charona... Kousek Cui Bono... Kousek Stínů... Já snad obětuji ty peníze a koupím si k Vánocům Tanec (ten jsem na blogu nečetl).

Přeju hodně dalších nápadů a zdaru při psaní.

kars

0 0
možnosti

kars

12. 11. 2009 1:37
Re: Taky mě to rozladilo...

Po dlouhé době jsem dnes (vlastně včera) zase zabrousil na váš blog. Jen jsem chtěl mrknout , zda tam najdu váš názor na případ 2 vojáků se symboly na helmách (ten jsem pak našel u článku Daniela Puschmana). A místo, abych do cca 16 hodin pracoval a pak opustil kancelář a šel za rodinou, od poledne procházím vašimi "seriály" a články... A teď se pustím do práce, abych to dohnal; ještě, že mám mít zítra volno.

Ať se vám daří.

kars

0 0
možnosti

Bucharovic

10. 11. 2009 9:23
Ahoj lidi

No jo, ale vždyť víte, jak to chodí. Když to dám na blog celý, tak mi to žádné vydavatelství nevezme, protože se budou bát, že to někdo ukradne a vyleze s tím sám za sebe. A taky pod svou upoutávkou na Tanec s... mi jistý pán vyčítal, že když si knihu koupil, že už tam bylo ,,jen" asi 50 stran, které neznal. Tak jsem se rozhodl ,,Stíny" utnout na blogu dříve a nechat tak větší prostor pro tajemství pro čtenáře knihy (pokud mi jí někdo vydá). Jen prozradím, že se bude v dalším ději tak trochu cestovat v čase...

Tak už se na mě nezlobte;-) Až dopíšu Stíny, tak začnu psát další věc, co mám trochu v hlavě. Půjde tam o hon na masového vraha, Praha nebude pro nikoho dost veliká a bezpečná už vůbec ne a bude se to jmenovat -,,Bez mrknutí oka". Hezký den V.K.

0 0
možnosti

K-D

10. 11. 2009 9:59
Re: Ahoj lidi

Čtenářům se stejně nezavděčíš. A nakladatel dokáže zabít každou knížku.

0 0
možnosti

s(h)arka

10. 11. 2009 8:58
ano, jsi Tyran !!!!

Velkej!!! Karmu jsem ti dala. Ale tohle ti neodpustím, kdo to má vydržet? ;-)

0 0
možnosti

Bobrufka

10. 11. 2009 9:40
Re: ano, jsi Tyran !!!!

souhlas...a byla jsem zklamaná :-(. Nutno uznat, že to je přesně jako v seriálech-utnout, když to je nejnapínavější. Jenže tam si počkáme max týden, tohle bude určitě na dýl.

0 0
možnosti

petrs01

10. 11. 2009 8:35
týrání čtenářů!

Vláďo, jak nám tohle můžeš udělat! Vždyť to zase bude trvat víc než rok než se kniha (doufám!) objeví na pultech! Kdo to má vydržet?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám