Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

4. 11. 2009 19:01
Ještě pro pana Hrudku

Tak mi to nedalo a hledal jsem to ,,chybějící" písmenko na první straně. Jediné, na co jsem narazil je věta -,,Za dveřmi do bytu, před KTERÝM stojíme..." - mám pocit, že jste asi měl na mysli to, že na konci slova ,,kterým" by mělo být ,,i"? Jenže já jsem to mylsel tak, že jde o BYT, za kterým stojíme... čili ne za DVEŘMI, za kterým-i stojíme. Je to tohle slovo? Pokud ano, věřte, že chyba v tisku není;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

petr.hrudka

5. 11. 2009 18:06
Re: Ještě pro pana Hrudku

Strana 7: ... Jinak se válí ve své přepychové vile na stráni nad Karovými Vary....

Karovy Vary neznám, pouze Karlovy.

0 0
možnosti

pafffka

4. 11. 2009 11:59
.

0 0
možnosti

petr.hrudka

4. 11. 2009 9:29
tak ji mam doma...

Musím se podělit o pocity ze zakoupené knížky... Rok jsem se na ni těšil, několikrát autora dotazoval "kdy už konečně" a v pondělí pro ni slavnostně vyslal přítelkyni se slovy "budeš pro mně mít skvělej předčasnej vánoční dárek"...

Tak jsem byl obdarován, zajásal a začetl se...

Potud pohoda a spokojenost, ovšem hluboké rozčarování přišlo někde u 15. kapitoly. Patnácté z pouhých dvaceti..

Nevím co k tomu říct, asi jsem si ji měl rozmyslet co vlastně čekám... Ale cítím se trochu podveden, když si vzpomenu s jakou slávou šel příběh do vydavatelství...

K tomu ještě přičtu nekvalitní sazbu (hned na první stránce chybí písmenko ve slově)... jaké dojmy mají ostatní čtenáři?

0 0
možnosti

Bucharovic

4. 11. 2009 10:00
Re: tak ji mam doma...

Tak trochu nechápu, pane Hrudko vaše rozčarování u patnácté kapitoly. To je totiž přesně ta, která tvoří článek, pod kterým právě píšete. Pokud se vám tedy děj zdál už ,,nehezký", neměl jste si tedy knihu kupovat. Co se týká chybějícího písmenka v tisku a celkové podoby knihy, tak se vám omlouvám, ale tisk jsem jako autor opravdu neprováděl. Je mi trochu divné, že podkud se vám příběh líbil do toho momentu, do kterého jsem ho na blogu uváděl, že se vám najednou z ničeho nic jeho pokračování nelíbí... Ale je to váš názor a máte na něj právo. V.Kroupa

0 0
možnosti

archel

1. 11. 2009 10:11
HM ...

Úspěch! Občas Vás čtu a to s jakou vehemencí se do všeho pouštíte

i s jakou své názory obhajujete je až neobvyklé. Dobré je i zjištění,  že

duševné úsilí je korunováno hmotně ...

0 0
možnosti

Bucharovic

1. 11. 2009 18:49
Re: HM ...

Díky. Ano, když se peru, tak chci vyhrát. Vždycky a za každou cenu. A když už se mi to nepovede, tak chci mít alespoň pocit, že jsem pro to udělal co jem mohl. To potom nebolí ani porážka.;-) Hezký den. V.Kroupa

0 0
možnosti

viveka77

1. 11. 2009 9:47
Gratuluju

a ať se to prodává :-)VR^

0 0
možnosti

Bucharovic

1. 11. 2009 18:49
Re: Gratuluju

Díky;-)VR^ V.

0 0
možnosti

wandering star

1. 11. 2009 9:44
Gratuluju!

A zdá se, že to nebudeš muset ani rozdávat zdarma!

0 0
možnosti

Bucharovic

1. 11. 2009 18:50
Re: Gratuluju!

Od vás bych gratulaci nečekal, nicméně za ni děkuji. V.Kroupa

0 0
možnosti

K-D

1. 11. 2009 8:30
Křtiny

nebudou?

0 0
možnosti

Bucharovic

1. 11. 2009 9:09
Re: Křtiny

Na podobnou srandu nemám peníze a nejsem Vievegh, aby to někdo zatáhl v rámci reklamy za mě. Celou ,,reklamu" mám na krku sám, takže buď se bude knížka prodávat, nebo ne. Hop, nebo trop...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

31. 10. 2009 20:29
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Bucharovic

1. 11. 2009 9:26
Re: tak konečně....

Díky Libore,

jak jsem zjistil, tak by se měla ve ,,světě" objevit někdy během příštího týdne. Tak snad odrazí i na Pražskou... ;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Marek _Mental

31. 10. 2009 17:49
....

Gratuluji, Kroupo.. Jsem rád, že podobná "díla" vychází, díky nim se lidé aspoň naučí vážit si skutečně kvalitní literatury..R^

0 0
možnosti

Bucharovic

31. 10. 2009 18:43
Re: ....

;-D Vy jste taková jistota Mentále...:-P V.Kroupa

0 0
možnosti

K-D

30. 10. 2009 22:40
Paráda

tož tedy gratuluji

0 0
možnosti

Bucharovic

30. 10. 2009 22:42
Re: Paráda

Díky Karle, Ty víš, jakej pocit to je...:-) Ahoj V.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS