Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

viveka77

20. 10. 2009 10:51
Já myslím, Vláďo,

že Lola Vás miluje. Taková vytrvalost - ta na vás musí myslet ve dne v noci. Jestlipak u toho stíhá práci a rodinu :-)

0 0
možnosti

Bucharovic

20. 10. 2009 10:54
Re: Já myslím, Vláďo,

Zdravím viveko. A vy si umíte představit, že něco tak jedovatého, jako je Lola, může mít rodinu? Takový masochista snad neexistuje...;-( Já se tady píšu s hororem a on ho někdo zřejmě žije...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

stella.artois

20. 10. 2009 10:22
Trochu víc do hloubk. Dík :-)

Téma není špatné, ale podle mě to chce jít trochu víc do hloubky. Nemusí to snad být napsané za týden. Mně se na knížkách líbí, když je z nich poznat, že autor strávil nejdřív tak rok rešeršemi a potom to teprve všechno hodil na papír. Ono to potom i při psaní samotném otevírá spoustu možností, které se nejdřív neukazují, ale rodí se až při práci.

0 0
možnosti

pafffka

20. 10. 2009 10:26
Re: Trochu víc do hloubk. Dík :-)

přesně můj názor.R^

0 0
možnosti

stip

20. 10. 2009 8:40
Vaření vám jde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám