Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

15. 10. 2009 16:00
Jeminkote

Já, jak už píšu dole, jsem ten text do kódu dávat nezkoušel. Dobře, když vám to udělá radost, tak matematicky jste mě dostali. Četl někdo z vás ,,Andělé a démoni"? Tam autorovi ,,prošlo", že hrdina skočil z vrtulníku a díky roztáhlému saku (čtete dobře), které mu posloužilo jako padák, si zachránil život a přistál v Tibeře. Pozastavil se nad tím někdo z vás? Žral to Brownovi celý svět. Já si dovolím napsat takovou prkotinu jako je ta s kódem a hned je oheň na střeše. Hned se najdou chytráci, kteří se snaží dokázat, že když Kroupa tohle napsal blbě, tak je prostě vůl a tečka. V celém ději je ten systém kódu totálně nedůležitý a myslím, že řada lidí ani takovou prkotinu neřeší. Prostě berou příběh jako něco mezi hororem, sci - fi a detektivkou. Jo a pokud se nemýlím, tak jsem psal, že vás zvu do světa, v němž zdravý rozum a představa logiky nemá místo. Kdo chce, může TAM jít se mnou, kdo ne, tak ať si klidně počítá matamatické rovnice a známé - neznámé. Hezký den V.Kroupa

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

15. 10. 2009 16:12
Re: Jeminkote

Musím se vás zastat. Četla jsem třeba i Čtyřlístek, a tam autorovi taky prošlo, že zvířátka nejenom mluví, ale ještě umí sestrojit spoustu úžasných vynálezů, které doopravdy fungují!!! 

:-P

0 0
možnosti

pafffka

15. 10. 2009 16:40
Re: Jeminkote

Kód a jeho rozluštění je v podstatě obsahem této celé kapitoly. Tudíž by stálo za to, aby  hlavní motiv měl nějakou úroveň. Příště raději napište:"Našel knihu. Byly v ní značky, které rozluštil a získal zprávu."

Kromě toho jde hlavně - opět - o vaše reakce v diskuzích. Rv

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 10. 2009 16:48
Re: Jeminkote

Moje reakce byly odrazem reakcí vašich. A jen tak pro pořádek, stačilo napsat místo -,,ta kniha má 307 stran" - ,,ta kniha má strašnou spoustu stran" a celé vaše dnešní snažení a výpočty, přesvědčování, že jste lepší matematik, než já spisovatel je v čudu. Stačilo vám vzít jednu ,,známou"... ;-)Hezký den. V.Kroupa

0 0
možnosti

pafffka

15. 10. 2009 16:57
Re: Jeminkote

Já jsem do vašeho příběhu zasahovat nechtěl. Pouze jsem upozornil na nemožnost řešení a v jediném příspěvku jsem vysvětlil důvod tohoto tvrzení. Vy jste byl ovšem za frajera, proto to trvalo tak dlouho. Mohl jste mi prostě odpovědět rovnou, že vám o reálnost kódu nejde a byl by klid. Vy jste se ovšem tvářil jako borec a ještě jste se mi vysmíval. Te´d, když je jasné, že jste se mýlil, snažíte se vše zlehčit a otočit. Je mi vás líto.

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 10. 2009 19:29
Re: Jeminkote

paffko, nelakujte tady lidem názory. Já i vy dobře víme, že mě prostě ,,nemáte rád" a dokázal jste to už v jiných diskusích. Vám v podstatě nejde o to upozornit mě na chybu, ale jde vám o to pokořit mě. Jenže já se nesklonil před vámi, ale před seriozní a nestranou vivekou, která vše vysvětlila bez invektiv typu -,,chce to víc fantazie při fantazírování atd", které jste použil už ve vašem prvním příspěvku do téhle diskuse. Líto mě vám být nemusí, já unesu víc, než pár šťouchů od vás a vám podobných. Hezký večer. V.Kroupa

0 0
možnosti

petr.hrudka

16. 10. 2009 15:52
Re: Jeminkote

jak malej jarda... čtu Vás už dlouho, a celou dobu si říkám, jo tenhle chlápek je v pohodě... nestačím valit oči jak infantilně se tady dohadujete o naprostý blbosti... prostě jste to po*ral, je tak těžký to uznat?

0 0
možnosti

Bucharovic

16. 10. 2009 16:08
Re: Jeminkote

Važte slova mladíku. Nemáte ani ponětí, jaká je historie mého ,,vztahu" s ,,paffkem"  a já vás ujišťuji, že jemu o žádný ,,kód" nejde. Tak se laskavě nemíchejte do sporu, o kterém víte velmi málo... V.Kroupa

0 0
možnosti

viveka77

15. 10. 2009 18:53
Re: Jeminkote

Existuje skutečný příběh dívky, která přežila pád dopravního letadla nad amazonskou džunglí. Byl o tom natočen film "zázraky se dějí". Události jakkoliv málo pravděpodobné se stát mohou, ale matematické zákonitosti platí bez výjimky.

Ujišťuji vás, že jsem neměla ani nemám nic proti Vám osobně, prostě mě baví řešit matematické úkoly.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám