Diskuse

Stíny...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TD

veverka5

14. 10. 2009 11:27
genius loci

I "genuis loci" se skloňuje, mělo by být geniem loci. O latině doporučuji http://cs.wikipedia.org/wiki/Latina. I mně se příběh líbí;-) a s Danem Brownem je první  rozhovor po 6 letech na Bild.de.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

14. 10. 2009 11:31
Re: genius loci

Přiznám se, že skloňování v latině není mou silnou stránkou ;-). S Danem Brownem mě ale raději nesrovnávejte, to bych si netroufl. Jen jsem chtěl naznačit určitý žánr, kterým chci příběh ,,vést";-) Hezký den V.Kroupa

0 0
možnosti
P

petr.hrudka

14. 10. 2009 10:34
!!!

pokračovat! :)

Vyšel už Tanec?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

14. 10. 2009 11:14
Re: !!!

Pokračováni bude - právě jsem rukou dopsal čtvrtou kapitolu. Tanec by měl vyjít každou chvíli, nebojte, dám na blogu vědět...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

13. 10. 2009 19:46
...

Tak tohle je, alespoň teda pro mě, mnohem zajímavější než ty páteční recepty ;-). Sice tu nejsou obrázky, ale četl jsem to jedním dechem.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

14. 10. 2009 6:02
Re: ...

Ahoj Fíku, neboj, jednou taky dojdeš tam, kde jsou recepty k sežrání jedním dechem...;-D Abys neřekl, tak zítra, v 8 h 15 min, bude na Tebe a ostatní, kterým se ,,Stíny" líbí, připravená další kapitola s označením - ,,první", páč tohle bylo něco jako ,,pilotní díl". Rukou mám napsané už druhou a třetí kapitolu a píšu čtvrtou a chce to jen čas na přepsání do PC. Tak zatím čus ;-). Vláďa K.

0 0
možnosti
V

viveka77

13. 10. 2009 19:16
Začíná to dobře

Těším se na pokračování. :-)

Mmch, ty klenoty nejsou z oparu, ale z Oparu - Opar bylo zaniklé město ztracené v džungli, jestli teda myslíme stejnou knihu.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 10. 2009 19:30
Re: Začíná to dobře

Jo jo, opravím to, v knize, kterou mimochodem skutečně mám (z roku1921) je nadpis psaný celý stejnými písmeny a není poznat, které je veliké a které malé. To mě zmátlo. V.Kroupa;-)

0 0
možnosti
KK

CarolusIV

13. 10. 2009 19:09
To nezní špatně.

Na začátek. 

0 0
možnosti
DM

dvdmchl

13. 10. 2009 15:12
židem není možné být po dědečkovi :)

židem je člověk vždy po matce.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 10. 2009 15:33
Re: židem není možné být po dědečkovi :)

Protože nejsem ve skutečnosti Žid, tak tohle nevím, ale já to píšu tak, že ,,hrdina" vlastně ani neřeší otázku svého ,,židovství", sice v ději židovská víra a národnost svou roli sehraje, ale ne v přímé souvislosti s ,,hrdinou", ale spíš jako ,,instituce".  Jo a nevím, jak to tedy je, ale jestli jste četl pozorně, tak z textu vyplívá, že ,,hrdina" je synem dcery dědečka - Žida - tedy ono židovství jde k ,,hrdinovi" po linii matky. Není to ale přeci pokus o dokument, spíš něco na způsob ,,Šifry mistra Leonarda". Berte to jako oddychové čtení;-). V.Kroupa

0 0
možnosti
L

liludallas

13. 10. 2009 12:58
karma

tesim se na pokracovani...

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 10. 2009 9:31
Chtěl bych uvést na pravou míru jednu věc...

Celý příběh je smyšlený, ale jeden ,,moment" je pravdivý. Jde o motiv dopisu, hozeného z vlaku jedoucího do Osvětimi. Tento motiv mně poslal jeden můj čtenář, pan Martin Vondrouš. Jeho děda skutečně takto dopis napsal a vyhodil a opravdu ho po válce jeho babičce přinesli cizí lidé. Opravdu byl udán za to, že nenosil Davidovu hvězdu a za to, že jezdil na kole, což prý oprvdu Židé nesměli. Opravdu v koncentráku zemřel a opravdu jeho ženě - babičce pana Vondruše, poslali z Osvětimi kartičku s informací o jeho smrti. Dokonce mi pan Vondrouš poslal naskenované jak dopis ,,z vlaku", tak kartičku, informující o smrti jeho dědečka. Já jsem si ten motiv vypůjčil a text dopisu jsem upravil o vzkaz o tajemné knize. Něco jsem vynechal, ale zbytek textu dopisu, včeteně jména pana Bohumila je autentický. Pan Vondrouš o tom ví a souhlasli i s touto mou poznámkou v diskusi. Hezký den V.Kroupa

0 0
možnosti
F

fixfokus

13. 10. 2009 9:28
Drobná nesrovnalost kolem pana M.S.?

Pěkný začátek příběhu, už se těším na pokračování :-)

Akorát nějak nemám jasno v časovém sledu událostí: Babička dostala moták až po válce, zašla za panem M.S. atd... Ale pan M.S. zemřel už během války na zápal plic. Tak jak to tedy bylo?

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 10. 2009 9:33
Re: Drobná nesrovnalost kolem pana M.S.?

Jsem blb, psal jsem to v noci a tohle mi uteklo, dám to do pořádku ;-) V.K.

0 0
možnosti
V

Viviana

13. 10. 2009 9:08
Pokračovat...

Zaujalo, čtivé, tajemné... prosím pokračovat. R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

13. 10. 2009 9:24
Re: Pokračovat...

Pokusím se. Už mám napsanou další, respektive první kapitolu. Tohle, co jsem Vám předložil dnes, berte jen jako jakýsi prolog. Pokračování bude.;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám