Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IR

yntelygent:-)

3. 9. 2009 17:54
Ale jo,

trochu mě to odradilo, ale nakonec jsem to dočetl. Už abys byl zase zpátky v současnosti:D Nehodlám kritizovat vzpomínky na FLE, k tomu jsem se Ti vyjádřil už dříve a trvám na tom, že autor má VŽDY!!! právo veta.Jestli někomu nesedí daný popis, ať to nečte.

Jinak si myslím, že na knížku to nebude, spíše na novelu. Kapitoly jsou krátké, určitě by se daly trochu rozepsat.

Celkové odnocení - čtivé a zajímavéR^

Jo, a popravdě, 13DBLE měli vždycky lepčí prachy;-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 9. 2009 20:51
Re: Ale jo,

Čau Ivoši. Ty ,,kapitoly" tak, jak je uvádím tady na blogu ve skutečnosti v knížce kterou píšu neexistujou. Jde o celistvý děj, přerušovaný jen odstavcema a ,,čárkama".  Jo a já myslím, že co se týká prachů, tak 2. REP z Cali na tom taky nebyl tak zle ne...? ;-)Snad jen že 13 DBLE  měli asi vyšší příplatky za pobyt v zámoří. Ale 2.REP zase za ,,letecký servis". Tak nezáviď;-);-D Dík za pochvalu čtivosti. Čus V.

0 0
možnosti
JLC

Jean Le Cerf

1. 9. 2009 9:40
Oprava

Musím trochu poopravit. Famas, se opravdu jmenuje Clairon čili česky polnice.

Bylo by lepší se držet témat které znáte a neotírat se o Legii o které nevíte nic. Já sám, ač jsem v ní strávil dvacet let, nemám potřebu se o ni rozepisovat. Vzpomínky jsou osobní věc a chápání Legie jako takové je velice subjektivní. Ale už mne to nepřekvapuje. Nejvíce o ní psát se daří jedincům kteří z ní dezertovali či byli vyhozeni a tímto si léčí své mindráky.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

1. 9. 2009 9:53
Re: Oprava

Ve slově Clairon jsem omylem přehodil písmeno ,,r" před ,,i" - normální překlep, nic víc. Je to opravené.Co se týká toho, jestli se o někoho otírám, tak byste měl přibrzdit. Já píšu detektivní příběh, do kterého se mi prostředí Legie hodí. Vy o ní možná víte víc než kdo jiný ze čtenářů, ale to neznamená, že můj příběh nebude nikoho jiného bavit. Žádný mindrák si neléčím, prostě jen píšu příběh. Pokud mi chcete sdělit něco, co by znělo víc pravděpodobně, nic vám nebrání napsat mi své postřehy ze služby v Legii v mailu na adresu, kterou mám v kartě. Rád získám nové informace. Asi vám ale uniklo, že můj příběh nebude celý o Legii. Děj který se v ní odehrává jen startuje zápletku, která se už bude odehrávat jinde. Hezký den V.KroupaR^

0 0
možnosti
V

v.moravan

1. 9. 2009 9:25
Uf

Dobrý den, i když zastávám opačný postoj k vašemu (vy jedete na romantizaci FCL já občas když se naštvu vylíčím jak to v ní chodí), tak vás za to nechci atakovat. Jen v dobrém chci popravit nějaké věci v bogu. Při změně identity jména respektují národnost - nepotkal jsem se s příkladem, že by to tak nebylo. Zákon zakazující službu ve FCL už tak 3 nebo 4 roky neplatí. Služba by měla ve spřátelených armádách být legální nevyžadující vyjímku od prezidenta a mělo by to platit i po zpátku. 13DBLE není podbrigáda, ale poloviční brigána cizinecké legie. V životě jsem neslyšel, že by se zbrani (FAMASu) říkalo trumpeta. Ohledně výcviku bych tvrdé a efektivní vyměnil za blbé a bez koncepce. O tom jestli je jedno jakou hubu a náboženství v legii máš by se dalo úspěšně pochybovat zvláště pokud máte za sebou nějaká léta a měl jste tak dost času poznat z blízka charaktery národností zvláště z odlišných kultur. Pochoduj nebo chcípni neplatí ani na 5%. A setnina byla v legii ale římské.

0 0
možnosti
W

wolfhead

1. 9. 2009 9:03
..

to nezní špatně, jen tak dál.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám