Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

25. 6. 2009 14:24
tak ještě jinak

Odkaz k prokliknutí a přístupu na původní diskusi je v levo dole na konci článku. Díky V.K.

0 0
možnosti

Dezo-Conka

25. 6. 2009 13:56
Vladimíre,doufám,že jsem tě nevytočil.

není to špatné ale Faust je lepší.:-P

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 6. 2009 12:19
Omlouvám se

A tady je odkaz na původní diskusi - v systému stále je, tak snad to půjde ,,udržovat " takhle   http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A090624_90175_blogidnes

V.KroupaR^

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 6. 2009 12:14
Jémine!!

Já jsem ale kus hovězího!!! Přidával jsem si ,,související článek" a nevšiml jsem si vzkazu v adminu, že systém zlobí a že si při opravách můžu smazat diskusi a já blbec jsem si jí smazal!!!!;-(;-(:-( Bijte mě, zabte mě!! V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám