Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TR

Tyranosaurus Rex

19. 6. 2009 14:53
Josef Černota

Pro zájemce víc o Josefu Černotovi najdete tady:

http://www.military.cz/special_forces/cernota/cernota.htm

0 0
možnosti
B

Bucharovic

19. 6. 2009 15:24
Re: Josef Černota

Díky - o tomto článku jsem nevěděl. Je tam pár postřehů, které se ke mně nedostaly.R^ V.Kroupa

0 0
možnosti
MP

MarekP

19. 6. 2009 14:49
Nejvic me mrzi...

...to odhodlani tech muzu, tak znehodnocene "vrchnim velenim". Tolik operacnich i financich prostredku zmarnenych. Skoda. Pak je cloveku tech odhodlancu az lito. Tihle aspon malou merou zasahli do boju. Nektere skupiny nemely sanci si ani "vrznout".

0 0
možnosti
B

Bucharovic

19. 6. 2009 10:28
Ahoj Hančí

Až mě přestanete holky zlobit a uvědomíte si, co ve mě máte, nebo co jste mohly mít...;-) A náhodou, dneska v 11 hod. tady bude další recept - svíčková, tak to vám holčičky musí stačit.;-D Pa V.

0 0
možnosti
HN

handour

19. 6. 2009 10:30
Re: Ahoj Hančí

;-D;-D;-D mě teda svíčková neuspokojí...to teda přidej, já jednak nejsem obyčejná holka a pak taky nezlobím...nebo jo?:-)

0 0
možnosti
HN

handour

19. 6. 2009 9:45
Ty furt operuješ...

a kdy zas něco napíšeš pro nás, pro holky...nu?;-D;-)V

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám