Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MarekP

15. 6. 2009 23:08
Mel jsem i takovy blaznivy napad jednu dobu...

...aby se to vsem pripomnelo. Ze bych se nechal treba v zime shodit padakem nekde 80 km od civilizace (ale kde to dneska je, ze jo... :-))) jako oni tenkrat, a dat si za ukol nekam dojit a splnit nejaky ukol. No a zapojila by se do toho pomoci medii verejnost a vypsala by se odmena za moje dopadeni, no a zaroven by se vyzvali lidi, ze je to pro dobrou vec, a ze kdyz to dokazu, tak se ty penize naopak daji na dobrou vec - no a videlo by se kdo by nezistne dokazal pomoct a kdo by naopak podlehl svodum penez. No asi by to dopadlo blbe, ale kazdopadne by se na ty hrdiny medialne upozornilo. :-))) Clovek ma holt nekdy takovy blby napady, ale jednu dobu me to stvalo, jak se na to zapomina.

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 6. 2009 23:28
Re: Mel jsem i takovy blaznivy napad jednu dobu...

Něco podobného dělá už leta můj ,,přítel" Chris Ryan - bývalý příslušník britských SAS. jmenuje se to ,,lov na Chrise Ryana". Zítra v 8 h 20 m tady bude první díl -,,Sloužím vlasti" s názvem -,,Operace CHALK"R^ V.Kroupa

0 0
možnosti

MarekP

15. 6. 2009 22:59
Tak v tomhle vam fandim hrozne moc.

Je potreba ty hrdiny vytahnout na svetlo a vsem to vtloukat do hlav, a hlavne detem, co uz to ani nevedi - "Tihle lidi nasadili svoje zivoty pro tohle vase pohodli dnes. Co z toho meli a proc to delali? Dokazal by to dnes nekdo z nas? Jen tak, nezistne? Tezko..." R^ R^ R^

0 0
možnosti

zatloukal

15. 6. 2009 21:14
Tři králové

Balabán,Mašín, Morávek - to jsou naši opravdoví hrdinové, to co tihle tři dokázali němcům vyvádět, to by nevymysleli ani v Hollywoodu.

0 0
možnosti

CarolusIV

15. 6. 2009 12:32
To jste si nabral hodně velký sousto.

Držím palce a těším se. R^R^R^

0 0
možnosti

SID09

15. 6. 2009 12:39
Re: To jste si nabral hodně velký sousto.

A já se na to ani netěším, protože řada akcí byla naprosto zbabraná už při přípravě - ( a to i politicky - nejen vojensky )  a ti hoši šli skutečně mnohdy na jistou popravu. Pravda - po bitvě je každý generálem, ale psát oslavné patosy na hrdiny, kteří šli často na jisou smrt, díky chybným závěrům velení, se mi zdá divný.!!;-€

0 0
možnosti

rojack

15. 6. 2009 11:59
to vypadá slibně

Jen ta první věta mi nesedí. Snad si už dnes nikdo neztotožňuje hrdinu s hollywoodskými představiteli akčních nesmyslů. (viz Arnie s těžkým kulometem na jedné ruce běžící bez krytí po louce, kosíc desítky lumpů, sám bez jakéhokoli krytí).

Sorry, ale po shlédnutí pěti minut tutosobotní srač.. z Afriky s Brucem Willisem v hlavní roli jsem si musel rýpnout.

Fandím vám.

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 6. 2009 12:12
Re: to vypadá slibně

Ano, nešlo mně o ,,ztotožnění", ale o to, že dnes lidé znají spíše kdejakou z postav, které na nás ,,střílí" z obrazovek, ale nevědí, že opravdoví a ,,naši" hrdinové jsou tak blízko, že snad i ten televizor v obýváku může být vzdállenější... V.K.

0 0
možnosti

dolch

15. 6. 2009 11:43
Taky se budu těšit

R^;-)

0 0
možnosti

abarila

15. 6. 2009 11:40
Skuteční hrdinové

žijí v pozadí, bez lesku a nikdo o nich neví. Nikdy se jim nedostane pocty a možná o ní ani nestojí. Žijí skromně stranou a oddaně slouží. Jsou skryti v davu a je to tak dobře, protože by se stali terčem těch, co nic nedokázali a jenom závidí.

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 6. 2009 11:44
Re: Skuteční hrdinové

V tom je hodně pravdy Alice, ale já jim tu trochu lesku přeci jen dopřeju. Snad se mně to povede:-), páč si myslím, že kdo by se už měl blýskat, když ne oni...R^ V.K.

0 0
možnosti

kion1111

15. 6. 2009 11:32
Jsem zvědav na články, budu se těšit

R^[>-]

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS