Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kacha

24. 6. 2009 14:27
konec příběhu

pěkný....fakt pěkný, ale škoda toho konce :-) člověk si chce taky přečíst něco co dobře skončí a ne jako ve skutečnosti, neboli špatně ;-)

0 0
možnosti

Větva

23. 6. 2009 17:34
...kurňa, to bylo dobre.

Už dluho sem nečet taku fajnu dedektyvku.R^

0 0
možnosti

Bucharovic

23. 6. 2009 19:26
Re: ...kurňa, to bylo dobre.

Dík Větvo, tak to se ti bude líbit i Tanec s bílou smrtí...;-)R^ V.K.

0 0
možnosti

Istvan Vinnetou

23. 6. 2009 11:43
Pěkná ukázka toho, že blog.idnes snese opravdu všechno

;-D

0 0
možnosti

Vikina

27. 6. 2009 1:35
Re: Pěkná ukázka toho, že blog.idnes snese opravdu všechno

dokonce i jednoho praštěného Járu C.

0 0
možnosti

Markéta H.

18. 6. 2009 16:19
Teda

tak takovej závěr jsem nečekala...ale vlastně je to dost dobrý :-)

0 0
možnosti

Bucharovic

18. 6. 2009 16:34
Re: Teda

Zdravím Markéto. Ten závěr vysvětlím - Chtěl jsem tím říci, že i když má člověk zdánlivě pár trumfů v rukávě - třeba dovednosti bývalého výsadkáře, stejně se může něco podělat a je to prostě o štěstí. Stačí vteřina  a všechno je jinak - šance, nešance... Někdy prostě ani ty tajná esa nejsou nic platná, a to nutí k pokoře a opatrnosti. Já to tak alespoň cítímR^ V. K.

P.S. Díky za pochvaluV

0 0
možnosti

sn63

15. 6. 2009 16:50
nenadávám

já vím byla by to nuda .....kdyby -,, pral se udolal, utekl a schoval se, dojel domů a objal svou ženu......ale měl jste mu dát šanci vyznal se v boji na blízko tak mi to připadá nefér ale bohužel takový je život. Možná proto utíkáme k takovým povídkám v naději že to bude optimističtější. Já psát neumím vy jo tak mi prosím napište něco optimistického ( né přeslazenou slátaninu.) Jsem klasická ženská neví co chce........nedostane . Vždy jste na vše odepisoval tak jsem zvědavá jak se vypořádáte s mou prozbou. Dík

A dostala jsem se k tomu článku až v 16 40 hod . Ale dík líbilo se mi to .

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 6. 2009 17:30
Re: nenadávám

Tak jo. Tak si zadejte tenhle odkaz 

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=62587

Upozorňuju, že to sice může vypadat sladce a slátaně, ale stalo se to a sám jsem to prožil. Nenechte se odradit počátečním popisem vojenského života. Je tam láska, smrt i naděje a ŽIVOT, tak se Vám to snad bude líbit...R^ Dejte mně vědět, jestli se líbilo;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

nyny.

15. 6. 2009 15:28
hmmm

to kdybysem věděla, tak bysem to nečetla :-) teda. A já vám tedy nadávám ;-O

0 0
možnosti

Bucharovic

15. 6. 2009 10:45
Sakra, tak

mně aspoň vynadejte, že jsem toho Pokorného nechal umřít né;-D V.K.

0 0
možnosti

Oliiishek

15. 6. 2009 11:23
Re: Sakra, tak

No upřímně, taky jsem doufala, že to dopadne líp...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám