Diskuse

Hra o život...

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

11. 6. 2009 23:31
Tak a je to

Zítra, v 8hod 20 min tady máte pokračování - jestli tedy chcete. DobrouR^;-) V.Kroupa

0 0
možnosti

Markéta H.

11. 6. 2009 16:03
Je to

napínavý! Jsem zvědavá na pokračování.

0 0
možnosti

Bucharovic

11. 6. 2009 16:46
Re: Je to

Dík Markéto, už se ne tom pracuje..;-)R^ V.K.

0 0
možnosti

Bucharovic

10. 6. 2009 13:02
Ano,

Ano, myslím, že pokračování bude. Nevím kdy, ale vypadá to, že se situace vyvinula a další skutečnosti bude možné dát do kupy. Jak bude čas a dozvím se ,,kudy" dál, začnu na tom dělat. V.Kroupa

0 0
možnosti

Brindik

10. 6. 2009 9:16
.

Já chci pokračování..úplně jsom to zhltla a čekala na konec..bude?

0 0
možnosti

pegaska

10. 6. 2009 10:10
Re: .

Nápodobně. A dokážete si představit včera ten šok, když jsem do Googlu zadala "Tanec s bílou smrtí", a vyjely mi internetové stránky prodejce knih a na nich - Kniha není dostupná! Tak já tak dlouho čekám, až si ten příběh dočtu, a pak prošvihnu první vydání! No nic, prodejce mě ujistil, že už se chystá dotisk či co...

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám