Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fidel

22. 5. 2009 12:25
pohlazení

...krsné, pohladilo na duši i na srdíčku ..... jen ty slzy dávno vpila tráva.......V

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 13:28
Re: pohlazení

Díky i Vám

0 0
možnosti

jana.krcova

22. 5. 2009 11:01
smutné, ale moc

hezké. Přesně, tak jak to píše život. Díky. VJana

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 13:28
Re: smutné, ale moc

Díky...

0 0
možnosti

martin.zebra

22. 5. 2009 10:21
Knihy

Dobrý den, mám dotaz na pana Kroupu.

Jsou v prodeji nějaké vaše knihy z kterých jsem dáváte úryvky?

Tanec s bílou smrtí bude, ale co třeba

Qui bono veritas?

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 10:33
Re: Knihy

Dobrý den. Kniha Cui Bono Veritas je napsaná a ukončená, ale naskytla se možnost ,,udat" dříve jeden další můj rukopis a to dokonce možná v zahraničí. Toto by mělo zaštiťovat nakladatelství Naše vojsko a vše je teprve ve fázi jednání. Z těchto důvodů nechci zatím předbíhat událostem a prozrazovat veřejně cokoliv dalšího. Nakladatel si myslí, že právě tento určitý rukopis by měl dostat ,,přednost" a mně nezbývá, než to respektovat - zvláště pokud by se opravdu povedlo prodat ho i v zahraničí. V.Kroupa

0 0
možnosti

handour

22. 5. 2009 9:52
Tohle já můžu...

když text pohladí....

krásnýV

p.s.: Vláďo, to P.S. to vážně kazí - po tom příběhu je to rána mezi oči...kdo chce bude provokovat i bez P.S.,to víš dobře,možná ještě víc-natruc.

Ať máš hezkej den:-)

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 10:03
Re: Tohle já můžu...

Ahoj Hani

Tobě přeci nemusím vysvětlovat -,,proč".. Ten můj text a příběh ale za tu nutnost PS nemůže a myslím si, že kdo chce to pochopí. A nejde přeci jen o ,,provokace"... Pa V.

0 0
možnosti

papaya

22. 5. 2009 9:24
dobrý den

Pěkné :-)

až na to P.S. :-/

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 9:29
Re: dobrý den

Díky za pochvalu textu. Co se týká onoho ,,P.S.", tak i mě mrzí, že pod článkem je, ale být tam musí. Není určené slušným a třeba i kritizujícím diskutérům. Díky za pochopení. V.Kroupa

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

22. 5. 2009 9:07
jaká "kouzla" s IP máte na mysli,

pane?8-o8-o

0 0
možnosti

tomas.janovsky

22. 5. 2009 9:03
necetl jsem to, protoze autor je rasista a hlupak

;-D

0 0
možnosti

3lipy

22. 5. 2009 9:45
Re: necetl jsem to, protoze autor je rasista a hlupak

Pán není rasista, ani hlupák. Pán jen poukazuje na to, jak už u  malých dětí může rasismus vznikat. Těm malým dětem, kterým "někdo smrdí" by bylo dobré říci, aby páchnoucímu dítěti řekly, že se mají umývat a chodit čistí. Já to vyřešila po svém. Malého "tchoříka" jsem vysprchovala a předvedla mu jak si sám vyprat svoje věci i bez pračky. Výsledek není ideální, ale únosný. Jen o tom psát ale nestačí...

0 0
možnosti

kellina5

22. 5. 2009 9:01
Opět paráda

Vidíte, ten pán byl již v požehnaném věku když zjistil, že je třeba vše a každému říkat, protože jednoho dne nebude komu to říct. Já to zažila před 12 lety a poměrně mladá. Proto mluvím a mluvím a mluvím.... Vím jak mu bylo. Jinak vše nej... k vašemu zítřejšímu svátku (slavím taky);-D

0 0
možnosti

Bucharovic

22. 5. 2009 9:04
Re: Opět paráda

No jo! Díky za gratulaci - já na ten svátek úplně zapomněl! No, tak to mám alespoň po ránu o důvod víc, těšit se na víkend.  A samozřejmě odemne putuje gratulace k Vám, když také slavíteR^. V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám