Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jiri.fiala

31. 12. 2008 15:21
fuj pelešnicím

byť kroupa asi své články vymýšlí,činí tak dobře. ale je to výborná studie hnusu. na rozdíl od úpění mnoha v diskusi,jdou takovéto kreatůry na pohled poznat. podle makeupu,módních hader a obecně trendního vzhledu. autor dozajista potvrdí.

Zajimavé je,že zde neexhibují ateiste proti pálení lehkých žen na hranici :) skoda,ze inkvizice jiz nemá výkonnou moc :( kdyz uz ne upálit,pak aspoň cejchovat.

0 0
možnosti
HN

handour

31. 12. 2008 15:40
Re: fuj pelešnicím

Už se mi po Vás zastesklo, Jiříku. Od nového roku by to chtělo nový trest pro pelešnice, co říkáte? To upálení na hranici už nikoho nebere, je s tím spousta práce okolo....

Já už asi taky nechám koště odpočinout;-).Krásnej novej rokV (že je první ?;-D)

0 0
možnosti
JN

jirkasokolik

31. 12. 2008 14:54
Vagina je mocná čarodějka

Jeden můj kamarád rozjímal nad univerzálností použití vagíny a jednou z něho vypadlo toto: " Z vagíny bych chtěl mít ušitý boty. Hřejou, netlačí a za celej život je neprošoupeš ..."  ;-)

0 0
možnosti
S

SantaKlaun

31. 12. 2008 14:32
.

Většině mladých kluků podobné krávy nevadí, protože mají hormonální přetlak a potřebují si někde uvolnit pudy. Takže jdou s každou, která jim dá. Jak ale dospějí, trochu se jim sníží hladina testosteronu v krvi a začnou uvažovat o rodině a vážnějším vztahu, podobné děvy nemají šanci. Aspoň si myslím podle sebe.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 12. 2008 14:48
Re: .

Jo? Tak to já jsem asi ufoun, neb u mně teda hladina testoseronu věkem naopak spíš stoupla a umím si jeho (testosteronu) vliv vychutnat mnohem líp a víc, než ve dvaceti;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
DP

Dagmar Pecinová

31. 12. 2008 13:57
Paraziti jsou všude

Jenomže je strašně těžké je rozpoznat od normálních lidí. Jednou se mi stalo ve chvílích zranitelnosti, že se našel někdo, kdo uměl mluvit kniha a být pozorný neuvěřitelným způsobem. Investovala jsem do něho svůj čas, peníze a žila jsem v naivitě, jak si toho váží. Potom jsem na 2 měsíce odcestovala a když jsem se vrátila měl už novou sponzorku a mě nezvedl ani telefon.Rv:-)

0 0
možnosti
V

Vikina

31. 12. 2008 18:50
Re: Paraziti jsou všude

Děvenko, cože jsi zrušila svůj blog? Že by nesnášenlivá a závistivá Tydlina měla tak dlouhý ruce? Věřit se mi nechce. Nu, doufám, že se tam brzy opět něco objeví, a tu košilku prosím nezapomenout!!;-)

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

31. 12. 2008 13:14
Co je vám

na chování těch děvuch  divnýho? Chtějí co nejvíc a nejlépe zadara. To teď v Česku frčí, dají se s tím vyhrát i volby! Celý "vyspělý svět" to tak dělá. Je to přece "in"  přilepit se na někoho solventního a dojit. Když se to nepovede individuálně, vypomůže stát! I dnešní evropská "podpora vzdělanosti" jde tímto směrem. Rozdělení schopností lidí se sice během posledních staletí nijak podstatně nezměnilo, ale je třeba vyrobit co nejvíc doktorů a universitních "vzdělanců". Ti se napojí na státní penězovod, prokazují svou nezbytnost , vyrábějí další parazity a ukazují "vpřed". Takový vzdělanec je sociálně cítící a každému přeje, neboť je jasné, že má-li mít kdejaká nula dest tisíc sociální dávku, tak on si zaslouží třicet už jen za to, že ráno vstane z postele.

0 0
možnosti
HN

handour

31. 12. 2008 12:49
Vždycky

jsem trošku záviděla těmhle pipinám, že já neumím bejt mrcha. Aspoň trošku, aspoň občas...bylo by mi v životě líp. Já si vždycky dělala hlavu kdo si co myslí, bude myslet a proč. Jo,hodný holky dneska nikoho neberou.A jestli chlapi budou tvrdit, že se pletu...budu se prát, protože to nechtěj přiznat ani sami sobě - doma tu hodnou holku maj, ale myšlenkama a často celým pomateným zjevem jsou s těma pipinama;-D

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 12. 2008 12:52
Re: Vždycky

Ahoj Hani. Já Tě poopravím - jsou (jsme)  s nima, ale jen těmi ´+ - dvaceti centimetry...;-D Za víc ty pipiny nestojej;-). Měj se V.

0 0
možnosti
BM

bm64

31. 12. 2008 12:45
Právě odposlechnuto:

Hloupost se nedá odstanit vzděláním, penězi ani zákonem...;-€

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 12. 2008 12:49
Re: Právě odposlechnuto:

... amen řekl Bůh...!;-)  Zdravím V.Kroupa

0 0
možnosti
T

tromi

31. 12. 2008 12:27
jo tohle ti věřím a znám to

naštěstí jsem nikdy nedělal Vildu:-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 12. 2008 12:39
Re: jo tohle ti věřím a znám to

Ahoj Tromi. Já si myslím, že ,,Vildu" občas děláme každej, jen o tom možná nevíme...;-D Čus V.Kroupa

0 0
možnosti
S

sabka

31. 12. 2008 10:21
kde je Vikina???

chci mu popřát alles gutte???

0 0
možnosti
VT

Kavka

31. 12. 2008 10:21
velmi výstižně

jste popsal ten rozhovor. Taky jsem už podobné musela vyslechnout, taky proto, že telefonování  s kamarádkou za jízdy MHD nebo v obchodě u těchto typů dívek není ničím intimním, za což ho považuji já. Moje "odposlechnuto" bylo ještě proloženo kecy typu kdo má jakou celulitidu, umělá prsa apod. Říkám si: zlaté moje mládí :-)

0 0
možnosti
B

Bucharovic

31. 12. 2008 11:35
Re: velmi výstižně

Každé mládí je zlaté...;-). Ale abych byl spravedlivej, ono poslouchat stejně starý kluky je taky zážitek... Jestli my už nejsme starý...?;-D V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám