Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Garfieldek

24. 10. 2008 14:21
Dotaz

Rád bych se autora zeptal, jestli se třeba jedná o autobiografii nebo tak. Děkuju.

0 0
možnosti

Bucharovic

24. 10. 2008 16:18
Re: Dotaz

No, milý Garfiedeku - zdravotní sestra (ani bratr) nejsem. Róm taky nejsem. Ženatý heterosexuál jsem - což znamená, že prostituální homosexuál asi nebudu. Prakem nezabíjím, čili jde zcela a úplně o fabulaci děje, který jsem si vymyslel, sepsal a nabízím ke čtení. Sice v některých mých knihách -,,Tanec s bílou smrtí", ,,Quo Bono Veritas" - jsou mé osobní, skutečné zážitky vložené do postav ,,hrdinů", ale v celkovém obrazu jde opravdu o příběhy, které jsem si vymyslel. Mám takovou fantazii, že se až sám sebe někdy bojím;-D. Mějte se hezky. V.Kroupa

0 0
možnosti

vver440

24. 10. 2008 12:23
perfektní

váš styl mi připomíná Frýborta, taky výborně píše a taky píše podobný příběhy ze současnosti-jen tak dál, držím palceR^

0 0
možnosti

Bucharovic

24. 10. 2008 12:46
Re: perfektní

Díky, přirovnání k panu Frýbortovi mě těší - znám velmi dobře ( Vekslák - všechny díly, Válka policajtů atd) , je pravdou, že jeho styl je mně dost blízký a asi i hodně ovlivnil moje vyjadřování. Bohužel pan Frýbort už myslím nic nenapíše, neb už tuším zemřel:-(.

Ještě jednou díky a doufám, že stejně jako Vám se bude moje psaní líbit i nakladatelům...R^

0 0
možnosti

tromi

24. 10. 2008 9:46
bohužel

ty klobásy na Václaváku jsou čím dál dražší a stojí za větší a větší ho*noRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám