Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wrangler

6. 10. 2008 21:20
Též

mám šéfa blba, ale napíšu o něm až budu v důchodu. Jsem totiž srab.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 10. 2008 18:03
Tak já vám to už prozradím

,,Pásovec" se skutečně odehrál a byl to bývalý šéf mojí tchýně, ti dva,co jeli dvěma vozy ale přijeli jedním - to byl můj vlastní šéf a šéf našeho obchodního. A ten průser s odjezdem na ryby v pátek místo v sobotu? Tak to jsem si celé vymyslel. Dnes má moje dcera narozky a já chci jet zítra na ryby. Včera večer jsem si připravoval ,,cajky" a žena mně povídá - ,,né že odejdeš už zítra ráno na ryby..." A nápad byl na světě. Sedl jsem k PC a skloubil ty dva (tři) blby i s mojí potenciální blbostí a dílko se narodilo. Jsem rád, že jsem vás pobavil. O to mně šlo. Díky za přízeň a nezlobte se, že to byla taková slepenina. Ať žije blbost, bez ní by to byla nuda že jo;-D Autor.

0 0
možnosti
A

apple7

3. 10. 2008 17:01
Karma!!!

R^;-D;-D

0 0
možnosti
M

made.in.panelak

3. 10. 2008 14:56
Tak nevím....já to tu furt chválím....a von to maže?

Tak nevím, ja to tu furt chválím a von mi to furt maže....a panelák se tak chlámal na ty ftipný historce, fak jo! Jak u krampola.

Fak dobrý!R^

0 0
možnosti
RF

Radek Folprecht

3. 10. 2008 14:53
moc dobrý,

dost jsem se pobavil R^;-D pásovec nejlepší ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
C

chcimobil

3. 10. 2008 13:30
HM tak to mame vetsiho vola

To co jsem ted precetl je jen slaby odvarek. Sefik z posledni prace by trhnul tri takovy...

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 10. 2008 19:30
Re: HM tak to mame vetsiho vola

Tak se ukaž a něco nám o nich napiš, jinak jsou to jen tlachy...:-)

0 0
možnosti
AH

nyny.

3. 10. 2008 13:17
hihiiiiiiiiiii

R^

0 0
možnosti
JV

JfV

3. 10. 2008 13:17
Dobré

Vtipné, neskutečné. Včera jsem četl, že kádry nerady opouštějí Prahu. A nemění ji ani za lepší peníze a posty. Nechte si je tam !

0 0
možnosti
VK

kublakubla

3. 10. 2008 11:54
Krása

Jsem vděčný za každý takový blog. Dávám karmu, protože mám-li v životě zůstat optimista a bejt na světě rád, nezabývám se kdo, kde s kým (jak to mimochodem umí už kdysi seriozní idnes), jak je kterej politik debil, jak jsou všichni diskutující chytřejší a charakternější než ten vždycky předchozí .... jak je zle na tom světě, kolik mrtvejch kde a kdo za to může a jestli USA bude řídit ženská nebo černoch. Dík za neztěžování mojí palice.R^

0 0
možnosti
PK

_Warapeidza

3. 10. 2008 13:11
Re: Krása

přesně tak, lehký čtení, krásný čtení R^

0 0
možnosti
C

chytrejkluk

3. 10. 2008 11:37
hm

..kecá, poslední nemohl bejt...já měl jednoho pásovce dneska ráno v motoru u auta..vyžíral mi tam takovou tu tlumící vatu...! Takže, jeho synovec pěkně kecal !

0 0
možnosti
B

Bucharovic

3. 10. 2008 11:44
Re: hm

Promiň chytrej kluku, ale to byl spíš tchoř, nebo kuna... Nejmenuje se Tvůj tatík pan Jiří...?;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám