Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

strela

7. 8. 2009 10:51
Ani se nedivím

že Vám to nikdo nevydal, už první dva řádky se čtou tak nějak kostrbatě a pak následuje něco jako Texaský masakr motorovou pilou. Závěr, přečetl jsem možná dva odstavce a mám zkažený celý den (přiznávám, že už ráno jsem neměl náladu nic moc). Přečíst Vaši knihu celou tak nevím...;-(

0 0
možnosti
B

Bucharovic

7. 8. 2009 11:03
Re: Ani se nedivím

No vidíte a přitom je celá řada lidí, která si přečetla kapitol víc a byli slušně řečeno,,naštvaní". když jsem uvádění kapitol na blogu ukončil. Každý má holt jiný vkus;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
SS

Svent

7. 9. 2008 7:31
Takový věci snad ani nepište

0 0
možnosti
B

Bucharovic

7. 9. 2008 7:46
Re: Takový věci snad ani nepište

Takový ,,věci" se bohužel stávají. Zavírat před nimi oči je .... (dosaďte si sami). Detektivka je vždy o ošklivých ,,věcech", je mně líto.

AutorR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám