Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tomáš Bobek

8. 7. 2008 10:59
Dobrý a kdy to utnete

podobně jako bílou smrt, zase po pár dílech?

0 0
možnosti

Bucharovic

8. 7. 2008 11:22
Re: Dobrý a kdy to utnete

 Už jsem to utnul. Jak jsem psal v závěru, toto je skutečně jen ukázka. Žádná další kapitola zde k vidění nebude.Nechci nikoho naštvat a nechtěl jsem to ani s Tancem s... Myslím, že jsem jasně vysvětlil své důvody, proč k ukončení došlo. Proč to umísťovat sem, kde za to nemám nic, když to mohu ,,prodat" . Jsem padouch ?! Ne , jsem normální chlap co má rodinu a musí se starat o její provoz. Myslím, že v mojí kůži by to udělal každý. Právě proto nebudu žádné kapitoly přidávat. Kdo bude chtít a pokud se mně podaří můj plán, bude si moci knížku koupit. Chtěl jsem si jen vyzkoušet, co podobné téma s lidmi udělá a jestli má smysl pokračovat v psaní něčeho, co se právě dnes děje. Díky za pochopení.:-) V. K.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám