Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

25. 6. 2008 10:20
Když už jsme u těch korektorů

Snad už vám všem můžu sdělit,že jednám s jedním známým pražským nakladatelstvím o knižní  podobě Tance s bílou.. To píšu také proto,kdyby se tady našel náhodou někdo,kdo by se snad chtěl na mojí práci jakkoliv přiživit.Znamená to,že je to opatřeno náležitostmi souvisejícími s autorským právem.A taky ryby na Orlíku mají pořád hlad...Dělám na volném pokračování, které bude o všemoci mocných, fanatismu radikálních islamistů a nacionalizmu  pravicových radikálů.Bude se to odehrávat v různých zemích Evropy ( nejen Evropy) a své role tam bude mít pár lidí z ,,Tance s.." jestli se mně povede můj záměr, bude to

napínavý maso.Sice se to nestalo, ale stát by se to mohlo.Na pozadí je zájem mocných o prodej navigačních, naváděcích a detekčních zbraňových  systémů pro - hádejte co? Radar v Brdech a základnu v Polsku.Jen nevím,jestli po mně pak půjde naše či jiná vláda,islamisti, nebo pravicový radikálové... Byl jsem v minulých dnech shánět inspiraci a mám jí plnou hlavu.Tak držte palce. V.K.

0 0
možnosti

Tomáš Bobek

24. 6. 2008 23:16
Napínavé jako vždy, ale ty hrubajzny

třeba "ozv_y se lásko". Wuchm. Jinak perfekt.

0 0
možnosti

Bucharovic

25. 6. 2008 10:00
Re: Napínavé jako vždy, ale ty hrubajzny

Ježíši , lidi prosím vás!  Píšu to po nocích.Za celej den mám všeho fakt plný ,,brejle" . Nemohli by jste se už jednou konečně přes ty hrubky přenést ? Jsem rád,že se vám to líbí jako děj. Já fakt nemám za zadkem korektory a nejsem učitel češtiny. Už jsem se za to omlouval mockrát,tak ještě jednu omluvu přidávám.. V.K.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám