Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

GUHU

15. 9. 2009 1:34
bože, to je amatérská sračka, ale lůza bez vkusu

vám to jistě pochválí...

0 0
možnosti

FAOW13

19. 6. 2008 12:29
karma2

Hlavně se z vašeho textu dá nachytat opravdu pár dobrých rad. O aerobním pohybu po silovém cvičení, nebudu tu machrovat, nevěděl jsem o tom, a ta mentolová pasta se taky hodí!

;-D Plus pár dalších postřehů pro přežití....

Díky a těším se na další díly!

0 0
možnosti

FAOW13

19. 6. 2008 12:28
karma

Doma jsem si to v klidu přečetl znova celé a fakt líbí! Hlavně ta forma podání, má to spád, mám z toho pocit jako bych byl na místě já, minimálně vám za zády. ;-)

Co se týče vašeho handicapu nikdo nejsme dokonalý a v tomhle případě si myslím že je důležitější co píšete - k tomu se ta "hrubost textu" výborně hodí. Učesané od korektora, bez "slangu" by to nebylo ono!

Dokážete totiž popsat pocity profíka z nasazení v akci tak, že kdo "tam" nebyl nemá šanci to tak vyjádřit.

0 0
možnosti

Bucharovic

19. 6. 2008 12:53
Re: karma

Díky , Vaše hodnocení mě těší ! Snažím se při psaní prostě myslet jako ,,TAM" a nenutím se do žádných učesaných slov a vět. Kdybych se snažil hrát si na intelektuála - lidi by to prokoukli. Tam jde jak jste řekl o přežití a při tom končí všechna prd..l:-) Další kapitola nevím kdy bude, odjíždím na pár dní  ,,hledat inspiraci..." mimo republiku, ale pak to snad doženu. Tak se mějte.

0 0
možnosti

pegaska

19. 6. 2008 8:00
Další díl

Člověče, už se nemůžu dočkat pokračování. Jak mi běžně v textu vadí hrubky a překlepy, tak tady jednoznačně převažuje dojem z  "informace" - mít to doma jako knížku, tak čtu třeba do tří do rána ;-D

0 0
možnosti

Bucharovic

19. 6. 2008 10:08
Re: Další díl

Musím se přiznat ,že se od dětství  peru s disgrafíí. Mám někdy veliké potíže srovnat si v hlavě jak má jaké slovo vypadat a text se někdy rodí opravdu v bolestech. Hrubky jsou tak trochu zaviněné tím,že jak jsem už napsal,nejsem učitel pravopisu a při vyprávění se opravdu soustředím spíš na ,,informace". Prosím všechny,aby si uvědomili,že nemám za zadkem nikoho,kdo by tak jako před vydáním knížky text opravoval. Toto není hotová knížka .Díky za přízeň těm co mě jí zachovávají. V.K.

0 0
možnosti

Zdrť Mrmlmný

18. 6. 2008 22:48
.

Co to je? ´a vsadím se že i na koulích´.  Magore.

0 0
možnosti

Bucharovic

18. 6. 2008 23:27
Re: .

To znamená,že pán měl bebí na tom, co ty určitě nemáš. Zeptal by jsi se mně takhle z očí do očí miláčku ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám