Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bucharovic

29. 5. 2008 17:20
Bohužel

sám se někdy bojím,jestli fakt podobné věci nepřitahuji.Buď jsem extrémně všímavý, nebo nevím.Lidé mně často říkají,že  snad není možné,aby se jeden člověk stal tak často svědkem všelijakých záhadností,lupáren a zaplať bůh i vtipných událostí. Mám asi opravdu na podobné záležitosti štěstí. Alespoň je o čem psát že?! O jeskyňce na jarovské skále nevím,znám to tam jen z pohledu rybáře.Píšete,že tam byly nějáké smrťáky lidí co lezli na tu skálu. No a tak se divte,že tvrdím,že tam někde ta potvora ,,Zubatá" má pelech a že se jí tam sakra líbí. Já cítím,že je dobře se tam mít na pozoru,kam člověk šlape a podobně.:-)

0 0
možnosti

nyny.

29. 5. 2008 17:00
třeba to nebude až tak tím místem

třeba to přitahujete vy na tomto místě, já znám Vrané a celé dětství a mládí jsme se na ta místa chodili koupat a Jarovskou skálu máme prolezlou včetně té malé jeskyňky nahoře, ale kromě smrťáků lidí, kteří na tu skálu lezli (vypadá to snadné, ale drolí a štípe se), se tam nikdy nic nedělo. Jestlipak vy nejste nějaká obdoba katalyzátoru ;-)

0 0
možnosti

Bucharovic

29. 5. 2008 16:19
Už vím!!

Tak jsem na to přišel a snad bude vše v pořádku. Zvětšil jsem písmo i u jiných svých článků ,tak snad bude spokojenost.Opravil jsem i nějaké ty chyby , ale  občas se asi vyskytne nějaká ta hrubka. Tak se omlouvám a prosím o shovívavost. Dík

0 0
možnosti

Bucharovic

29. 5. 2008 11:47
Já vím,

V tom textu mě občas hrubka ,,uletí" , jenže já nevím ( PC není moje silná stránka ) nejen jak opravit u článku který už je zveřejněn hrubky, ale ani nevím,jak zvětšit písmo,aby to bylo čitelné. Kopíruji si přízpěvky ze souboru na Wordu,kde je mám uložené. Tam je velikost písma v pořádku, ale sem se mně hlavně u delších textů překopírují písmenka drobná. Nevím si rady - jsem elév :-( Tímto prosím o radu.Díky

0 0
možnosti

tojsouveci

29. 5. 2008 14:06
Re: Já vím,

Tak to já neporadím, nejsem bloger. Možná opravit ve wordu a potom znovu zkopírovat - přepsat? Nějak to jde, protože jiní bloggeři to dělají.

0 0
možnosti

tojsouveci

29. 5. 2008 10:11
Dobrý

Dobrý počtení, jen prosím opravte

"Přijeli chlapy ze Slap  " Já vím, že to byli určitě tvrdí chlapi, ale stejně jsou podle vzoru "pán". :-)

0 0
možnosti

Jiittkkaa

29. 5. 2008 8:47
Nic není náhoda!

tomu rozhodně věřte. Píšete zajímavě. Jenom malá poznámka - delší text odskákejte do více menších odstavců, zvýší to čtenost Vašich článků. Dlouhý jednolitý text malým písmem hodně lidí odradí a to je ve Vašem případě opravdu škoda.:-)Přeji hezký den Gotterová

0 0
možnosti

Princess Consuela

28. 5. 2008 20:48
Pro mě to je moc malý písmo, nezlobte se

ale věřím vám že to je určitě zajímavý příběh

0 0
možnosti

Hloupa husa

29. 5. 2008 19:02
Re: Pro mě to je moc malý písmo, nezlobte se

Tak si dejte Zobrazit - Velikost textu - Zvětšit :-)

0 0
možnosti

wopi

28. 5. 2008 17:53
nojo, no

když se někde objevíš víckrát, je asi větší šance, že tam něco zažiješ :-) - ale zajímavé čtení :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám