Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Moje negativní pocity…

Co ve mně vzbuzuje nehezké, až negativní pocity? Fakt, že někde mrznou migranti, nebo skuteční viníci tohoto stavu? Cítím něco jako vinu…?

 

Začnu poslední otázkou, respektive odpovědí na ni – ne, necítím ani ždibíček viny na tom, že někde někomu hrozí smrt z chladu. A kdo za to může?

Velikou měrou jsou na vině hlasatelé unijní jediné (přípustné) pravdy, tedy někteří politici, kteří skrze média masírují naše svědomí. Myslí si, (v mém případě naprosto mylně…) že se ve mně hne svědomí, když budu postaven tváří v tvář humanitární katastrofě, která je díky přicházející zimě mezi (v drtivé většině ilegálními) imigranty na spadnutí.

Ano, začíná se ze mě stávat cynická svině, naprosto bez skrupulí a bez zájmu o cizí neštěstí. Mám k tomu důvod? Mám právo se tak cítit?

Já myslím, že mám.

Od samotného začátku migrační krize jsem zastával jeden a ten samý názor – jedná se o špatnou věc, špatnou pro nás, Evropany, špatnou pro drtivou většinu migrantů, protože je nečeká jimi v bláhové naději představovaný blahobyt uprostřed Evropy.

Od začátku mně bylo jasné, a nikdy jsem se tím netajil, že drtivá většina imigrantů bude postupem času krutě zklamaná, což povede jednoznačně k jejich vzteku, a vztek, ten bude mít jen jeden upouštěcí ventil – a tím bude vzrůstající nenávist příchozích k nám, starousedlíkům, ať už v Německu, na Slovensku, nebo v České republice.

Někteří němečtí politici, v čele s paní Merkelovou, mají představu, že své zemi dopřejí skrze imigranty jakousi transfuzi nové pracující krve. Jako by znovu oprášili svůj německý odvěký sen, že oni, rození a nadřazení Němci, nebudou muset konečně vykonávat nedůstojné manuální práce, na které si konečně do své země přivedou zcela legálně novodobé otroky. Ti sice budou za svou lopotu placeni, ale půjde vždy o lidi druhé, a dost možná i třetí kategorie.

V krátkodobém horizontu by to snad mohlo fungovat, ovšem z dlouhodobého hlediska jde o zcela špatný koncept. Oni ti „manuálové“ nebudou tupé a makající ovce. Za prvé jich bude díky jejich porodnosti čím dál více, s tím vzroste jejich „morální“ právo na prosazování vlastních zájmů – ať už v politické, nebo v občanské rovině (jsem opravdu zvědavý, na čí straně budou v budoucnu německé odbory, až se začnou cizinci více ozývat – i tam přistěhovalci proniknou…?), a za druhé začnou pošilhávat po životní úrovni, jakou mají rodilí Němci.

A jak to většinou dopadá, když začne někdo pošilhávat po cizím jmění a postavení, to z historie známe velmi dobře. Tato otázka ovšem není zdaleka jen orámována německými hranicemi, tento problém nastane všude v Evropě, a to díky zamýšleným „umístěnkám“ v podobě přidělovacích kvót.

Z dostupných materiálů je zřejmé, že ač je paní kancléřka vdaná, nikdy neměla děti. To je pro mě osobně hodně vypovídající stav – někdo, kdo necítí osobní odpovědnost za vlastní děti, si jen těžko může představit pocity nás, rodičů, kteří myslí na budoucnost svých vlastních potomků, a ta, ve světle hrozby islamizace Evropy opravdu není růžová. Když budu upřímný, musím prohlásit, že je pro mě mnohem důležitější osud mých vlastních dětí, než osud syrských a co já vím jakých uprchlických dětí, které bivakují kdysi na bavorské louce.

Cítím povinnost především vůči svým dětem a dětem jejich dětí, než abych si lajsnul riskovat jejich osud souhlasem s přijímání bůh ví koho, kdo úmyslně zametá stopy po své minulosti, ničí své doklady, odmítá nechat si vzít otisky prstů. A že se s takovými lidmi svezou i jejich děti?

Ano, svezou, a není to moje vina, není to ani Vaše vina. Je to vina jejich rodičů, kteří buď úmyslně, nebo z vlastní neinformovanosti špatně vyhodnotili situaci, a udělali tu chybu, že se vydali do Evropy.

A za chyby se platí.

Zkouším si představit, jak by se o naše děti postarali ti, kteří dnes nocují kdesi na bavorské louce, v případě, kdyby byla situace opačná, a my, lidé z Evropy, z tradičně křesťanských zemí, bychom proudili po statisících k nim, do jejich zemí. Už vidím ty lidskoprávní muslimské organizace (já vím - dobrý vtip...), jak se mohou přetrhnout v péči o bezpečnost a zdraví našich dětí. Už vidím vlády v těchto zemích, jak hledají nejlepší a nejetičtější řešení migrační vlny z Evropy na jejich území. Tyto představy mně dávají další oprávněné důvody, proč nemám být za hlupáka, a dělat něco, co by pro mě druhá strana neudělala ani omylem...

Mám vztek na média a politiky, kteří nestoudně a pokrytecky hrají na moje city, kecy a reportážemi o chudinkách mrznoucích dětech. To, že přijde zima, je tak nějak jasné od počátku světa. Politici měli dost času, aby migraci odpovědnými a účinnými rozhodnutími když ne zcela zastavili, tak alespoň zbrzdili.

Jenže oni tlachali o hovně, natvrdo řečeno, zaobírali se od začátku nesmyslnými vizemi, místo toho, aby jednali racionálně a adekvátně situaci.

Mě poukazováním na mrznoucí děti neobměkčí, jen ať si vinu za to nechají na svých pomazaných hlavách.

Udělali ze mě cynickou svini, tak mě takového mají…

 

 

Autor: Vladimír Kroupa | pátek 30.10.2015 14:18 | karma článku: 41,39 | přečteno: 1734x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3845x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  12:30

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ve vaně mi spí cizí muž, nejde vzbudit, volal na policii zoufalý majitel domu

24. dubna 2024  12:29

Policisté na Havlíčkobrodsku vyšetřují neobvyklý případ. Do domu v Úsobí se v úterý večer...

Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let

24. dubna 2024,  aktualizováno  12:27

Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám