Vzpomínky...

17. 03. 2014 8:38:57
O víkendu jsem se prohraboval starými fotkami, které jsem kdysi pořídil na svých toulkách. Několik z nich se mi docela líbilo, tak jsem je naskenoval...

Tehdy jsem ještě fotoblogy nedělal, vlastně jsem ani neblogoval. Používal jsem jednoduchý digitální fotoaparát, tuším že značky Fuji. Občas dělal i hezké snímky, a to i bez všech těch funkcí, co má moje dnešní zrcadlovka.

archiv1.JPG

Tak tohle jsou přesně scény, pro které tak rád jezdím na ryby. Jako by se zastavil čas, ten klid je téměř hmatatelný. Při tom východu slunce nad orlickou přehradou se jednomu skoro ani nechtělo rušit klid hladiny nahazováním udice...

archiv2.JPG

Tohle je pro změnu západ slunce, který jsem vyfotil na své cestě Saharou, mezi Tozeurem a Kebili, na solném jezeře Chott el Jerid.

archiv4.JPG

Tohle je naše psice v Jizerských horách. To jí bylo myslím pět let, dnes už je to čtrnáctiletá dáma, ale přesto je to stále pes - výletník. I ve svém dnešním věku miluje toulání přírodou, stačí vzít doma do ruky batoh, a už sedí u dveří, aby se na ni náhodou nezapomnělo. Tedy když venku nelije, jako z konve...

archiv3.JPG

Sem jsem se vyškrábal docela adrenalinovou stezkou. Nelitoval jsem...

archiv5.JPG

O téhle fotce, abych byl upřímný, nejsem tak úplně přesvědčený odkud pochází. Buď je to z výletu k řece Mumlavě u jejích pověstných vodopádů kousek od Harrachova, nebo je to na šumavské řece Vydře, kousek od Čeňkovy pily. Fakt už to netuším, ale hezké to tam je.

Tak a to je všechno. Tenhle víkend nebyl co se počasí týká výletům zrovna nakloněný, ani naší psici se v tom nečase jít ven nechtělo (vždyť už je jí čtrnáct), a tak se loučím a doufám, že moje fotografické vzpomínky někoho z Vás alespoň maličko potěšily.

Autor: Vladimír Kroupa | pondělí 17.3.2014 8:38 | karma článku: 14.43 | přečteno: 628x

Další články blogera

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma článku: 44.52 | Přečteno: 5522 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma článku: 46.62 | Přečteno: 10214 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma článku: 19.66 | Přečteno: 833 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma článku: 31.22 | Přečteno: 1379 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Marek Trizuljak

Od prvního jarního dne k Velikonočním svátkům

Rovnodennost, první jarní den, úplněk a brzy poté velikonoční svátky. Obrazové dojmologie ... ... ...

28.3.2024 v 15:39 | Karma článku: 10.77 | Přečteno: 90 | Diskuse

Jaromír Šiša

Auto moto veteráni všude možně i jinde.

Třeba pod střechou velkých prostorných i malých útulných muzeí. Nebo na všech možných srazech, případně je potkáváme jen tak v prostoru. Pro svoji krásu a eleganci je obdivujeme a s úctou k těm, kteří jim vdechli nový živý život.

28.3.2024 v 10:03 | Karma článku: 35.34 | Přečteno: 1653 | Diskuse

Petr Široký

Jak jsem potkal brouky (Díl LXII. - Rokycany 12 - Jaro je tu)

Broučí znalosti většiny z nás plynou z dávné četby Ferdy Mravence a občasného setkání s druhem dostatečně velkým či nápadným, aby si ho člověk povšiml – střevlík, beruška, chroust, zlatohlávek.

28.3.2024 v 8:42 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 156 | Diskuse

Martina Pazourová

Po dešti......

Nenapadá mě nic jiného, než text písně paní Judity Čeřovské.Foto Nikon D 70. Jo, a dalo to docela fušku :-)

25.3.2024 v 23:00 | Karma článku: 12.40 | Přečteno: 212 | Diskuse

Veronika Foglová

Květná neděle 2024

Uteklo to jako voda, a svatopostní doba nám vstoupila do své závěrečné fáze - Svatého týdne, po němž nadejdou Velikonoce.

24.3.2024 v 15:21 | Karma článku: 11.16 | Přečteno: 157 | Diskuse
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...