O FILMECH...

Vladimír Kroupa

Opravdu je nutné v multikinech totálně ohluchnout…?

Možná jsem divný já, i například moje žena, nevím. Každopádně vím, že jak já, tak ona, často v multikinech doslova trpíme...

3.12.2019 v 13:14 | Karma článku: 33.37 | Přečteno: 1210 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Nechápu šílenství ze seriálu Hra o trůny…

Nikdy jsem se nepokládal na nějak extra náročného diváka. Abych byl ale upřímný, domnívám se, že vzhledem k seriálu Hra o trůny, asi budu muset názor na vlastní náročnost posunout jinam...

29.5.2019 v 13:43 | Karma článku: 29.70 | Přečteno: 1578 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Vodník, aneb to zase byla hámotina…

Doslova se zděšením jsem včera večer zkouknul závěrečný díl „kriminální“ minisérie Vodník. Slovo „kriminální“ dávám do uvozovek, protože to bylo všechno možné, jen s dobrou kriminálkou to nemělo společného ani ono pověstné "ň"...

15.4.2019 v 12:47 | Karma článku: 43.08 | Přečteno: 7546 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Seriál Zkáza Dejvického divadla? Zatím to vypadá na hereckou onanii…

Od pondělního večera se bavím se svými kolegy, se známými a příbuznými o novém seriálu, který běží na České televizi. Vím, je odvysílaný teprve první díl, přesto je logické, že i na něj už nějaký názor panuje...

6.3.2019 v 11:51 | Karma článku: 41.83 | Přečteno: 8400 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Z posledního dílu seriálu Most! jsem poněkud v rozpacích…

Není to tak dlouhou, co jsem na téma toho seriálu napsal pochvalný článek, ve kterém jsem oceňoval slepou legraci ve smyslu – kdo je blb, ať to slízne, aneb padni, komu padni...

26.2.2019 v 10:29 | Karma článku: 41.21 | Přečteno: 2793 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Seriál Most! nastavil zrcadlo nám všem. A když říkám všem, tak to tak také myslím…

Má své odpůrce, ale také mraky pozitivních sledovatelů. Skočil do toho doslova po hlavě a možná že spousta lidí zatím neví, jak ho uchopit, tak pro jistotu buď mlčí, nebo i chválí – zatím... (?)

30.1.2019 v 10:04 | Karma článku: 37.39 | Přečteno: 2222 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Pánbůh s náma, aneb jak jsem se já naiva těšil na historický "velkofilm"…

Těšil jsem se na silné téma, které sliboval už název počinu, který včera uváděla ČT1 od 20:15 hod. Ale je to marný, je to marný, je to marný, už prostě historické filmy neumíme...

14.5.2018 v 13:32 | Karma článku: 47.35 | Přečteno: 17391 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Na českých filmech mně začíná vadit jedna věc…

Nechci házet všechny nové české filmy na jednu hromadu, na druhou stranu jsem si všiml, že cenami nejoceňovanější filmy dneška jsou ty nejvíce depresivní...

12.3.2018 v 11:46 | Karma článku: 48.48 | Přečteno: 23685 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Proč měl tak velikou sledovanost film o Marii Terezii…?

Podle mého názoru zejména proto, protože divák už je unavený a přesycený slátaninami a nesmysly, které na naše obrazovky chrlí v množství větším než malém, americká a jiná bé, až céčková produkce...

5.1.2018 v 10:15 | Karma článku: 43.35 | Přečteno: 6116 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Teror…

Je to už pár let, co jsem napsal knihu s názvem Cui Bono Veritas (V čí prospěch pravda). Knihu se mi bohužel nepodařilo udat v žádném nakladatelství, možná je to škoda, jak se ukazuje, její děj by byl dnes velmi aktuální...

22.12.2016 v 12:37 | Karma článku: 24.60 | Přečteno: 826 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Asi mám něco s ušima… nebo ne…?

Až do nedávna jsem měl pocit, že budu muset navštívit lékaře zaobírajícího se sluchovým aparátem. Ještě že však mám nejen uši, ale i ústa, a tak jsem se ptal lidí v okolí – a vida, nejsem v tom sám...

8.9.2016 v 12:09 | Karma článku: 38.61 | Přečteno: 2433 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Zklamání jménem Rapl…

Tohle, že má být kritiky vychvalovaný detektivní seriál, žánrová pecka, údajně směle aspirující na vývoz? Nevím, jak koho, ale mě jeho první díl dost zklamal...

30.8.2016 v 9:31 | Karma článku: 33.36 | Přečteno: 3043 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Hollywood prý krvácí… inu, to se po sebevraždě občas stává…

Dnes ráno jsem s pobavením vyslechl v rádiu zprávu o tom, jak prý letos tento filmový Olymp trpí. Prý se tržby za jeho výtvory tento rok smrskly téměř o miliardu dolarů. No, tak to je mi fakt "líto"...

12.7.2016 v 13:47 | Karma článku: 36.12 | Přečteno: 1645 | Diskuse

Vladimír Kroupa

O vyhozených 17-ti milionech korun…

Tak jsem se dočetl, že se má natáčet nové zpracování Osudů dobrého vojáka Švejka. No, už dlouho jsem se tak hrůzou nezpotil...

2.6.2016 v 8:31 | Karma článku: 39.32 | Přečteno: 2201 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Chcete zmrznout v kině? Žádný problém, je tu film Zmrtvýchvstání Revenant…

Celkem jsem se na ten film těšil, a to byla asi chyba. Já bloud jsem se totiž domníval, že uvidím realistický příběh z dávných dob osídlování Ameriky. Místo toho jsem viděl nerealistický blábol...

18.1.2016 v 10:34 | Karma článku: 29.82 | Přečteno: 742 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Stydíme se za své hrdiny…?

Docela mě zarazilo, když jsem se dozvěděl o plánovaném natáčení filmu o atentátu na zastupujícího říšského protektora, Reinharda Heydricha. Počin jako takový není zarážející, zarážející spíše je, KDO příběh operační skupiny Anthropoid hodlá natáčet...

3.3.2015 v 10:36 | Karma článku: 31.81 | Přečteno: 1831 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Pohled do Díry u Hanušovic…

Tak jsem ji konečně spatřil na vlastní oči. Zvláštní film o úplně nezvláštních lidech...

11.8.2014 v 10:15 | Karma článku: 26.09 | Přečteno: 2082 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Tohle si političtí vězni nezasloužili…

Na včerejší večer jsem se docela těšil. Mocně upoutávaný televizní film „Piknik“, který měl být o setkání bývalých politických vězňů, měl být jakousi dobrou tečkou za ukončeným týdnem...

24.2.2014 v 12:00 | Karma článku: 22.28 | Přečteno: 1648 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Seriál První republika mě doslova nudí…

Pořád čekám, kdy se v něm odehraje NĚCO, co mě zaujme. Ale zatím je to jako když se dívám z okna... a on nikdo nejde...

3.2.2014 v 9:50 | Karma článku: 22.57 | Přečteno: 1460 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Filmové vykrádání hrobů…

Dnešní doba je zajímavá, ne že ne. Přesto všechno jako by v tvůrcích filmů v Čechách nebyl ani gram inovace, vlastního myšlení, o fantazii ani nemluvě...

22.11.2013 v 13:57 | Karma článku: 23.03 | Přečteno: 1360 | Diskuse
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více