Tanec s bílou smrtí - Zrození...

Před časem jsem zde, na blogu, uváděl kapitoly své knihy ,,Tanec s bílou smrtí". Zajímá Vás, jak to udělat, abyste se dozvěděli, jak můj příběh dopadne? Tak čtěte...

Takhle vypadá obálka, za kterou se skrývá celý príbeh... V.K.

                                                                  

Byla to díra a podle odhadu v ní přebývalo něco okolo tisícovky obyvatel. Taková ta klasická ,,středisková vesnička". Pomalu jsem projížděl hlavní ( jedinou co si zasloužila to označení ) ulicí a sídlo firmy jsem našel až na konci vesnice. Nebyl to velikej areál. V jednom baráku podle všeho sídlily kanceláře a druhý bych tipoval jako sklad. Na place vedle skladu stály dvě dodávky se stejným označením, jako měla na sobě ta u Dymiče před garáží. Vedle nich stála stříbrná Audina. Moc pěknej kočár. Společnost jí ještě dělaly Favorit a Opel Corsa. Vrata do dvora byla otevřená dokořán a tak jsem se nenechal dvakrát pobízet, vjel jsem dovnitř a zaparkoval vedle Corsy. Při vystupování z auta jsem se pečlivě rozhlížel kolem dokola. Pokud jsem mohl soudit, nikde nebyly v dohledu žádné bezpečnostní kamery, ani senzory pohybu jsem nikde pod okapy ani na sloupcích plotu  nezmerčil. No, jestli se nepletu, tak to Pavel s Robertem neměli až tak těžký dostat se dovnitř ani ven .

Tedy alespoň poprvé...

Vešel jsem do kancelářské budovy a ejhle - tam už senzory pohybu v rozích u stropu a namířené křížem po chodbě měli. A tak jsem stál před dveřmi,  na kterých se skvěla tabulka s nápisem - ,,sekretariát". Pan vedoucí je asi ze staré stranické školy. Doufám, že bude mít taky náměstka. Bylo mně ale divný, že nikde ani na dvoře, ani tady uvnitř budovy nebyl žádný cvrkot. Nikdo nikam nic nenesl, žádné klapání psacího stroje ze sekretariátu - nic a ticho. Dokonalá hra na činnost.

Tak jsem porušil to posvátné ticho a zaklepal jsem hezky po chlapsku na dveře sekretariátu. Jsem sice slušně vychovanej, ale poslední dobou jsem byl nějak nasranej a tak jsem ani nečekal na vyzvání a drze jsem vstoupil. Celkem běžná kancelář, s běžným kancelářským nábytkem a vybavením. Za stolem s PC seděla kočka, která už tak běžná nebyla.

Zrzavý vlasy jí bujně spadávaly na ramena a jejich konce se lehce dotýkaly ještě bujnějších tvarů pod blůzkou. Inu, ta naše děvčata jsou zkrátka krev a mlíko... Úžasně modré oči na mě užasle hleděly z pod tmavých řas a překvapení vytvarovalo její krvavě rudé rtíky do tvaru písmena ,,Ó". Pak rty změnily  tvar a vyklouzlo z nich - ,,prosím ?!".

,,Dobrý den, omlouvám se, že jsem sem tak vpadnul ( nakloňte si pucfleka a generál je váš...), jmenuji se Krejčík a mám domluvenou schůzku s panem Chumským..."

,,Jistě, pan Krejčík. Pojďte dál ", vyzvala mě celkem zbytečně, neb já už jaksi uvnitř byl. Kočka zvedla sluchátko telefonu, zmáčkla jedno tlačítko a řekla jen - ,, Je tu pan Krejčík". Pak sluchátko položila, usmála se na mě a řekla, že prý moment...

Otevřely se dveře a vstoupil mladej chlap. Bavlněný kalhoty sportovního střihu a bílá polokošile. Jen jsem na něj mrknul a už jsem byl doma. Chybělo mu jen číslo jednotky vypálený na čele. Figuru měl jako atlet, nebo spíš boxer polotěžký váhy. Při chůzi se mírně nadnášel na špičkách. Moje oči jen tak pro kontrolu sjely na ruce a bylo jasné, že jsem se v odhadu nespletl.

Kvalitní potápěčské hodinky, takový ten typ, co má ve výbavě několik světových časů, výškoměr, hloubkoměr, kompas a barometr. Velice oblíbené u elitních vojáků, sám mám taky takové.

Pak jeho prsty, respektive klouby jeho prstů. Bylo jasné, že pán dělá rád kliky na kloubech a ještě si při tom pohopsává. Boty - kvalitní, pevné, ale nijak humpolácké. Měl jsem před sebou ukázkový exemplář chlápka, co se živí ochranou jiných.

Asi ,,pan náměstek"...

Jen pro dokreslení ještě dodám, že měl hnědé vlasy ostříhané na krátkého ježka a jeho nos byl už nejméně dvakrát v kariéře přeražený. Docela rád bych dal řeč s tím borcem, co mu ho přerazil...

,,Vasko, to je pan Krejčík." Informovala žena  ,,Vamp", gorilu.

,, Da, charašo".

Doprdele, vždyť je to Rusák?!

Měřili jsem si jeden druhého pohledem a oběma  nám bylo jasné, že jsme z jednoho živočišnýho druhu. Určitě i on, stejně tak jako já, poznal, co jsem, nebo  co jsem byl, zač. To poznáte. Když vás někdo prokoukne, tak se na vás dívá úplně jinak než na někoho jinýho. Tak jako by si vás  zkoušel ohodnotit, jestli by vás zmáknul. Přesně to říkaly naše oči jeden druhému a já vůl se nechal nachytat. Nebyl jsem na setkání s nikým takovým připraven - moje chyba.

,,Pažálujsta idítě za mnoj."

Vyšli jsem ze sekretariátu a vydali se po schodech do patra. Otevřel přede mnou dveře do další kanceláře a sotva jsem jimi prošel povídá Vaska - ,, Davajtě pažalujsta sako, zděs očeň těplo."

Musel jsem se pousmát nad jeho rusko - češtinou, ale sako jsem si poslušně sundal. Ten holomek neměl samozřejmě vůbec starost o to,  abych se jim tady nepřehřál. Spíš ho zajímalo, jestli nemám pod sakem něco, čím bych mohl jemu, nebo jeho chlebodárci udělat třeba na břiše další řitní otvor... Walther naštěstí odpočíval na dně mojí tašky v hotelu. Neočekával jsem dnes potíže a tak jsem měl jen nůž v pouzdru připnutém  k lýtku. Naštěstí Vaska netrval na tom, abych si vyhrnoval kalhoty. Bylo ale na něm vidět, že by mě nejradši připlácl na stěnu, rozkopl mně nohy pěkně od sebe, nechal mě abych si založil ruce za hlavu a chytil by mě jednou rukou za propletené prsty. Druhou by mě pak profilcoval po jedné straně, kam až by dosáhl. Pak by si ruce vyměnil a projel by mně i druhou stranu. Naštěstí mu v tom něco bránilo, ale bylo vidět, že se mu nelíbím. Budu si muset dávat pozor, abych třeba po kýchnutí nesáhl rychle do kapsy u kalhot pro kapesník, ten magor by byl schopnej mě sejmout.

Jeho šéf ale instinkt zabijáka neměl a snad i spěchal.

,,To je v pořádku Vasko, můžeš jít", řekl chlápek, kterého jsem si teprve teď všiml a co  právě vstával z křesla značky ,,Boss". Gorila se pohnula a prošla kolem stolu ke dveřím, které byly přesně naproti těm, ve kterých jsem právě stál. Vedle těch dveří, ke kterým Vaska mířil, visel na stěně veliký obraz. Byla na něm nějaká děsná abstraktní mazanice a mohl to být ženský akt zrovna  tak, jako obrázek prdele Svatýho Ignáce. Vsadím se, říkal jsem si, že ten obraz je  z druhé strany průhlednej a funguje jako hlídací okno a já jsem vlastně pořád pod dohledem.

Budoucnost mně dá za pravdu...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No, myslím, že jako připomenutí to stačilo. Jestli opravdu chcete vědět, jak celý příběh pokračuje, tak se mrkněte do mého profilu, kde máte info, jak na to. Kniha už se ,,narodila".

Snad se Vám bude líbit. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

P.S. V souladu s odstavcem kodexu -

 ,,Výjimku lze po předchozí dohodě s redakcí učinit i v případě komerčních produktů, pokud tyto produkty vzešly nebo jsou přímo spojeny s působením blogera na Blog iDNES.cz (například propagace knihy, která je sestavena z textů, jež autor psal výhradně pro Blog iDNES.cz) nebo je iDNES.cz mediálním partnerem blogera"

jsem po dohodě dostal od vedoucího administrátora pana J. Dvořáka souhlas k tomu, abych Vás, čtenáře, o vydání své knihy informoval.

V.Kroupa

Autor: Vladimír Kroupa | pátek 30.10.2009 8:14 | karma článku: 21,13 | přečteno: 2338x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3846x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám