Tma...

Bojíte se rádi? Tak to je dobře, vítejte ve tmě… Upozorňuji, že jde o čtení jen pro silné povahy...

 

Zaslechla nějaký zvuk, snad pošoupnutí něčeho, snad syknutí nebo povzdech. Vůbec netušila, kde je, ani jak dlouho už tam je. Všude okolo ní byla tma. Nikdy netušila, že může být tma tak intenzivní, tak definitivní, tak doslova hmatatelná. Jenže ona ji nahmatat nemohla. Měla totiž svázané ruce za zády. Seděla na zemi, zády opřená o zeď a kupodivu, i když byla úplně nahá, zima jí nebyla.

,,Je tu někdo? Slyšíte mě prosím?!“ hlas se jí třásl, ne že by šeptala, ale zakřičet se bála.

,,Ano, tady jsem…“ ozvalo se ze tmy, jen pár kroků od ní. Hlas patřil nějakému muži, který se zdál být spíše středního, nebo staršího věku.

,,Kde to jsem? Proč jsem svázaná? To jste mě sem zavřel vy? Proč?!“

,,Ne, ne! Jsme na tom asi stejně. Já jsem tady už strašně dlouho, snad dva dny. Vás sem přinesl před pár hodinami..."  

,,Kdo mě sem přinesl? Já vůbec netuším, co se stalo. Strašně mě bolí hlava a nic si nepamatuju.“

,,To já už si tak trochu vzpomínám, jak jsem se sem dostal. Šel jsem si večer zaběhat, najednou mě někdo něčím praštil a pak jsem se probral až tady. Poslední, co si pamatuju, bylo světlo lampy u chodníku.“

 

,,A kdo nás tady zavřel? Viděl jste ho? Musel jste ho přeci vidět, vždyť jste říkal, že mě sem někdo ,,přinesl“. Kdo to byl?“

 

,,Vůbec nevím paní, vždyť ta blbá tma je tady pořád a není vidět ani na špičku nosu. Byla tady i když vás sem dotáhl. Slyšel jsem jen, jak se někde vlevo od místa, kde teď jste, otevřely nějaké dveře. Potom někdo něco táhl po podlaze a dost u toho funěl. Pak zas bylo slyšet dveře jak se zabouchly a potom bylo ticho. Až do teď, dokud jste nepromluvila“.

,,Ježíši, to je strašný! Co je to za magora? Co s námi chce dělat? Víte že já jsem taky byla běhat?! Ale to si říkám jen podle toho, že běhat chodím každý den a tak by byl asi div, kdybych nešla i dneska. Nebo to bylo včera? Vždyť ani nevíme kolik je hodin…“

Roztřásla se strachy. Její nahé tělo bylo krásnější než tělo mužské, ale to nebylo to, co ho na ní vzrušovalo.  Byl to právě její strach, který ho uspokojoval. Ta krásná vůně potu a ten děs, co byl z něho cítit. Jak se snažila marně ve tmě cokoliv spatřit, jak měla své oči otevřené dokořán v marné snaze zachytit alespoň jiskřičku světla. On viděl, ona ne. Ten přístroj pro noční vidění byl neskutečně drahý, ale stál za to. Už mockrát měl své oběti zavřené ve svém sklepě, hned vedle garáže. Bylo tam teplo, měl tam zabudovaný radiátor s přísunem tepla z kotelny na druhé straně domu. Ty oči… Viděl je díky přístroji jako ostře zelené body, které vypadaly v její tváři strašně nepatřičně. Škoda, že už musí začít, na ten strach by se mohl dívat takhle pořád…

Bylo slyšet, jak se otevřely nějaké dveře. Spíše cítila, co nemohla vidět – pohyb nějaké postavy, která prošla jen kousek vedle ní.

,,Co to děláte?! Pusťte mě sakra! Au, to bolí, néé. On mě něčím bodl! Pomoc prosím néé“

Hlas jejího společníka vyskočil do ječivé fistule a bylo slyšet zvuky, jako by někdo s někým zápasil. Potom najednou bylo ticho a někdo táhl podle zvuků něco někam okolo ní. Měla křečovitě zavřené oči. To mu přišlo směšné v té naprosté tmě. Jako by si myslela, že když je zavře, že se situace změní. Těžce se dovlekl ke dveřím a zabouchl je z druhé strany. V druhé místnosti měl monitor napojený na infra kameru, na kterém sledoval celou vedlejší místnost. Žena se sesula na bok a bylo vidět, jak mělce a rychle dýchá. Ten strach, ta hrůza byla cítit skoro i skrze stěnu.

,,Jen se třes krásko, šílej hrůzou. To je dobře, to je moc dobře. A budeš šílet ještě víc…“ pomyslel si. Je čas začít.

Ležela na boku a hlavu se snažila schovat mezi ramena. Byla hrůzou celá bez sebe, ale přesto ji to zasáhlo nepřipravenou. Za dveřmi se najednou ozval zvuk puštěné vrtačky a do toho se ozvalo něco, o čem zprvu nevěděla, co by to mohlo být. Až když jasně rozeznala ve zvuku slovo -,,prosím“, uvědomila si, že ten příšerný zvuk co doprovázel vrtačku, byl křikem člověka v agonii nepředstavitelné bolesti. To musel být hlas jejího společníka, kterého ten někdo odtáhl svázaného do vedlejší místnosti. Vrtačka ztichla a křik se ztišil do přerušovaného kvílení.

,,Ne, prosím, koleno ne! Néééé!!

Ozval se zvuk, který připomínal úder kladiva do nějakého kusu kovu. Ve své představivosti si uvědomila, že podobný zvuk slýchala, když její muž tloukl kladivem do sekáče při vysekávání cihel ve zdi.  Ucítila teplo moče, která se jí rozlila po nahých stehnech. Odvedle bylo slyšet jen nějaké cinkání kovu o kov, které se po chvíli změnilo v charakteristický zvuk pily, která cosi řeže. Žádný křik, žádný hlas. Jen nástroje, kterými někdo ,,pracoval“…

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nechal na chvíli řezání a sledoval monitor. Její tělo se třáslo a doslova nadskakovalo na holé podlaze. Položil pilu na zem a oprášil si z kalhot dřevěné piliny. Úplně ho bolelo v krku z toho, jak před chvílí křičel a úpěl. Málem se smál, jak se mu povedlo zmanipulovat její mysl a vnutit jí představu, že roztlouká někomu kolena kladivem a majzlíkem. Krása, ani jí nenapadlo, že žádný další ,,unesený“ neexistuje. Vůbec netušila, že muž, se kterým před chvílí mluvila, byl on sám. Jak krásně zahrál zvuky zápasu sám se sebou. Je čas se nadýchnout krásného odéru hrůzy.

To otevření dveří jí v hlavě zaznělo jako výstřel. Chtěla se nohama odstrčit od země a plazit se někam pryč, pryč z dosahu toho monstra ve tmě, ale nohy jí neposlechly a ona se zmohla jen na zaskučení křečovitě sevřenými ústy.

Ta vůně potu s močí ho fascinovala. Ne, ještě jí nepustí. Nechá si ji alespoň ještě jeden den. Zhluboka dýchal a užíval si jejího zoufalství. Přišel až těsně k ní a lehce se dotkl jejího ramene. Jako když se narovná pružina, její tělo se napřímilo, aby se vzápětí zhroutilo v šoku na podlahu. Ztratila hrůzou vědomí.

Nevadí, dojde si někam ven do hospody na večeři a po tom si s ní zase trochu užije. Utéct mu nemůže, z toho jeho sklepa se nedostane a nikdo o ní neví…  

,,Kdybych zapomněl, kde bydlím tak by tady chcípla...“ smál se v duchu té představě. Těšil se na to, až se vrátí a už se mu v hlavě líhl nápad, jak zase sehraje nějakou komedii na její nervy, aby jí donutil šílet hrůzou. Pustí jí až zítra…


 

,,Já nemohl nic dělat, on mně tam prostě vlítnul. Připadal mně, jako by byl v rauši a vůbec se nerozhlédl. Věřte mně prosím!“

Řidič dodávky byl v šoku. Před pár minutami srazil chodce a ten právě ležel v kaluži krve na silnici, pár metrů stranou od nárazníku jeho auta. Lékař z přivolané rychlé záchranné služby mohl už jen konstatovat exitus a zrovna o tom faktu vyplňoval nějaký formulář. Jeden policista klel, protože zjistil, že mrtvý muž u sebe neměl žádné doklady a tak bude více papírování. Nikdo neví, kdo starší muž je, ani kde bydlí a komu případně dát zprávu o jeho skonu. Druhý policista měl neosobní výraz, když si prohlížel obsah jeho peněženky. Kromě peněz byl uvnitř už jen účet z jedné prodejny v Karlíně. Na paragonu stálo, že si muž koupil před nedávnem noktovizor, přístroj na vidění ve tmě…

 

,,Kdybych zapomněl kde bydlím..."

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S. Včera jsem si vzpoměl na pana Alfreda Hitchcocka a řekl jsem si -,, jo, to byl pašák..." a pak jsem sedl k PC a vylezlo z toho tohle :-))

 

Autor: Vladimír Kroupa | pátek 20.3.2009 9:28 | karma článku: 25,73 | přečteno: 2308x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3845x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Arizonští poslanci zrušili 160 let starý zákon, který zakazoval potraty

25. dubna 2024  6:54

Zákonodárci ve Sněmovně reprezentantů v americkém státě Arizona ve čtvrtek schválili zrušení zákona...

Poslední mrazivá noc. Od pátku se bude oteplovat, v neděli se vrátí letní teploty

25. dubna 2024  6:32

Ve čtvrtek budou ještě teploty podprůměrné a na horách může sněžit. V pátek ráno dokonce hrozí na...

Rusko vyrábí víc zbraní, než potřebuje na Ukrajině, varoval německý ministr

25. dubna 2024  6:13

Rusko podle odhadů německého ministra obrany Borise Pistoriuse už vyrábí více zbraní a munice než...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám