Nazdar, Světe! Tady mě máš!

Nazdar, Světe, hlásí se Beník Quint Top Narcis Kroupa von Jarov. Dnes jsem byl na svém prvním větším výšlapu a řeknu ti, stojíš za to...

Dnes s námi byl náš Beník na prvním opravdovém výletě v milionářských Jevanech. Tlapky ho asi trochu bolí, ale to mu nebrání s nimi třepat ze zaslouženého spánku, ke kterému si ustlal mezi obývákem a předsíní s tím, že dál už se nehne... :-) 

 

Prý to není moře, ale jen Jevanský rybník. Jen jestli paničko nekecáš...
Panička se tváří hrdě, ale kdo je tady statečnější...?
Kuk!!! Takhle já jukám!
Nechápu, jak může někdo dělat vědu ze stoje na dvou...
Říkejte mi Churchill...
Sáhni mi na tu šišku, páníčku, a uvidíš ten mazec...!
Selfie s mlokem...
Jůůů, to je led, nebo se pletu, páníčku?!
Už mě bolej packy, taky už v nich mám přes deset kilometrů!
Tráva není maso, ale když je nejhůř, žrát se taky dá!
A je to moře, ne že ne!

Brou noc! :-)))

 

 

Autor: Vladimír Kroupa | sobota 4.3.2017 19:03 | karma článku: 25,93 | přečteno: 894x