Nový člen naší smečky...

Na podzim nás po téměř sedmnácti letech opustila naše milovaná pudlinka Barunka. Nyní jsme si naordinovali ten nejlepší lék na bolavé srdce...

.

Ahoj, všichni, jmenuju se Quint Top Narcis, ale říkají mi Beník. Dnes jsem přišel do své nové smečky a už se těším, až budu řádit někde na výletě v přírodě. Sotva jsem přišel do svého nového domova, hned jsem se vrhnul na baštu a pití, neváhal jsem udělat krásnej bobek hned u dveří, a abych si ty své nové páníčky pořádně vycvičil, pro jistotu jsem udělal i obrovskou louži. Pak jsem se hned vrhnul na plyšového mývala a na spoustu uzlíků, abych jim dokázal, kdo je tady novým pánem. Ten velikej ošklivej fousatej chlap si zatím myslí, že je vůdcem smečky on, ale to je jen otázka času. Stačí mi pár dní a celá smečka mi bude zobat z tlapky. A teď už se omlouvám, ale jdu si hodit chrupku do svého nového pelíšku, protože ukočírovat tuhle novou smečku je pro mě strašná fuška...

 

    Autor: Vladimír Kroupa | středa 18.1.2017 8:00 | karma článku: 31,37 | přečteno: 922x
    • Další články autora

    Vladimír Kroupa

    Co je na Rusku teroristického?

    25.11.2022 v 11:40 | Karma: 30,45
    • Počet článků 2182
    • Celková karma 0
    • Průměrná čtenost 3086x
    Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

     Dum Spiro Spero... 

     

                                    

    Seznam rubrik

    Oblíbené blogy

    Oblíbené stránky

    Oblíbené knihy

    Oblíbené články

    Co právě poslouchám