Cherchez la Femme - Příprava (Nebezpečný příběh pro velký holky...)

4. 11. 2008 13:00:05
Potom se točilo nějakou dobu v ateliérech a tam měli jiný zdravotnický zabezpečení a nás nepotřebovali. Když to sečtu a podtrhnu, tak jsem při celém tom natáčení ošetřovala jen jeden jedinej úraz.

To když si jedno nemehlo od technickýho servisu přicvaklo do kleští kousek ukazováku na levé ruce. Využila jsem několikadenní pauzu, kdy mě při natáčení nepotřebovali a navštívila jsem Irenu v Bohnicích. Měla vlasy ostříhané na mikádo a skoro všechny šedivé... Hradba jejího světa byla jen o malinko proniknutelnější, ale pořád byla neschopná samostatného života. Vyprávěla jsem jí o tom, že ,,pomáhám“ při natáčení filmu, ale zdálo se, že vůbec nevnímá, co říkám. Na konci mého vyprávění se zeptala-,,budeš v televizi jó...?“

 

Vnímala, ale vůbec nic nepochopila. Jak vysvětlit někomu s jejím ,,myšlením“, že zdravotní dozor do záběru nesmí...? Ta moje návštěva u ní byla ale přeci jen k něčemu dobrá. Znovu jsem se ujistila, že ten hajzl Skála si nezasloužil žít. Taky jsem si musela vzpomenout na Jakuba. Ze špitálu už byl pryč. Pokud jsem věděla, odvezla si ho jeho máma domů. Psychicky na tom byl Jakub lépe než Irena. Snad proto, že asi věděl, proč mu to Bán udělal. Jeho máma měla ze synovi HIV – pozitivity další šok, ale nakonec to přijala. Jen by mě zajímalo, jestli to vzal i jeho táta...

 

Při těch myšlenkových pochodech mě stravoval obrovský vztek a přísahala jsem si, že Bána opravdu oddělám.

 

 

V Milovicích stojí bývalý Kulturní dům, neboli ,,Kulturák“. Býval tam kinosál pro ruské vojáky, jejichž početná posádka byla za ,,komančů“ v Milovicích dislokovaná. Teď z té stavby byla částečná ruina a filmaři, kteří Milovice hojně využívali, si tam umístili šatny pro komparz a maskérny. Tam jsem Bána konečně viděla ,,in natura“. Vyšel z jedněch dveří v prvním patře a šel po schodech do přízemí, kde byly maskérny. Já jsem po těch schodech zrovna šla nahoru. Ani nezabučel, konec – konců mě neznal. Byl trochu hubenější, než jsem si ho pamatovala z fotek a z televize. Že by ho trápilo svědomí...?

 

To sotva!

 

Prošla jsem si celé první patro, ve kterém, jak jsem zjistila, měl Bán svou soukromou šatnu. Do Willise měl daleko a tak žádnou ochranku neměl. To říkám jako vtip... Pro mě bylo důležitý, že do prvního patra vedly dvoje schody. Jedny, kterými jsem přišla a druhé, ke kterým se dalo projít dlouhou chodbou, ve které měl Bán tu svou šatnu. Začal ve mně pomalu klíčit plán.

 

Bylo všeobecně známé, že Bán odjížděl na plac do blízkého lesa až jako jeden z posledních. Osvětlovači a technici vůbec ho nemohli ani cítit. Netajil se totiž názorem, že ,,proč by ON měl čekat na place, až si ty ,,nuly“ laskavě nastaví ,,šajny“ (zrcadla), najdou ty pravé kabely, natáhnou je a až udělají z ničeho ,,plac“...“

 

Byl to kretén a to ho stálo krk, ale vezmu to popořádku.

 

Pokaždé odjížděl na plac dobrou půlhodinu po ostatních a rejža mu to trpěl, protože by tam dřív byl fakt k ničemu a spíše by všem jen překážel a předčasně nasíral.

 

Věděla jsem, že to budu muset udělat v den, kdy tam jako ,,nebudu“ a právě během té jeho slavné ,,půlhodinky“.

 

Vlastně to bylo dost jednoduchý. Ten den jsem tam ,, nebyla“ ani já, ani kámoška Martina, ale nějaká cizí holka, co sloužila někde na Bulovce. Byla jsem tam den před tím a věděla jsem, že druhý den tam Bán na skoro sto procent bude. Prošla jsem si celé ,,jeho patro“ a našla jsem si dveře na toalety. Byly na druhé straně chodby a jen pár metrů od dveří do Bánovi šatny.

 

Druhý den jsem přijela autem až do Milovic a nechala jsem ho stát větší kus od kulturáku. Normálně mě vyzvedával někdo ze štábu na Černém mostě. Ten den jsem tam ale přeci ,,nebyla“... Na klopu jsem si připnula svojí identifikační kartu a využila jsem zmatku u vchodu, kde si mě nikdo ani nevšiml.

 

Byla jsem uvnitř. Z kapsy džín jsem vytáhla latexové rukavice a cestou po schodech jsem si je natáhla. Na toaletě jsem za sebou zavřela dveře u jedné z kabinek. Z batůžku, co jsem měla na zádech jsem si vyndala starou černou silonovou punčochu.

 

Já vím, je to otřepaný trik, ale pro mě bylo důležitý, že punčocha na obličeji fakt ,,zabírá“ a změní váš výraz tváře k nepoznání. Nasadila jsem si jí a srolovala na temeno hlavy. Až půjdu na věc, jen si ji sroluju dolů a Bán i kdyby přežil, nepozná mě. Sundala jsem identifikační kartu a schovala ji do kapsy. Džíny a šedou mikinu jsem měla v plánu, až bude po všem, vyhodit a tenisky byly nové a zbavím se jich zrovna tak. Do kapsy mikiny jsem si dala šest ocelových kuliček a do ruky jsem vzala prak. Jen jsem ho držela v prstech, cítila jsem zase to podivný chvění v podbřišku a znovu jsem se silně vzrušila. Bůh mně to dopusť, ale mně to, co se chystám udělat opravdu ,,chutná...“

 

Pokud Vás děj kapitoly zaujal, najděte si ve ,,starších článcích" na mém blogu předchozí díly mojí detektivky, které začínají vždy slovy - Cherchez la Femme (Za vším hledej ženu), ať víte, o co vlastně jde...
Autor: Vladimír Kroupa | úterý 4.11.2008 13:00 | karma článku: 20.15 | přečteno: 1920x

Další články blogera

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma článku: 44.52 | Přečteno: 5522 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma článku: 46.62 | Přečteno: 10214 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma článku: 19.66 | Přečteno: 833 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma článku: 31.22 | Přečteno: 1379 | Diskuse

Další články z rubriky Poezie a próza

Martin Irein

Laura

Auto zastaví u chodníku. Pod lampou stojí muž, který je společensky indisponovaný. Brzy se zorientuje, vratkým krokem se přiblíží k zadním dveřím auta, po další chvíli se mu podaří vzít za kliku a na sedadlo se svalí jako lavina.

29.3.2024 v 16:14 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Václav Kunft

Velký pátek

Otevírání hor a vydávání pokladů nemá nic společného s křesťanským Velkým pátkem. Je to stará pohanská tradice spojená s příchodem jara. Mytologické téma je smrt a znovuzrození.

29.3.2024 v 11:12 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 53 | Diskuse

David Snítilý

... a co je vlastně normální aneb nudné vztahy

„A je sexy ten Váš kamarád?“ provokovala Marka Tereza. „Ne tak jako já," kasal se Marek. „Sexy s tímhle pivním mozolem?" poukázala na jeho zvětšujícího se milana. „To není pupek, to je charisma," oponoval nádherné femme fatale.

29.3.2024 v 7:40 | Karma článku: 10.25 | Přečteno: 163 | Diskuse

Alena Bures

Recenze - Martina Boučková: Šílená babička

Rodiče si nevybereš. Ale to koneckonců ani děti. A mít mírně šílenou matku je někdy k vlastnímu zešílení, ale někdy....

28.3.2024 v 17:24 | Karma článku: 8.91 | Přečteno: 159 | Diskuse

Miroslav Pavlíček

O fotbalových legendách, paní Štěpánkové a pomíjivosti

Kdybych se narodil před sto lety... No, abych řekl pravdu, někdy mám pocit, že se tak opravdu stalo.

27.3.2024 v 12:58 | Karma článku: 15.53 | Přečteno: 209 | Diskuse
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...