Tanec s bílou smrtí - Kapitola čtrnáctá

Do dodávky jsem se nedostal, byla zamčená,uvnitř svítil alarm a já nechtěl budit celou ulici. To s garáží jsem měl větší kliku. Byla odemčená, ale prázdná.

Já a muj kamarád Walther PPK...V.Kroupa

Možná nechal auto na ulici,třeba i přijel se svými vrahy a ti ho pak odvezli. Proč říkám vrahy ? No Dymič byl celkem korba a nějak si neumím představit,že by ho zvládl a domasil takovým způsobem jeden chlap.Ale přeci jen jsem něco v garáži objevil. Na podlaze byla volně položená prkna,která tvořila vlastně překrytí montážní šachty pod nimi.Mám na mysli takovou tu díru,kam se vleze,když chce někdo opravovat auto. Odstraní se prkna a rázem máte něco přes metr sedmdesát prostoru k dobru. Tak jsem já skřítek neposeda , zvědavý jako opička pár prken odstranil a objevil , že na jednom konci toho příkopu je ve stěně vybudovaná taková jako by postraní šachtička – jeskyňka. Normálně byla asi zakrytá dlaždicí která ale teď ležela na dně hlavní šachty. Jeskyňka sloužila stoprocentně jako skrýš ale byla prázdná jak státní pokladna.Tady asi bylo to ,co hledali.Moc toho tady být pro velikost díry asi nemohlo,ale toho o čem jsem si myslel že by tam mohlo být by se tam vešlo za miliony . Došel jsem k závěru,že jsem tady skončil.

Druhý den jsem se zastavil v bance kde jsem měl nějaké vyřizování a při té příležitosti jsem zašel dolů do suterénu a uložil jsem si do své bezpečnostní schránky malou kazetu s nahrávkou telefonátu mafiána Paola.Ne že bych k tomu měl nějakej zvláštní důvod, ale prostě pro strýčka příhodu… Pak jsem neměl nic zvláštního na práci. A tak jsem jel domu.a tam jsem si nalil sklenku Jamesona . Když jsem roztočil sklenku v prstech a ta zlatavě omamná esence vydala svůj poklad jménem vůně, roztočily se i moje myšlenky a hledaly ta správná políčka kam zapadnout a bezchybně držet.

Dymiče mohl oddělat z jeho světa prakticky kdokoliv a kvůli čemukoliv. Měl jsem dojem,že drogy budou motiv No.1. Co se ale dělo,že musel zemřít ? Byl to následek toho, že předtím zemřela Simona a ti dva kluci? Mohlo jít o něco úplně jiného? Ne , na takový náhody nevěřím. Aby během pár dnů zařvali čtyři lidi co se znali a ještě k tomu násilně, to nebyla náhoda. Něco měli společného…

A pak mě to začalo docházet.

Dymič někam poslal toho potetovanýho Pavla a ten k tomu přibral Roberta.Pak se u Roberta v pokoji našla vložka s fetem. Pak byla v dohledu druhá akce, ale do ní se Robertovi nechtělo. Nakonec ale do toho šel a bůh ví proč k tomu přibrali i Simonu. Něco se podělalo a zaplatili za to všichni tři životem. A co takhle – Dymič jako jeden článek posouvající zásilku s drogou se chtěl napakovat na úkor svých šéfů . Věděl kde a kdy budou vložky s koksem . A tak poslal Pavla který si vzal na pomoc Roberta, aby ze zásilky oddojili pár kousků .Při tom se mohlo stát,že Robert si tajně jednu-dvě vložky nechal. Snad chtěl machrovat ve škole,snad znal někoho,kdo by to od něj koupil. Každopádně se stalo to,že se mu jedna vložka ztratila – spadla za postel. Už se nikdo nikdy nedozví jak k tomu došlo. Co já vím,třeba měl doma tajně když tam nebyli jeho rodiče na návštěvě Simonu. Mohl jít na záchod,ona se mrkla do jeho tašky a … našla tam dámskou vložku. Mohlo jí napadnout jen to,že má Robert ještě nějakou jinou buchtu a ta si k němu dala při nějaké příležitosti nějaké drobnosti do tašky…. Robert se vrací do pokoje a Simona zmatkuje. Hodí vložku za postel a ta tam čeká na paní Tichou… Robert jí nemohl v tašce najít a zrovna když jí hledal,vešel do pokoje jeho táta: Proto se mu zdál ,,vykolejenej” a jak řekl Tichý - ,,jako bych ho přistihl při něčem ,při čem jsem neměl…”

Robertovi se pak při naléhání Pavla v posilovně do druhé akce nechce, protože se jednak už opravdu bojí do čeho se to namočil a jednak ho pořád straší ta ztracená vložka. Doma se na ní pochopitelně zeptat nemohl a tak jen čekal, odkud to přiletí. Čert ví,proč se nakonec Robert nechal od Pavla přemluvit a proč sebou vzal i Simonu.

Jenže tam odkud drogy asi vzali se na všechno přišlo a když šli krást po druhý,už na ně čekali. Dostali z nich kdo je poslal a sfoukli je jako svíčky. Proč tak krutě zacházeli se Simonou mě nenapadá. Snad je někdo z nich sadista…Kurva , kurva, kurva!!!!

Musel jsem si nalít další dávku whisky do těla abych se oprostil od citů a vzpomínek.

Další otázka byla,proč jim nechali doklady. Museli vědět,že to usnadní jejich identifikaci a prostě to od nich nebylo logický. Pokud by se Dymič o jejich smrti dozvěděl, (což se ale asi nestalo ) vyplašilo by ho to a vzal by nohy na ramena a změnil nejmíň světadíl své působnosti. Jak už jsem řekl,bylo to nelogický a už teď můžu říct, že to zůstalo tajemstvím navždycky.

Gauneři si přišly popovídat s Dymičem a dostali z něj,kam ukryl tu první várku co Pavel s Robertem ukradli. To byl patrně ten balíček,který se pohodlně vešel do jeskyňky v jeho garáži…. Jsou to všechno jen moje teorie, ale mohlo to tak nějak podobně být.

Dymič musel být neuvěřitelný kus odleželého hovězího zbavený možnosti reprodukce ( krásná varianta jak o někom říci že je vůl že ?! ) . Poslat takový dva smrkáče okrást vlastní parťáky a ještě k tomu když jde o drogy, no to svědčí o vrozeném kretenizmu!

Ve hře se mě objevilo další jméno. Mám na mysli toho Chlumského jak o něm mluvil ten záhadný Paolo na záznamníku u Dymiče. Podle všeho to byl někdo, kdo v kšeftě jel s Dymičem a já měl dojem,že by mohl pan Chlumský vědět i něco o smrti Dymiče. A pokud by to tak bylo tak mám – BINGO ! Mám ,,svého muže” lépe řečeno svůj terč ! Kdo oddělal Dymiče musel oddělat i…..

Teď jen kde ho hledat.

Odpověď ležela v kapse mé kombinézy. Provozovna firmy CHLOFAL s.r.o. jak se psalo na vizitce sídlila v obci Mlátov , okres Příbram…..

Zavolal jsem Patrikovi a položil jsem mu jen jednu,ale celkem zásadní otázku – kde přesně u Příbrami našel ten houbař mrtvá těla Simony a těch dvou kluků ? Chvíli to trvalo,ale pak jsem se dozvěděl,že k nálezu došlo skoro v polovině vzdálenosti mezi obcemi Čížov a Trnová . Kromě normální silnice která spojuje tyhle dvě vesnice se mezi nima nachází i zkratka. Jde o jakousi lesní cestu,kterou používají hlavně lesáci. A tam někde u té cesty ti tři leželi….

A tak jsem si vzal do ruky autoatlas a našel jsem si příslušnou stránku.Našel jsem si jména Čížov a Trnová a tužka v mé ruce je spojila čárou. Pak jsem udělal ještě dvě čáry a měl jsem před sebou na mapě skoro rovnoramenný trojúhelník. Jeden jeho vrchol se jmenoval Čížov , druhý Trnová a třetí vrchol měl jméno – Mlátov…..

A mám vás hajzlové !

Vzal jsem do ruky vizitku a vytočil jsem na telefonu číslo které tam bylo vedené u provozovny v Mlátově.

,,Firma Chlofal,co pro vás mohu udělat ?” Ženský a zdálo se mladý hlas . ,,Dobrý den, u telefonu Krejčík. Mohl bych prosím mluvit s panem Chlumským ?”

,,Bohužel, pan Chlumský není přítomen,ale bude tady později odpoledne. Mohu něco vyřídit ? A jak že jste říkal že se jmenujete ?” PRÁSK a mám tě na mušce hajzle !!! Ani se mně nechtělo věřit,že to bylo tak snadný. Zamumlal jsem něco jako,že to nespěchá a že se ještě ozvu.

Druhý den jsem hodil všechno co jsem věděl na papír . No ,tedy všecko ne. Pomlčel jsem o tom,že jsem měl kokain doma a vůbec jsem se nezmínil o návštěvě u Dymiče ve vile… Jinak tam ale byly jména ,souvislosti a hlavně číslo na Patrika .Zalepil jsem to neveselý psaní do obálky a tu jsem položil v kuchyni na stůl. Na obálku jsem napsal – KÁŤO , OTEVŘI TO !!! Pak jsem zavolal Kátě domů s tím, jestli by jí nevadilo,kdybych k ní za hodinku přijel. Byla pro a já v její náruči na chvíli zapomněl na všechnu špínu světa. Když jsem se s ní druhý den ráno loučil,dal jsem jí klíče od mého bytu a řekl jsem jí,že odjíždím na pár dní pryč. Jestli by nebyla tak hodná a kdybych se do tří dnů neozval, jestli by ke mně domu nezašla a nezalila mě kytky…

Zkoumavě se na mě podívala, vzala si klíče a řekla jen - ,,Radši se ozvi lásko…”

Já v tu chvíli už ale jen vnímal, jak se chystá Bůh Mars , ten patron všech válečníků troubit do útoku….

Doma jsem si do sportovní tašky naházel prakticky stejnou výstroj a výzbroj co jsem měl u Dymiče. Jen jsem ještě přidal nějaké jídlo a spacák. Na sebe jsem si vzal slušnější ohoz skládající se z kalhot,saka a košile s kravatou. Osedlal jsem si Forda a vyrazil směr Příbram. Dojel jsem do obce Dubenec, kde je hned u silnice hotel.Jmenuje se to tam ,, Na Haldě”. Tam jsem se ubytoval a zašel do hotelový restaurace na oběd. Z hotelové haly jsem znovu zavolal do kanceláře Chlofalu. Zas jsem se představil jako Krejčík a s tím ženským hlasem jsem se dohodl, že se za hodinku objevím u nich a pan Chlumský mně prý bude očekávat. A tak nastal čas vyrazit do Mlátova….

Autor: Vladimír Kroupa | úterý 24.6.2008 22:45 | karma článku: 19,95 | přečteno: 1873x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5534x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3845x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Silní Putinovi ustupují, zatímco slabí s ním statečně bojují…

Začíná to vypadat, že nejsilnější ze západních států začínají ustupovat Putinovi, a zároveň začínají házet Ukrajinu přes palubu. Jak že to řekl Churchill?

31.1.2023 v 10:53 | Karma: 40,38 | Přečteno: 3719x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Co (některým...) voličům Andreje Babiše absolutně nedochází…

Tito někteří voliči argumentují hlavně tím, že za jeho vlády jim bylo lépe. Měli více peněz, ceny byly mnohem nižší, mohli si koupit více zboží, a dokonce i něco do slamníku pro strýčka Příhodu jim zbylo...

17.1.2023 v 10:44 | Karma: 44,55 | Přečteno: 8327x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Andrej Babiš – generátor dluhů. A ještě se tím chlubí…

Při sledování včerejší předvolební debaty na Nově jsem jen lapal po dechu. Už ale vím, proč se pan Babiš předchozích debat neúčastnil – nechtěl dát více času svým rivalům, aby jeho cancy a lži rozprášili po každé debatě...

13.1.2023 v 10:38 | Karma: 31,45 | Přečteno: 1121x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Co je na Rusku teroristického?

Někteří to vidí tak, že nic. Všechno je v pořádku, Rusko využívá svého práva na velikost a sílu, Ukrajina si může za lekci ze slušného chování sama, a jestli ne sama, tak spolu se Západem...

25.11.2022 v 11:40 | Karma: 30,45 | Přečteno: 942x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Ani omylem se nechci zastávat Ruska, ovšem…

... některé horké hlavy by se měly zchladit. Mám na mysli hlavy některých novinářů a televizních redaktorů, a hlavně politiků. Našich...

16.11.2022 v 11:33 | Karma: 47,14 | Přečteno: 12234x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pro ukrajinské civilní oběti ruských zločinů můžeme udělat víc…

Současně s tím, můžeme udělat něco pro sebe, hlavně pro ty z nás, kteří stále nevěří, závidí, nenávidí a názorově stojí na straně, která není morálně ospravedlnitelná...

2.11.2022 v 10:40 | Karma: 36,53 | Přečteno: 2470x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Kdo má největší strach z potenciálního prezidenta, Petra Pavla…?

Na hlavu Petra Pavla, toliko kandidáta na prezidenta ČR, se v posledních dnech snesla vlna kritiky za jeho minulost, respektive za to, jak se k ní staví.

26.10.2022 v 12:43 | Karma: 35,34 | Přečteno: 1669x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Ideální muž a ideální žena. Konečně jsem na to sám pro sebe kápnul…

Kdekdo si s tím láme a lámal hlavu. Je fakt, že co člověk, to názor, pocit a priorita. Po dlouhodobém studiu tohoto problému jsem alespoň já sám pro sebe tomu přišel na kloub...

20.10.2022 v 11:36 | Karma: 20,13 | Přečteno: 665x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Rus nekreslí červené linie, Rus páchá krvavé linie…

Ještě ani není jasné, kdo vlastně vyhodil do luftu část Kerčského mostu, ale už je jasné, jak blízko má Putin k Hitlerovi...

10.10.2022 v 11:39 | Karma: 29,53 | Přečteno: 581x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Nechápu, proč někdo nechápe, že je Putin vrah a zloděj…

Jak moc musejí být zblblí lidé, co se stále zastávají Putina a jeho zločinných záchvatů? Kde tací vyrůstali, jaký vnitřní řád nasávali s mateřským mlékem...?

30.9.2022 v 12:41 | Karma: 35,71 | Přečteno: 1030x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Hledám na Západě toho, kdo chce válku. Zn. Marně…

Nějak tomu nerozumím. Podle zpráv a informací z Ruska, Číny, nebo Běloruska, prý Západ nemyslí na nic jiného než jak rozpoutat válku, na to, že nejpozději zítra budou státy Rusko, Čína a Bělorusko ze strany Západu napadeny...

22.9.2022 v 13:50 | Karma: 28,37 | Přečteno: 742x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Začátek ruské mobilizace – konec začátku Putinova pádu…

Sir Winston Churchill mi snad odpustí, že jsem trochu překroutil jeho citát z Druhé světové války. Ruský prezident Putin si to ale „zaslouží“...

21.9.2022 v 12:52 | Karma: 32,91 | Přečteno: 1073x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Jestli se Rusové rozzlobí, tak prý budou zlí…

To, že jde o národ v podstatě zlý, jak stádo čertů, to krom skalních proruských rekt-alpinistů, už u nás ví snad každý. Že lžou druhým i sami sobě, to víme taky. Jo, a ještě to, že se mají čeho bát...

13.9.2022 v 13:45 | Karma: 30,86 | Přečteno: 962x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Omezenci žijí jen ve městech…

To je jasný fakt, pro který jsou nepopiratelné důkazy. No řekněte, umí snad běžný Pražák zabít, stáhnout a vykuchat králíka? Umí si snad Pražák převléci své značkové sako za umatlané montérky? Neumí, omezenec jeden...

9.9.2022 v 12:38 | Karma: 21,29 | Přečteno: 1121x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Jak demonstranti na Václaváku zapomněli na příčinu…

Sešlo se jich tam hodně, o tom není sporu. Jsou ale i další aspekty, o kterých není sporu, co se téhle demonstrace týká. Jde z ní větší mrazení, než snad z nastávající zimy...

5.9.2022 v 11:32 | Karma: 46,52 | Přečteno: 11464x | Diskuse| Společnost
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám