Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co se mi na ženách líbí, aneb Bůh je žena...

Ženy mám moc rád. Je to prostě tak a nehodlám na tom nic měnit. Povím Vám proč...                                  

 

Někdo se ženě mrkne nejdříve na zadeček, někdo na ňadra. Mě na první pohled zaujmou na ženě vlasy. Ne že by na ty další kouzelné části ženských těl můj pohled nezabloudil, ale jak jsem řekl – první ,,BŘINK“ mně do očí udělají vlasy.

Na barvě nezáleží, na čistotě a upravenosti ano. Ženy nosí vlasy krátké, delší i předlouhé. Já osobně nejraději ty delší. Zbožňuji ten lesk, co se v nich ukrývá, tu omamnou vůni ,,holčičiny“, jenž dokáže rozehrát každičký nerv v mém těle. Díky vlasům mají ženy nepřebernou možnost pohybů a gest, kterými, když to umí ( a většina žen to umí…), dokáže na sebe bezpečně přitáhnout pozornost. Takové jakoby bezmyšlenkovité odhození pramene vlasů, nebo pohled přivřených očí zpod rafinované ofiny, či ,,uložení“ nezkrotného pramínku za ouško dokáže s námi muži udělat divy. No, se mnou tedy ano… Ve vlasech máte Vy ženy mocnou zbraň a já Vás prosím, abyste ji používaly co nejčastěji…!

Pod vlasy se ukrývá drobný, ale přeci poklad. Už o něm byla řeč. Vlastně poklady dva.

Ouška…!

Skrývají v sobě jisté kouzlo. My muži máme často možnost nastavit okolnosti tak ( Vy ženy ještě častěji a umíte to lépe…), aby bylo ,,nutné“ něco potichu sdělit. To nám mužům umožní zcela přirozeně se přiblížit k ženským ouškům takřka na dotek. To potom můžeme vnímat i tu omamnou vůni vlasů, o níž už také byla řeč. Ouška jsou i jakýmsi ,,semaforem“ a já osobně moc rád sleduji, když mění barvu, až jsou karmínově rudá a já vím, že příčinou toho je situace s atmosférou, kterou jsme já a ONA dokázali navodit…

Mám rád ženská ouška a vím, že si zaslouží být mazlená!

Oči…!

Oči jsou zvláštní. Jsou ženy, ze kterých si po čase pamatuji právě jen oči. Oči umí být krásné, zlé, veselé, smutné a bohužel, v některých případech i hloupé. Dokáží skvěle odrážet stav mysli a nejhezčí na nich je, když v nich můžu číst po počátečním obrazu nejistoty a snad i nedůvěry, výraz úlevy, pochopení a zájmu.

Rád na oční víčka zlehka dýchám a šeptám k nim slůvka, po kterých se ouška nalévají krví a pozvolna červenají…

Ňadra…!

Co básniček, soch, obrazů a válek pro ně vzniklo?! My muži jsme těmito dary doslova fascinováni. Snad je tomu tak proto, že ženská ňadra jsou tím prvním, co v životě z ženského těla ochutnáme. Je to jedna z částí těla, kterou se muži od žen tak výrazně liší. Skrývá se v nich teplo, na ně jsme přivinuti, když jsme milováni a pod nimi se ukrývá srdce, které když bije jen pro nás, jsme my muži na oplátku ochotní bít se o ně s celým světem…!

Zadeček…!

Při troše fantazie má tvar kruhu a kruh jak známo je symbolem života. Instinkt a pud nám mužům říká (aniž bychom si to uvědomovali), který zadeček je ten pravý a který bychom chtěli, aby patřil matce našich dětí. Je příjemné se dotýkat jeho oblin. A kdy vím, že mám ,,vyhráno“? Když si žena v mém objetí položí moje dlaně právě na zadeček. Důvěra je projevena a je už jen na mně, abych nezklamal…

Nohy…!

Je zvláštní, kolik mužských hlav už takové ženské nohy dokázaly obtočit, ač jejich délka je jen od zadečku po zem. Jsou nohy štíhlé i neštíhlé. Krásné i nevzhledné. Jsou ale moc, moc důležité. Snad proto, stejně jako ňadra a ruce (na ty bych málem zapomněl a to by byla škoda!) se vyskytují v páru, neb jeden exemplář na ženském těle by asi tolik mužské pozornosti neunesl.

Znal jsem jednu krásnou dívku. Byla modelkou a byla (stále je) naprosto (co se vzhledu týká) dokonalá. Jen jedno na ní nebylo tak úplně skvělé. Byly to prsty u nohou. Jednoduše řečeno – byly křivé a nevzhledné. A víte co?! Právě to bylo tím, co na ní bylo kouzelné. Ta maličká kaňka na kráse ji, jako Bohyni přibližovala nám – lidem (mužům) a dávala nám naději, že máme naději…

Některé ženy se čertí, když jim my muži dáváme najevo, že nás přitahují. Snad po vzoru amerických hysterek hlásají do světa cosi o sexismu a (s odpuštěním) o prasáctví. Já osobně zastávám názor, že většina žen by byla opravdu naštvaná, kdyby naši (v mezích slušnosti a ,,dohody“) pozornost neupoutávala. Myslím, že by pak bylo na světě něco špatně…

A tak bych Vám ženy chtěl poděkovat za to, že jste. A chtěl bych Vás o něco požádat.

Až se Vám stane, že si Vás muž pohledem ,,sjede“ od hlavy až k patě, nemějte mu to za zlé. On ten muž totiž jen přesně naplňuje Vaše přání, se kterým jste ráno přistupovaly k zrcadlům. Chtěly jste se líbit a soudě podle pohledů onoho muže jste svého cíle dosáhly.

Nevím proč, ale nahé ženské tělo mně připadá krásné a mužské směšné. Vím, někdo se mnou asi (určitě…) nebude souhlasit. Já jsem ale já a jiný nebudu. Končím tuto svou úvahu o kráse žen a potřebě nás mužů onu krásu uznávat a mít ji okolo sebe, trošku pozměněnými slovy, než kterými jsem začínal.

Mám Vás holky rád.

Moc rád!

 

 

Autor: Vladimír Kroupa | středa 25.5.2011 10:00 | karma článku: 13,66 | přečteno: 122x
  • Další články autora

Vladimír Kroupa

V Brně sněží, v ODS jsou zřejmě závěje…

Primátorka Brna, paní Vaňková, si naběhla s jednou pitomou fotkou. Veřejnost neví, co se dělo po cvaknutí foťáku, ale vnímá, co se děje po zveřejnění oné fotky...

2.8.2023 v 14:11 | Karma: 44,52 | Přečteno: 5535x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Pomáhat Ukrajině ano, ale ne za cenu hlouposti...

Jak už asi mnozí z Vás vědí, z ukrajinského obilí a dalších potravin se stává problém. Jedna věc je jeho množství, druhá věc je riziko zdravotní závadnosti takových komodit...

18.4.2023 v 10:33 | Karma: 46,62 | Přečteno: 10217x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Málem jsem zabil dítě / Málem jsem umřel…

Zaseknul se mi závěr. Trhnul jsem s ním dozadu, abych vyhodil vzpříčený náboj. Když se mi to konečně povedlo znovu jsem na něj zamířil. Jeho obličej, který ke mně otočil, byl dokonalým terčem...

23.3.2023 v 11:09 | Karma: 20,05 | Přečteno: 833x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Den, kdy se naivům zastavil dech…

Píšu naivům, protože člověk nenaivní, nebo třeba šachista, co umí přemýšlet o dva tahy dopředu, musel s něčím takovým počítat. Otázka nezněla - zda, ale - kdy...

24.2.2023 v 13:59 | Karma: 31,22 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Společnost

Vladimír Kroupa

Proč není dobré pro mír ustupovat zlu…?

Protože zlo takový mír neocení, naopak udělá všechno proto, aby takový „mír“ v budoucnu pošlapalo. Co bude pak? Další ústup a další domnělý mír...?

17.2.2023 v 13:43 | Karma: 43,34 | Přečteno: 3845x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Vrchní soud rozhodne o odvolání muže, který dostal devět let za týrání družky

25. dubna 2024  8:49

Olomoucký vrchní soud dnes rozhodne o odvolání Tomáše Heráka ze Šumperska, kterému krajský soud za...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum, oznámila TOP 09

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  8:38

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy. „Předsednictvo TOP 09 děkuje ministryni pro...

Symbol pařížského kabaretu Moulin Rouge v troskách. Lopatky mlýna se zřítily

25. dubna 2024  8:12,  aktualizováno  8:38

V noci na čtvrtek se v Paříži zřítily lopatky větrného mlýnu, který je symbolem kabaretu Moulin...

KOMENTÁŘ: Český důchodce, pro vládu nepřítel číslo jedna

25. dubna 2024  7:47

Vláda dokola opakuje, že nebude na důchody pro příští generace a zbankrotujeme. Nic takového...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám