,,SHAKESPEAROVINY"

Vladimír Kroupa

Doufám, že vás vynesou v zubech…

Mám na mysli „aktivisty“ z „Pražské Kliniky“. Ač jim vypršela jimi samotnými podepsaná smlouva o zápůjčce budovy, prý ji nehodlají opustit. Prý je bude muset policie vynést...

2.3.2016 v 11:35 | Karma článku: 42.77 | Přečteno: 2312 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Marnost nad marnost…

Co pro květ den, co noc pro netopýra, to v životě pravda – lež, jedna mince všehomíra. Když jedna stoupá, tu druhá nízko hnije, co bratr – sok, to třesk a zbroj, a krev se proudem lije...

3.2.2015 v 13:07 | Karma článku: 17.87 | Přečteno: 1060 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Ještě jednou o Katu Mydlářovi…

Nedá mi to, abych se ještě jednou nevrátil ke svému minulému článku, respektive k diskusi, která se o muzikálu „Kat Mydlář“ vede...

1.3.2011 v 10:09 | Karma článku: 15.99 | Přečteno: 2792 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Muzikál Kat Mydlář…

Včera jsem se vypravil za kulturou a v divadle Broadway jsem měl možnost vidět představení muzikálu Kat Mydlář. Povím Vám pár svých postřehů, které by se Vám snad mohly hodit, pokud byste se rozhodovali, jestli jít, či nejít...

28.2.2011 v 10:00 | Karma článku: 25.86 | Přečteno: 6359 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Ó ženy, ženy…!

O ženách už bylo napsáno toliko slov, však kolik jich ale vystihlo o nich skutečnost? Ani já se netrefil, jsem však blázen, tak co bych to nezkusil...

8.7.2010 v 8:40 | Karma článku: 16.75 | Přečteno: 2977 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Kouzla a čáry, pravda, lež a fámy…

Jak snadno se dá manipulovat s davem. Jak snadné mu vnutit myšlenku, že lež je pravdou málem. Dav lež v pravdu snadno promění a nikdo, nikdo na světě na tom nic nezmění...

5.7.2010 v 9:30 | Karma článku: 16.97 | Přečteno: 2598 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Marxismus - leninismus očima Shakespeara…

Včera jsem byl na Pražském hradě. V rámci letních Shakespearovských slavností jsem tam měl možnost sledovat úžasné představení Jindřich IV. Ta slova, ta úžasná skládanka, co ztracená v čase má i dnes co říct – ta mi vnukla inspiraci...

4.7.2010 v 12:23 | Karma článku: 20.31 | Přečteno: 1720 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Smlouva s ďáblem...

O jednom vojákovi, o jedné smlouvě, o ďáblovi a vlastně o každé situaci a každém z nás. Každý si někdy něco moc přejeme a říkáme si – ,,co já bych za to dal...“

25.6.2009 v 8:15 | Karma článku: 21.90 | Přečteno: 3130 | Diskuse

Vladimír Kroupa

Vinen...!

No, myslím, že i Shakespeare znal pondělky. I on cítil bolest i on toužil po naději. Třeba by to takhle řekl i on sám...

20.4.2009 v 10:13 | Karma článku: 19.58 | Přečteno: 2199 | Diskuse
Počet článků 2182 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3086

Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené články

Oblíbené knihy

Co právě poslouchám

více